Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperPepeijn schreef:Eronder dan?
SuperPepeijn schreef:Eronder dan?
Merilyn schreef:
welkom terug SP
Nee ik zou het niet met Robbie kunnen doen. dus ook niet eronder
faye schreef:Die vent straalt geen sex uit maar soa
Ellebel schreef:En zo geweldig zal ie nou ook weer niet in bed zijn, de meeste meisjes die hij op die manier scoort zijn denk ik niet bepaald veeleisend, krijgen al een orgasme als ie ze op de wang kustDus zo veel training zal meneer Williams nou ook weer niet gehad hebben
Juulja schreef:joh , WAAR KUN JE JE DRUK OM MAKEN? met al die ellende in de wereld ga ik me echt nit druk maken over robbie Williams die geniet van het leven hoor..
laat hem lekker (en haar)![]()
maar als ik die vrouw was zou ik naar zijn hotel gaan en dan iets heeeeel banketstaaf bij hem doenzoals euhh.. nou gewoon iets grappigs, lijkt me leuk
![]()
Juulja schreef:ja zoiets ja zo van "ik dacht dat je een man was" ofzo
Lowara schreef:ok, nieuwe stelling.. wat zou JIJ doen als Robbie je uitnodigde in zijn hotelkamer?
ik zou met hem in het bubbelbad springen met champagne en dan moet hij gezellig gaan zingen voor mij
BarbaLala schreef:Lowara schreef:ok, nieuwe stelling.. wat zou JIJ doen als Robbie je uitnodigde in zijn hotelkamer?
ik zou met hem in het bubbelbad springen met champagne en dan moet hij gezellig gaan zingen voor mij
nou zingen hoeft nog niet eens voor mij![]()
Ellebel schreef:faye schreef:Die vent straalt geen sex uit maar soa
briljant. Waarom zou je het met hem willen doen en niet met een andere willekeurige vreemde die je van straat plukt? Omdat ie zo knap is?Kan ik me niet voorstellen. En zo geweldig zal ie nou ook weer niet in bed zijn, de meeste meisjes die hij op die manier scoort zijn denk ik niet bepaald veeleisend, krijgen al een orgasme als ie ze op de wang kust
Dus zo veel training zal meneer Williams nou ook weer niet gehad hebben