Schimmelig schreef:Ik probeer aan de gevolgen te denken, de 'stel wat' en 'als' situaties.
Wat kun je met schulden voor je paard betekenen als deze snel medische (lees: dure) hulp nodig heeft (om even een voorbeeldje te noemen)?
Schulden maken het leven niet makkelijker, dus kun je er beter zo snel mogelijk uit raken. Door bv. maandelijks meer af te lossen dan het afgesproken bedrag. Éénmaal uit de schulden, dan is het een heel ander verhaal, toch?
Jawel, het is beter om geen schulden te maken. ben ik met je eens en Bas232 voor een auto kan je ook beter geen lening afsluiten maar ja wij hebben zoiets van we zijn jong en je wilt wat en we zijn helaas geen spaarders ...... en helaas moesten we noodgedwongen een lening nemen vanwege mijn vriend zijn boekencontrole van de taxi(die eigenlijk zijn vader moest betalen.....leuk) , en wat betreft als mijn paard wat zou overkomen?? Ik heb een zeer uitgebreide verzekering....als er wat gebeurd wordt alles vergoed. Dus daar hoef ik mij geen zorgen over te maken