Luikse meisjes allebei dood gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

terorita

Re: Luikse meisjes allebei dood gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:26

hij is verdacht toch, maar er was toch nog geen bewijs gevonden???
forensies onderzoek zal wel meer gaan vertellen

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:27

Ach.. tja blijkbaar moet het tegenwoordig zo.. heel heel naar.. ondanks dt heel belgie in paniek was.. waren de ouders er zeker van dat ze levend terug kwamen.. pfff. hoe kun je tot diep in de nacht in de kroeg zitten zonder je kids in de gaten te houden..

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:30

Vreselijk, vreselijk Verdrietig

Ik had ergens ook nog hoop dat ze nog leefden, hoewel je eigenlijk altijd wel weet hoe het zit... je wilt het niet denken, dat ze dood zijn. En nu is het dus echt en zijn ze er niet meer... Ik snap zulke mensen niet, had ze maar lekker hier gebracht dan hadden ze hier wel mogen wonen... Verdrietig

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:31

moeder krijgt 1 jaar wegens mishandeling van haar kinderen
er had al veel eerder moeten worden ingegrepen.
hoe vaak moeten dit soort vreselijke dingen nog gebeuren

meestal hoor je achteraf, was een probleem gezin
altijd achteraf, ook instanties zijn hier schuldig aan.
deze hadden al veel eerder moeten ingrijpen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:34

Ik ben wel benieuwd naar de doodsoorzaak van de kinderen. Vind het zo verschrikkelijk.. Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:38

Erg triest, maar het viel te verwachten...

Wel fijn voor de nabestaanden dat ze in ieder geval gevonden zijn.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:44

Is er ook nog bekend of de meisjes sexueel misbruikt zijn? Aangezien de hoofdverdachte een zedendelinquent is...

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:47

is nog niets over bekend.
meisjes zullen eerst wel worden onderzocht,
daar zal dat wel uit blijken
eerlijk gezegd denk ik van wel

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:47

Ik denk dat ze nu bezig zijn of net klaar zijn met sectie op de lichamen, zal vanavond dus wel in het nieuws zijn of ze misbruikt zijn... Ik ga er eigenlijk wel vanuit Nagelbijten / Gniffelen

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:48

Het andere meisje is ook dood Huilen

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:49

Ja, .. ik hoorde het.. JEZUS, bent toch zo boos op die man.. Echt.. Grr.. hoe kan die !!

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:57

jeetje verschrikelijk,tis maar beter dat ze gevonden zijn die onzekerheid waar de familie in moet zitten als ze vermist blijven!!

waar ik me nou echt druk om maken is dat die moeder is potverdorie veroordeeld voor mishandeling op der eigen kinderen het gezin staat bekend als probleem geval en alsnog moet het zo ver komen!

verschrikelijk heb der veder geen woorden voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:59

Kitty schreef:
Is er ook nog bekend of de meisjes sexueel misbruikt zijn? Aangezien de hoofdverdachte een zedendelinquent is...

Hmm, wat dat betreft beter seksueel misbruikt en dood (dat ze maar een snelle en relatief vrij pijnloze dood mogen hebben gehad) dan dat ze nog een heel leven met de gevolgen moeten leven...

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 17:31

jeetje wat vreselijk.. ik had ook nog een sprankje hoop dat ze misschien toch nog levend terug gevonden zouden worden.
Ik hoop dat ze niet veel hoeven hebben lijden..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 17:46

Nouks schreef:
Kitty schreef:

Hmm, wat dat betreft beter seksueel misbruikt en dood (dat ze maar een snelle en relatief vrij pijnloze dood mogen hebben gehad) dan dat ze nog een heel leven met de gevolgen moeten leven...

Ben ik het niet mee eens Seksueel misbruik (hoe erg ook, en ik heb het zelf meegemaakt helaas) leer je mee leven. Het blijft een rottig ding, en je sleept het je hele leven mee, maar je leert er mee om te gaan. Ze hadden nog een heel leven voor zich, kan me niet voorstellen dat ze dood beter af zijn Verdrietig

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 17:51

Mijn god wat verschrikkelijk he. Ik hoorde het op het nieuws. Onvoorstelbaar hoe iemand die kinderen zoiets aan kan doen.

jodoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 17:54

Tis gewoon diep triest dat een ander aan anders mans kinderen zit en vervolgens maar vermoord..
Of het de normaalste zaak is tegenwoordig..Jammer de kinderen hadden nog een heel leven voor zich..gewoon treurent..

wel fijn dat ze gevonden zijn,nu zitten ze igg niet meer in spanning of ze wel of niet leven en waar ze zijn..

Hoop voor de dader dat die levenslang krijgt..jammer dat de doodstraf voor dit soort dingen niet is blijven bestaan..

Boris94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 17:58

Het is idd verschikkelijk, alleen die ouders vindt ik ook echt niet normaal, wie laat zulke jonge kinderen nog zo laat op straat lopen!!!!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 18:05

vreselijk.....bah....arme meiden:(....dat ze zo aan hun eind van hun leven moeten zijn gekomen bah...
en ik vind het al helemaal niet normaal dat die moeder niet eens op die 2 meiden heeft gepast maar zichzelf klem ging zuipen in de kroeg...
bah mijn buurman en vrouw idem ditto....die zitten ook elke dag zichzelf klem te zuipen en hun dochtertje is er dan ook maar die gaat dan vaak buitenspelen als hun in de kroeg zichzelf klem zuipen maja t zou je kindje maar wezen

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 18:18

Van zoiets krijg ik dus tranen in mijn ogen.. Verdrietig Waar gaat de wereld heen? Zelfs in zo'n klein landje als Belgïe.. Die meisjes hadden nog een heel leven voor zich.. Echt te triest voor woorden..

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 18:37

Echt verschrikkelijk! Ik krijg er de kriebels van. Ik hoop ook maar niet dat een van de 2 heeft gezien, hoe de ander werd omgebracht. Scheve mond Aangezien ze niet zo ver van elkaar vandaan lagen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 18:51

Vindplaats Stacy en Nathalie anoniem gemeld bij De Telegraaf
De Nederlandse krant De Telegraaf heeft woensdag, de dag dat de twee vermiste meisjes Stacy en Nathalie zijn gevonden, per post een anonieme brief ontvangen met gedetailleerde informatie over de vindplaats in Luik.

De envelop bevat twee plattegronden, met de handgeschreven tekst: "Vermoedelijke vindplaats Stacy + Nathalie". Op de plattegronden is de vindplaats aangegeven met een kruisje naast een spoorlijn. Hoewel de kinderen twee kilometer verderop naast een spoorlijn zijn gevonden, zou dit betekenen dat de afzender daderkennis heeft, aldus De Telegraaf woensdag op zijn website.

zou dat betekenen dat er een andere dader is? Scheve mond

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 18:58

Vreemd, dat laatste bericht.. Verward

De moeder zal nu wel een schuldgevoel hebben, zielig, maar ergens denk ik ook:

Als je je kinderen midden in de nacht op een braderie alleen achter laat om jezelf vervolgens helemaal dronken te gieten... Diep triest ben je dan..

*Ze kon niet eens aan de politie vertellen welke kleding de meisjes droegen, zo dronken was ze.. Frusty

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 19:18

Misschien stom van mij, maar ik vind het echt deels de fout van die ouders zelf. Ook terecht dat die moeder al 1 jaar cel heeft gekregen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 19:25

Afschuwelijk van die meisjes maar wat ik wel gelijk dacht (en dat is misschien wel heel slecht van me Scheve mond ):

Als je om 2 uur 's nachts in het cafe zit en je kinderen spelen nog op straat, is het dan niet ergens te verwachten dat er ooit wat gebeurt? Wat voor moeder ben je dan? Verdrietig