Hittegolf..?!?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milo

Re: Hittegolf..?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:03

ik ga lekker bruin worden op het straaaand

maar: eerst morgen mijn toets maken, en ik ga voor de herkansing...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:23

Wat n gezeur zeg! En vooral van diegene die examen of proefwerke hebben.... alsof je de hele dag examen hebt... en leren kan ook in de zon (heb ik ook altijd zo gedaan en ben overal voor geslaagd...). Mensen die moeten werken zijn van vroeg tot laat aan de slag en hebben echt niets aan dit weer. Geniet er gewoon van het kan hier in NL nooit lang duren. Ik vind t heerlijk voor mezelf, alleen niet zo voor mijn paarden en mijn andere beesten. Mijn paarden hebben geen schaduw en ik weet niet waar ze blijer v worden: op stal of op t land.... Rijden doen we even niet, komt na deze warmtegolf wel weer.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:13

kwadraatje schreef:
Om te werken of om te paardrijden is het niet fijn.

om te werken met paarden is ook neit fijn met dit weer!
Lekker uitmesten met al dat stof etc...

Lotte_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:15

is het nog steeds tot woensdag? van mij mag het namelijk wel een paar weken ofzo

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:15

ShirleyA schreef:
Wat n gezeur zeg! En vooral van diegene die examen of proefwerke hebben.... alsof je de hele dag examen hebt... en leren kan ook in de zon (heb ik ook altijd zo gedaan en ben overal voor geslaagd...). Mensen die moeten werken zijn van vroeg tot laat aan de slag en hebben echt niets aan dit weer. Geniet er gewoon van het kan hier in NL nooit lang duren.

Sommige mensen kunnen gewoon erg slecht tegen de hitte, daar kunnen zij niets aan doen. Noem dat maar gezeur, maar als je er letterlijk ziek van wordt (tot overgeven aan toe) dan kan die hitte je echt gestolen worden.

Zo functioneer ik zelf niet of nauwelijks bij temperaturen onder het vriespunt, dan gaat alles pijn doen. Ik word in de winter ook regelmatig voor aansteller uitgemaakt, maar ik zit echt niet voor mijn lol pijn te lijden.

Fairytale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:40

Ja, tis echt heel warm!
Maar goed, wel mooi weer om bruin te bakken

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:49

Wat ik heel vervelend vind is dat het 's nachts gewoon nauwelijks afkoelt. Overdag kan ik het wel hebben. Ik zou willen dat ik in de bergen woonde Dan wordt het zo heerlijk fris 's nachts.

Maar dit is niet het weer wat ik wilde, wat ik wil is een graad of 22-24 en dat is dit jaar nog maar weinig voorgekomen Die gulden middenweg - die zoeken we

En inderdaad, wat Karin zegt: niet iedereen kan er even goed tegen, dat maakt je nog niet direkt tot aansteller.

superfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 21:56

Ik ben het ook met Karin eens, er zijn genoeg mensen die echt last hebben van de warmte... Zelf word ik er ook niet echt vrolijk van. Dit is mij te warm

@ Shadow0: precies, tot de 25 graden...

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:27

Ik vind het veelste warm. 25°C is wel lekker!

vuurtoren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 10:03

gister op stal de bak laten vollopen met water de paarden vonden het heerlijk lekker spetteren

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 11:54

Jeeetje; ik word GEK van dit weer; ik HAAT dit weer.
Geef mij maar een plaatselijke regenbui boven m'n hoofd, is hier niet uit te houden op school.. ZO WARM.. Geen ventilatoren of iets.. Volgende week proefwerkweek.. Het valt echt niet uit te houden..

Paarden staan mij ook wel best op het land; niet fijn voor mij & voor hun om met dit weer te lopen.

Mareska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:04

Heeerlijk weer! Alleen 's nachts is het niet meer zo heerlijk, mijn kamer is aan de zonkant dus super warm..

Saar01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:33

HEEEEEEERLIJK dit weer, lekker bakken in de zon

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 19:05

Een dagje is wel leuk, maar ik heb véél liever die 25 graden.
Met deze hitte ben ik gewoon niks waard. Heel moe, zweterig, duf, klam...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 20:42

Karin schreef:
Sommige mensen kunnen gewoon erg slecht tegen de hitte, daar kunnen zij niets aan doen. Noem dat maar gezeur, maar als je er letterlijk ziek van wordt (tot overgeven aan toe) dan kan die hitte je echt gestolen worden.

Zo functioneer ik zelf niet of nauwelijks bij temperaturen onder het vriespunt, dan gaat alles pijn doen. Ik word in de winter ook regelmatig voor aansteller uitgemaakt, maar ik zit echt niet voor mijn lol pijn te lijden.

Zoals ik al schreef had ik t vooral over hen die klagen omdat ze examens hebben of proefwerk. Over echt ziek worden vd hitte heb ik niets gelezen en daar had ik het zeker niet over. Je zal mij niet horen over mensen die pijn hebben door hitte of kou, want zoals je zegt dat doe je niet voor de lol! Maar ik vind zeuren om dit weer omdat je examens hebt wel onzin geniet er van want het is zo weer voorbij. En ook tijdens je examens kan je wel n uurtje in de zon. We klagen altijd zo over het weer en dat heeft echt geen zin, want we hebben er geen invloed op, als het regent is het niet goed is het warm ook niet....

Fairytale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 20:52

Pff, dit is wel een beetje pff, teveel van het pfff, goede

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 20:58

morgen onweer en regen voorspelt.... vrijdag wordt het pas weer beter

Quatrohorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:12

Ze kunnen voorspellen wat ze willen maar het komt toch bijna altijd anders uit dan dat het voorspeld wordt. Er is niks zo onvoorspelbaar als het weer

Lotte_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:20

maar t is nu niet leuk!

geeb zib te bekennen

Anne_Baukje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:54

Nou ik heb toch liever een hittegolf dan dit baggerweer, het regent de hele tijd..

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:55

Ik ben allang blij dat ik niet meer verrek van de kou. Die hitte verdraag ik een stuk beter.