meisje pleegd zelfmoord door voor een trein te gaan staan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:27

Heel veel sterkte!

Anoniem

Re: meisje pleegd zelfmoord door voor een trein te gaan staa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 10:33

Heel erg sneu voor haar en de familie, maar denk eens aan die machinist. Als je zelfmoord wilt plegen, val een ander daar dan niet lastig mee. Die machinist houdt dat beeld z'n hele leven voor zich.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 10:40

Bas232 schreef:
Je kan er zielig over blijven spreken.....
Toch blijf ik erbij, waarom deed niemand iets?

Niemand die de problemen bemerkte?

Typisch.....ja zielig.....oh gut....vervolgens niemand die reageert.....zoals altijd....

Weetje Bas, deze mensen laten vaak niks merken en als ze het al doen is het niet op die manier dat je vermoed dat het zo ernstig al is. Vaak trekken ze zich terug van anderen en in zich zelf. Zij hebben vaak een hele wereld in zich zelf die de buitenwereld niet merkt en ziet.

Heel triest dat dit zo is gebeurd. Als het gegaan is zo is geschreven, is het geen gril geweest, maar weloverwogen.

TS heel veel sterkte, ga praten met een psycholoog, je kunt nl heel veel emotionele problemen hierdoor krijgen. Een vriendin van mij heeft dit ooit met haar beste vriendin meegemaakt. Ze wist dat ze het moeilijk had, heeft veel met haar gepraat, maar heeft nooit, nooit vermoed dat het zo diep zat en dat ze zelfmoordplannen had. Zij heeft een flinke klap hiervan op gelopen. Ze snapte het niet en zat met zelf verwijt.

unfearlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 13:15

dank jullie wel!

morgen en over morgen word het weer beetje zwaar want morgen avoond ga ik afschijt van der nemen en donderdag is der begrevins

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:27

sterkte....
verschrikkelijk dat je dit hebt moeten meemaken..

het is erg voor alle mensen die er omheen staan, en dat zijn er nogal wat, school, familie, machinist, mensen in de trein, ooggetuigen, vriendinnen, mensen uit het dorp/ de wijk..
ze moet wel écht veel problemen hebben gehad.
ik hoop dat eventuele lezers van dit topic, die het (ja je weet maar nooit daarom schrijf ik het) ook overwegen, het NIET doen, denk alleen al eens al AL die mensen van wie je het leven echt ondragelijk maakt!
en vaak zie je als je iets ouder bent de dingen ook wel iets genuanceerder, en kan je het plaatsen waar je nu zo veel moeite mee hebt..
het is verschrikkelijk dat dit meisje niet bereikt heeft kunnen worden door hulp, en dat het echt zover is gekomen als nu.

ts nogmaals veel sterkte morgen en overmorgen en verder met het verwerken/plaatsen hiervan.....

Noukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:34

de mensen die er echt voor kiezen zijn meestal de mensen die er het minst over spraken...
Ik ben een aantal jaar geleden ook een vriend verloren doordat hij van een hijskraan sprong, ondanks dat hij wel problemen had, had niemand dit verwacht. Hij was juist degene die mij opbeurde, vertelde door te gaan enz. En toen ineens was hij weg...

Als iemand besluit om tot zelfmoord over te gaan is dit hoe dan ook triest, juist omdat iedereen achter blijft met vragen of ze niet iets hadden moeten zien, iets hadden moeten doen..

TS, ik wens jou, de andere nabestaanden en ook degenen die het mee hebben moeten maken ontzettend veel sterkte. Als je wilt praten mag je altijd PB'en.

lindavd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:40

heel veel sterkte met dit verlies. ook voor de familie leden en vrienden.

het is heeeeeel jammer dat het is gebeurd maar misschien is ze zo wel beter af. zo kun je het ook van haar kant bekijken.

neetje86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:43

het is idd wel vaak zo dat de mensen die het hartst roepen derpressief te zijn en suicide te plegen het niet doen, maar de mensen die net doen alsof ze gelukkig zijn terwijl ze het niet zijn het juist wel doen. en als iemand echt dood wil dan kan je ze niet tegen houden. je moet je niet schuldig gaan voelen je kan er niks aan doen. heel veel sterkte voor jou en voor alle mensen die om haar heen stonden.

Binckydenice

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:44

Heel veel sterkte met het verlies. Als zo'n jonge meid zoiets besluit...... Het is vreselijk. Heel veel sterkte!

Clien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:39

Ik vind het vreselijk...kwam nog langs de plek rijden...zijn gewoon geen woorden voor....Sterkte met het afscheid van Yentl

Daisza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:45

Yentl zat bij me zusje op school.. en vriendinnen van me zusje gingen ook met haar om!! echt heel erg!! maar ook alle verhalen er om heen.. of het roddels zijn?? daar zou waarschijnlijk niemand egte zekerheid over weten.. vind het egt heel erg triest!!!
www.picturetrail.com/ripyentl staan ook allemaal dingen over haar..die site is speciaal voor haar op gericht..
Heel veel Sterkte _unfearlover_!!!
Ik heb ook op het Edison gezeten, kende haar alleen van gezicht maar verder ook niet...

XxX Daisy

unfearlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 15:52

er zijn wel roddels maar ik weet waaorm ze het gedaan heeft en hoe zehet gedaan heeft, ze had die avond er voor nog met me over. enzo iedreen proberde haar over te halen maajra je kent yentl die laat zic niet zomaar over halen
en iid ze heeft ook op het edison gezeten;)

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:55

ooh wat erg !
Laatst ook al hier 2x in de buurt ( Twello )
Heel veel sterkte voor jou haar familie en vrienden

Kiim__x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:57

Ik heb het gehoord ja! Het gaat bij ons de hele school door.. En dan woon jij in Apeldoorn & ik in Putten. Ik heb verhalen gehoord maar weet niet of ik dat moet geloven waardoor ze voor de trein is gesprongen.

Maar Sterkte Meid!

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:01

Allereerst sterkte met dit grote verlies, ik weet hoe het is om iemand aan zelfmoord te verliezen, vorig jaar een kennis van mij en nog geen 3 weken geleden een klasgenoot, als je iemand aan zelfmoord verliest weet je pas hoe gelukkig je met je eigen leven moet zijn en dat je met zoveel vragen achter blijft.

Ik hoop dat jullie als klas goed zijn opgevangen, wij iig wel, maar bij ons is was de band met deze jongen minder dan bij jullie in de klas, waardoor er maar 15 mensen van de ruim 4 klassen waar hij mee omging naar de uitvaart gingen.

netam12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:02

Iemand die ik kende , kende haar ook goed.
Heel veel sterke ermee

nOukjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:23

Heel veel sterkte

annelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:38

heel erg veel sterkte..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:41

Jeetje,wat een rot berciht.

zou het kunnen dat ze het perongeluk heeft gedaan?
heeft niemand het gezien?
14 jaar,en nog een heel leven voor zich. erg sneu.

sterkte voor jou,en de familie

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:44

Jeetje wat erg, heel veel sterkte

unfearlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 17:56

Snackie schreef:
Jeetje,wat een rot berciht.

zou het kunnen dat ze het perongeluk heeft gedaan?
heeft niemand het gezien?
14 jaar,en nog een heel leven voor zich. erg sneu.

sterkte voor jou,en de familie

neej want ze zei fdit leven is niet voor mij bestemd en ik heb der goed over na gedacht dat ik wil stoppen.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:45

Ze had toch ook wat op de apeldoorner van d'r zusje geschreven?

Noemy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:49

Ik heb dit verhaal geloof ik van Murielle gehoord, is dat ditzelfde verhaal?
In ieder geval heel veel sterkte gewenst aan alle nabestaanden!

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:53

Meisje gister bij mij in de lesauto vertelde dat ze idd in een trein zat richting of van Apeldoorn, en die een meisje hadden geschept, wat erg.
Ben er helemaal stil van.

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:55

Jeetje zeg.
Gecondoleerd, en sterkte voor jou, de familie en alle nabestaanden!

14 jaar pas, wat ongelooflijk zonde.

Hopelijk gaat het ook met de treinmachinist, dat is natuurlijk ook niet niks voor hem.