twee kindjes door geweld overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 09:39

Firedancer daar ben ik het mee eens zoals ik al schreef wie weet beschermt ze wel iemand dat weet ik ook niet maar dat van die meer dan 82 messteken heb ik wel uit betrouwbare bron mensen die er op dat moment ter plaatse zijn geweest mensen die dus de kindjes in een lijkzak hebben moeten doen daar heb ik het van en denk niet dat die mensen liegen. Deze mensen hebben dan ook proffesionele hulp nodig gehad omdat het er zo erg uitzag. Verder oordeel ik ook niet want tot nu toe weten we nog steeds niet of de moeder het wel gedaan heeft al lijkt mij dat je iemand die je kinderen vermoord dat je die niet beschermt maar je weet verder natuurlijk niet in wat voor situatie de moeder zit. Ik weet alleen dat ik het vreselijk vind dat zoiets gebeuren kan

Firedancer

Re: twee kindjes door geweld overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 10:58

@Chip2: ik vind het opvallend dat deze mensen die dus waarschijnlijk van de politie of hulpverlening zijn hierover publiekelijk praten.... 't is wel een moordzaak.

Hebben zij geen geheimhoudingsplicht of zo? Dat ze er onderling over praten of met psychologische hulpverleners begrijp ik wel, maar dat deze verhalen naar het brede publiek 'lekken' lijkt mij niet de bedoeling?

Ik vind het trouwens knap dat iemand die zo'n kindje in een zak doet ter plekke 82 messteken op zo'n klein lijfje heeft kunnen onderscheiden. Tenzij hij of zij een zeer ervaren lijkschouwer is misschien, maar doen ze dat op lokatie?

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 11:10

Ik weet er verder ook niet het fijne van het enigste wat ik weet is dat er in totaal meer dan 82 messteken waren en ja een lijkschouwer en de technische recherche onderzoekt dit. Iedereen die overleden is gaat op een brancard in een lijkzak hoor of met een laken eroverheen. Nogmaals verder weet ik het fijne er niet van maar vind het wel heel erg 2 van zulke kleine kindjes en of de moeder of iemand anders het nou gedaan heeft het is vreselijk. Ik veroordeel verder niemand want tot nu toe weet nog niemand of de moeder het nou wel of niet gedaan heeft

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 11:11

Trouwens het is snachts gebeurt en de kindjes zijn pas smorgens weggehaald dit in verband met sporen onderzoek en dergelijke

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 11:22

Ik vind het ook een drama..... heel intens verdrietig voor alle betrokkenen.

Wat een emoties.....pfff

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 11:26

Nou ik vind het ook heel erg voor het meisje haar ouders wat die allemaal over zich heen krijgen

Firedancer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 11:30

Chip2 schreef:
Nou ik vind het ook heel erg voor het meisje haar ouders wat die allemaal over zich heen krijgen

Ik weet niet of jij daar iets specifieks mee bedoelt, of "gewoon" de wetenschap dat hun kleinkinderen dood zijn en hun dochter in staat van beschuldiging gesteld is van moord c.q. doodslag?

Ik bedoelde met mijn berichtje ook heel breed dat ik het voor iedereen een drama vind.

Dat is het voor de opa en oma van de kindjes
Dat is het voor de vaders
Dat is het voor de moeder
Dat is het voor familie en vrienden
Dat is het voor politie en hulpverlening
En dat is het ook voor de dader.

Kun je je voorstellen in wat voor geestelijke staat je geweest moet zijn om twee jonge kinderen (op een gewelddadige manier) van het leven te beroven? Wat voor drama en ellende moet zich daar vooraf aan voltrokken hebben om in zo'n staat te belanden?

Ik vermoed dat iedereen die direct met deze moorden te maken heeft momenteel in een soort shock of roes moet verkeren.... dit is wel zo ingrijpend!

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 11:40

ja ik bedoelde het zelfde als jou

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 16:44

Stoffelijke overschotten vrijgegeven

Purmerend, 21 juni 2006.

Naar aanleiding van de gewelddadige dood van de twee kinderen in de Overlanderstraat in Purmerend op 14 juni jongstleden deelt de politie mede dat de stoffelijke overschotten zijn vrijgegeven. De moeder, die nog steeds vast zit, zal in de gelegenheid worden gesteld afscheid te nemen. Over de uitvaart en het verder verloop van het onderzoek worden door de politie nog geen mededelingen gedaan.

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 14:59

Moeder bekent doden kindjes Purmerend
PURMEREND - De twee kindjes die vorige week woensdag dood werden aangetroffen in een flatwoning aan de Overlandestraat in Purmerend zijn omgebracht door hun moeder. De 21-jarige vrouw heeft dit vrijdag tegenover de politie bekend, zo meldde het Openbaar Ministerie in Haarlem. Het is nog niet duidelijk waarom de moeder haar eigen kinderen om het leven heeft gebracht.