Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Zelfde als Sorane. Ik ben de grootste dierenvriend die ik ken (), maar bij zoiets zouden de stoppen doorslaan bij mij.
@ Manie; dus jij kiest ervoor om je hond naar het asiel te brengen als je zwanger bent?
Dieren moeten zich aanpassen, heel simpel!
Sorane schreef:Maar feit blijft dat die hond een kindje heeft doodgebeten. Dat valt op geen enkele manier goed te keuren.
Als een zwakzinnig mens een ander vermood wordt hij ook gestraft.
Als je hond je tapijt in een hoop in de hoek legt terwijl jij even weg bent geef je hem toch ook geen schouderklopje?!
Die hond is instaat tot het doodmaken van een kind. Die kun je niet meer laten leven. Als hij het 1 keer gedaan heeft zal hij het zeer zeker nog eens proberen.
door_ schreef:Afschuwelijk!!!!
en terecht dat de hond wordt afgemaakt, dit kan niet, nooit en mag niet gebeuren!!!Citaat:Viennanova schreef:Ik ben me nu al aan het inlezen over hoe we er het beste mee om kunnen gaan. Zo zijn wij van plan om een ton met hondenkoekjes bij de achter deur neer te zetten, zodat ze eerst de hond begroeten (en een koekje geven) en dan pas de baby. Zo kun je al heel veel jaloezie voorkomen.
En hier gaan we dus al verkeerd....
Op deze manier geef je aan je hond aan dat hij de baas in huis is, omdat hij altijd de eerste is die word begroet.
De hond is een huisdier, en komt dus op de laatste plaats, en zo moet er ook worden gehandeld!
Hij hoort respect te hebben voor zijn baas, wordt hij jaloers, dan gaat ie maar naar buiten ofzo als er bezoek is, helaas voor de hond.
Als je dit plan doorzet kweek je een jaloerse en dominante hond, zeker als dat ik aanleg al in de hond zit....
Silence schreef:Wel erg hoor.
maar ik neem aan dat je een babykamer altijd afsluit. Zeker als je loslopende (grote) honden in huis hebt.
manie schreef:Gestraft, in een inrichting geplaatst weet ik veel, maar niet afgemaakt!
Vanessa24 schreef:Quellian schreef:Zelfde als Sorane. Ik ben de grootste dierenvriend die ik ken (), maar bij zoiets zouden de stoppen doorslaan bij mij.
@ Manie; dus jij kiest ervoor om je hond naar het asiel te brengen als je zwanger bent?
Dieren moeten zich aanpassen, heel simpel!
En daar zul jij de fout in gaan! Mensen vergeten dat dieren al zich behoorlijk hebben aangepast!
Je moet dieren voorbereiden om de komst van kinderen.
Om zulke uitspraken kan ik me nou kwaad om maken, er zijn zat dieren die onterecht afgemaakt worden, omdat de ouders te beroerd zijn om hun eigen kinderen bij te leren dat ze de hond met rust moeten laten als het slaapt en eet. Dat het niet aangehaald wilt worden als het wegloopt.
Als wij een kind willen duidelijk maken dat het op moet houden met trekken aan ons haren (voorbeeld) dan zeggen wij dat. En hond loopt in eerste instantie weg, maar als het kind door blijft gaan na heel veel waarschuwingen van de hond, die kinderen niet begrijpen (en ouders ook blijkbaar niet) dan zal het in uiterste nood bijten!
manie schreef:Ik zou die hond best in huis willen nemen!
Waarschijnlijk vind hij kinderen alleen iets minder geslaagd en is het verder een prima hond.
Blijkbaar hebben deze ouders dit ook nooit achter hun hond gezocht, dus waarom zou hij mij zomaar aanvallen.
door_ schreef:@ Vanessa: een kind van acht dagen die in zn wiegje ligt heeft denk ik niet aan t haar van de hond getrokken hoor.....
Ups schreef:En hoever kun je je aanpassen als je maar een zeer beperkt denkvermogen hebt Quellian?
Quellian schreef:manie schreef:Ik zou die hond best in huis willen nemen!
Waarschijnlijk vind hij kinderen alleen iets minder geslaagd en is het verder een prima hond.
Blijkbaar hebben deze ouders dit ook nooit achter hun hond gezocht, dus waarom zou hij mij zomaar aanvallen.
Omdat dieren te allen tijde onberekenbaar BLIJVEN.
manie schreef:Maar ik ben een volwassen vrouw en kan een beet van een hond hebben. Een kind van 8 dagen blijkbaar niet......
manie schreef:Maar ik ben een volwassen vrouw en kan een beet van een hond hebben. Een kind van 8 dagen blijkbaar niet......