Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marie83 schreef:Echt ongeloofelijk, eerst iemand beoordelen en dan allemaal exact hetzelfde terug willen doen... het is belachelijk en erg en weet ik wat niet, maar willen jullie serieus allemaal zelf tot moorden overgaan omdat zon stomme kerel dat doet? Ik neem aan van niet maar dit zijn geen onderwerpen om zomaar even te zeggen dat je iemands hoofd in wilt slaan of iemands adres wilt traceren. dit is mijn laatste bericht wat dat betreft maar denk gewoon even na voordat je zoiets neerzet. Anders ben je minstens zo dom bezig als die kerel zelf.
thaollat schreef:Idd Zorro.. ik sta ook voor wat ik heb geschreven.
Desiree schreef:We kunnen nu hier wel gaan zitten klagen dat we het er niet mee eens zijn, maar er verandert toch niets.
Hoe vaak van die misselijke berichten hebben er al hier voor op het forum gestaan? Altijd dezelfde woedende reacties. Ik wordt zelf ook kots en kots ziek van dat soort lui. Maar ze bestaan. En ze kunnen hun gang gaan. In ONS land. Er verandert toch neits.
Ellebelletje schreef:WTF?! Dat ménen ze niet. Opsluiten die kerel! Weg ermee. Pats. Boem.De man heeft een dagvaarding gekregen en zit inmiddels weer thuis.