Super dat ze haar examen gehaald heeft

Dit meisje is slim en super gemotiveerd! Was de gemiddelde nederlandse student maar zo gemotiveerd.
Zonde om zo'n talent verloren te laten gaan!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Ja jammer voor jou maar die discussie hebben we gehad en daar gaat dit topic niet meer over.
Ik gun het die meid van harte om terug te komen, net als al die andere buitenlandse studenten die hier komen studeren en de Nederlandse studenten die naar het buitenland gaan. En waarom gaat de ene Nederlandse student naar Canada en de andere naar Australië b.v. ?
"Vaak omdat ze "iets" met dat land hebben.
Fitzroy schreef:Ik zie hier meerdere keren voorbij komen dat er een studenvisum gegeven wordt aan getalenteerde studenten en dat Taida daar onder geschaard wordt.
Uit het bericht van de Volkskrant lees ik dat Taida een lijst met 6-en en 7-ens had.
Sorry, maar dat is niet bepaald getalenteerd te noemen. Een lijst met negens, dat noem ik getalenteerd.
Ik ben benieuwd wat de Universiteit Leiden met haar aanmelding gaat doen.
Karl66 schreef:
De reden waarom zij voor Nederland kiest om te willen gaan studeren heeft voor mijn gevoel veel meer te maken met het feit dat zij haar gelijk wil halen dan met iets anders.
Het feit dat zij vrienden en kennissen in Nederland heeft, heeft hier weinig mee te maken. Op het moment dat je gaat studeren bouw je namelijk een nieuwe kennissenkring in een nieuwe stad op.
Aimee schreef:Ik neem maar aan dat de bokkers die vinden dat Verdonk in deze zaak consequent moet zijn, dat ze ook Ayaan zonder pardon het land uit moet zetten.
faye schreef:Het is haar blijkbaar niet gelukt om met de eindexamencijfers te frauderen
Nadir schreef:Moet ze ook doen.
Aimee schreef:Nadir schreef:Moet ze ook doen.
Als we dan toch met een nieuwe vervolging bezig zijn, meteen heel consequent maar iedereen met een buitenlandse achtergrond het land uit. Met name natuurlijk de Turken en Marokanen..........
Aimee schreef:Waanzinnig knap onder welke omstandigheden Taïda toch haar examen heeft gehaald!![]()
Fitzroy schreef:Aimee schreef:Waanzinnig knap onder welke omstandigheden Taïda toch haar examen heeft gehaald! [img]
http://static.bokt.nl/s/worshippy.gif[/img]
Die omstandigheden heeft ze zich zelf anders aan gedaan. Is niets knaps aan
yousra schreef:Vergeet niet dat die toestemming hadden, je moet wel met argumenten komen.Zij heeft fraude gepleegd en ze had nog geen eens toestemming om in Nederland te komen en die andere buitenlanders wel.
Dus daar kan je het niet mee vergelijken.
Fitzroy schreef:Die omstandigheden heeft ze zich zelf anders aan gedaan. Is niets knaps aan
slimmerik schreef:Ja de Turken en Marokanen kwamen niet om het VWO af te maken.
Aimee schreef:
Dat vind ik niet.
Fitzroy schreef:Helaas val je zelf ook onder 'iedereen', slimmerik.
Verder vind ik persoonlijk worden in deze discussie eigenlijk niet gepast. Ik geef alleen mijn mening, ik veroordeel jou ook niet.
Aimee schreef:slimmerik schreef:Ja de Turken en Marokanen kwamen niet om het VWO af te maken.
Nee, Turken en Marokkanen kwamen toen Nederland nog helemaal geen immigratieproblemen had.