Grote zoektocht naar vermiste meisjes en pedofiel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 22:14

Sylvia schreef:
Maar ga eens na wat er nog meer kan gebeuren om 3 uur 's nachts, waar geen enkel mens schuld aan zal hebben behalve de mensen die die kinderen op straat laten lopen?

Speleologen waren ook al de grotten die nabij in de buurt lagen aan het onderzoeken. Stel je voor dat er niemand die kinderen ontvoert heehft, maar dat ze gewoon dachten om eens leuk te gaan spelen in die buurt en ze nu ergens in een grot liggen .

melaniepk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 22:27

sjopnge jonge...ik vind dat mensen die dronken in bijzijn van hun kinderen zijn, ze meteen op mogen sluiten....ik drink nooit maar dan ook nooit als jayne thuis is...als ze uit logeren gaat en we uit gaan vind ik het een ander verhaal.....dan heb ik eventjes de verantwoording niet....maar zijn die ouders nou helemaal gek geworden..je praat hier wel over kids hoor...die moeten er toch vanuit kunnen gaan dat ze veilig zijn bij hun ouders ?????? of ben ik nou gek...en mag je lekker dronken bij je kinderen lopen ? sjee dan kan je toch niet meer logisch nadenken !!!...ik vraag me af wie hier nou de kinderen zijn...
en dat je je kinderen om 3 uur snachts over de straat laat lopen is nog absurder..kijk je kan best een keer een feestje hebben dat je kind wakker wordt en aan de wandel gaat zoals ik hier voor bij hoorde komen...maar zo te lezen zat er aan deze fam wel meer niet goed...
eigenlijk moet het zo zijn dat kinderen gewoon over straat moeten kunnen gaan hoelaat het ook is...maar helaas door bepaalde zieke mensen die ook nog eens een idote partij op kunnen richten is dit niet mogelijk....trieste bedoeling hoor..waar moet het heen met de wereld........

Anoniem

Re: Grote zoektocht naar vermiste meisjes en pedofiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 22:41

Ik denk dat je wel rekening moet houden met het feit dat in belgie kinderen gewoon mee op cafè gaan.
Toen wij hier net woonde heb ik me er enorm over verbaasd dat om 11 uur s'avonds de kinderen op een bankje in het cafè gewoon lagen te slapen.Ik ben ook al eens in discusie geweest met een vrouw die een pasgeboren baby op cafè bij had.het hummeltje was amper twee weken en stond midden in een rokerig cafè in een kinderwagen.
Zelfde in het begin als wij op visite gingen s'avonds zorgde ik voor een oppas en de kinderen lagen dan in bed thuis.Hier is het dus de bedoeling dat je ze mee neemt.
Wat dat betreft heeft Belgie toch een iets meer zuiderse mentaliteit.
Ik praat zeker de ouders niet goed,daar niet van.Maar de normen liggen gewoon iets anders hier.
De moeder (van de jongste dacht ik )is trouwens veroordeeld tot een jaar wegens kindermishandeling en prostitutie.

lor1_1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 22:43

Wat ik vreemd vind is dat die meiden 2 verschillende vaders hebben, maar er is er maar 1 gehoord (voor zover bekend).
Waar is die andere vader dan?

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 22:45

Nee, zelfde vader, andere moeder. Eén van de moeders heeft haar dochter al 5 jaar niet gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 22:50

de moeder die dronken in het cafè zat,is de moeder van het oudste meisje.Maar dat meisje woont eigenlijk bij haar vader ,toevallig was ze dit weekend bij haar moeder maar haar vader voed haar op.Dat was de man die in het nieuws was met een mager gezicht met grijs haar.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 10:05

Mireille1970 schreef:
Nee ik reageerde in het algemeen op het feit dat het wel belachelijk is dat die kinderen om 3 uur in een cafe waren...

Gaat mij alleen al om gezondheid. Kinderen moeten op zulke tijdstippen gewoon slapen, niet ergens zonder begeleiding rondstruinen.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 10:07

silvana schreef:
de moeder die dronken in het cafè zat,is de moeder van het oudste meisje.Maar dat meisje woont eigenlijk bij haar vader ,toevallig was ze dit weekend bij haar moeder maar haar vader voed haar op.Dat was de man die in het nieuws was met een mager gezicht met grijs haar.

.. die het ook steeds had over 1 dochter...

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 10:28

MissJ schreef:
silvana schreef:

.. die het ook steeds had over 1 dochter...

Dat is toch logisch.
Alleen Nathalie is zijn dochter. Stacy is de dochter van de vriend van Nathalie haar moeder. (En Stacy haar moeder is die prostitué die al veroordeeld was en haar dochter al 5 jaar niet gezien heeft) Die meisjes hebben dus wel degelijk 2 verschillende moeders en vaders.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 10:34

Luckystory schreef:
Dat is toch logisch.
Alleen Nathalie is zijn dochter. Stacy is de dochter van de vriend van Nathalie haar moeder. (En Stacy haar moeder is die prostitué die al veroordeeld was en haar dochter al 5 jaar niet gezien heeft) Die meisjes hebben dus wel degelijk 2 verschillende moeders en vaders.

Oh? En dat andere meisje woonde ook niet bij hem in huis?

Bluem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 11:49

Ik hoorde gisteren avond op het nieuws iets dat de moeder een bericht (sms?) ontvangen had ivm de ontvoering en ze dat nu verder gingen onderzoeken, weet iemand daar iets meer van?

In elk geval kan dat bericht dan niet van de verdachte komen.

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 12:40

MissJ schreef:
Luckystory schreef:
Dat is toch logisch.

Oh? En dat andere meisje woonde ook niet bij hem in huis?

Nee, inderdaad niet. Zelf had die man niets te maken met dat andere meisje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:13

Het blijft een rare zaak en een heel vreemde gezinssituatie.Het zou me nog niet eens verbazen als die ouders er ergens zelf nog achter zitten.De vader die toen verantwoordelijk was blijkt ook al veroordeelt te zijn voor het mishandellen van de kinderen en een vrouw.In wat voor situatie groeien die kinderen och arme op.Mischien is deze verdwijning nog een redding voor de andere kindjes.

Kwanyin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:21

Dito schreef:
Ik hoorde gisteren avond op het nieuws iets dat de moeder een bericht (sms?) ontvangen had ivm de ontvoering en ze dat nu verder gingen onderzoeken, weet iemand daar iets meer van?

In elk geval kan dat bericht dan niet van de verdachte komen.

Dat bericht zou iets te maken hebben met een tip dat de ontvoerder iemand van de familie is. Maar zover ik weet houden de ouders en het het parket de lippen stijf op elkaar.

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:35

Ik las op internet dat het niet van een familielid afkomstig was. Volgens mij op de site die ik al eens eerder quote.

Ik snap er verder niets meer van. De media spreekt zichzelf overal tegen. Ik lees nu idd ook dat beide kinderen andere ouders hebben, terwijl er ook gerept wordt over 1 vader en 2 moeders. Het verhaal wordt met de dag vreemder.

Wat ik persoonlijk ook ietwat vreemd vind is dat de ouders er van overtuigd schijnen te zijn dat de meisjes ontvoerd zijn en ook nog door meerdere personen.

jessje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:55

Sylvia schreef:
Wat ik persoonlijk ook ietwat vreemd vind is dat de ouders er van overtuigd schijnen te zijn dat de meisjes ontvoerd zijn en ook nog door meerdere personen.

Wat moeten ze anders denken
Er maar vanuitgaan dat ze toch al ergens dood onder de grond liggen?
Volgens mij denkt elke ouder in zo'n situatie (als je jonge kinderen al een week spoorloos verdwenen zijn) aan ontvoering hoor...

Ik vind het hele familieverhaal ook maar een bizarre situatie en natuurlijk is het onaanvaardbaar om je kinderen midden van de nacht te laten ronddolen terwijl je zelf op café zit, maar om daarom in het wilde weg insinuaties te gaan maken over die ouders, omdat ze er in geloven dat het om ontvoering gaat, vind ik wel ongepast

BabsieJanaJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:58

ik vind het iid een vreemde situatie , en vooral dat je het pas om 3 uur erachterkomt.. je let toch op je kinderen?!

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:21

Dat ze denken dat ze ontvoerd zijn kan ik begrijpen, maar waarom zijn ze er zo stellig in dat het door meer dan 1 persoon gedaan is?

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 18:05

Sylvia schreef:
Dat ze denken dat ze ontvoerd zijn kan ik begrijpen, maar waarom zijn ze er zo stellig in dat het door meer dan 1 persoon gedaan is?

Ja, idd, ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn om 2 kinderen van die leeftijd mee te lokken? Die geloven nou eenmaal in de goedheid van volwassenen. Ik snap trouwens echt helemaal niks meer van die familieverhoudingen.

katrienh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:14

MissJ schreef:
Ik snap trouwens echt helemaal niks meer van die familieverhoudingen.

ik ook niet meer

Luckystory

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:21

katrienh schreef:
MissJ schreef:
Ik snap trouwens echt helemaal niks meer van die familieverhoudingen.

ik ook niet meer

Is toch niet zo moeilijk.
Het zijn gewoon stiefzusjes. Beiden met een eigen moeder en vader. De moeder van de oudste (Nathalie) was de vriendin van de vader van het jongste meisje (Stacy). En het waren die twee die in het café zaten toen hun dochters verdwenen.
En de man die altijd op tv komt is de vader van Nathalie. (en was niet in het café). De moeder van Stacy is de prostituée (die haar dochter al 5 jaar niet gezien had).

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 08:43

Luckystory, waarom schrijft de ene krant dan over 1 vader en 2 moeders en de andere krant zoals jij het beschrijft? En de 'eerste vader' zegt dat ie de kinderen bij zijn vriendin heeft gelaten in het café en is vertrokken, dus die was ten tijde van de vermissing niet bij zijn vriendin.

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:59

Tja, wat de kranten schrijven daar kan ik niets aan doen hé
Maar hier (in België) is het dagelijks uitgebreid op het nieuws. En eerlijk gezegd heb ik nog nooit gehoord dat ze dezelfde vader zouden hebben. (Meisjes hebben trouwens niet dezelfde achternaam, de ene noemt Mahy en de andere Lemmens)
De vader van Nathalie had zijn dochter dat weekend bij zijn ex gelaten. (waarschijnlijk was dit zo'n soort weekendregeling die wel vaker bestaat bij gescheiden kopppels want ze woonde normaal bij hem.) En die ex was dan met haar vriend die zijn eigen dochter bijhad naar die braderie geweest en in het café geëindigd.

Met die vader van Nathalie heb ik echt medelijden. Die man is er echt kapot van. En kon er zelf ook niets aan doen, want hij was niet eens in de buurt. De eerste paar dagen toen het gebeurd was, was hij trouwens (volgens het nieuws) helemaal ingestort. En elke dag als hij op tv komt, ziet hij er net iets slechter uit. Die zit er echt helemaal door.

lor1_1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:51

Luckystory schreef:

Is toch niet zo moeilijk.
Het zijn gewoon stiefzusjes. Beiden met een eigen moeder en vader. De moeder van de oudste (Nathalie) was de vriendin van de vader van het jongste meisje (Stacy). En het waren die twee die in het café zaten toen hun dochters verdwenen.
En de man die altijd op tv komt is de vader van Nathalie. (en was niet in het café). De moeder van Stacy is de prostituée (die haar dochter al 5 jaar niet gezien had).

Dat bedoelde ik dus met:
Citaat:
Wat ik vreemd vind is dat die meiden 2 verschillende vaders hebben, maar er is er maar 1 gehoord (voor zover bekend).
Waar is die andere vader dan?

Want over papa nr2 heb ik tot nu toe nog weinig tot niets gehoord!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 12:00

Luckystory schreef:
Tja, wat de kranten schrijven daar kan ik niets aan doen hé
Maar hier (in België) is het dagelijks uitgebreid op het nieuws. En eerlijk gezegd heb ik nog nooit gehoord dat ze dezelfde vader zouden hebben. (Meisjes hebben trouwens niet dezelfde achternaam, de ene noemt Mahy en de andere Lemmens)

Dat werd door zowel Nederlandse als Belgische kranten uitgelegd als 2 moeders, 1 vader. Maar goed, ik geloof alles Wat me wel opvalt is dat je er in Nederland eigenlijk niks over hoort, ik volg het een beetje via de Belgische media op internet...