Turken pakken mijn vader terug?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:00

Sietes, misschien even offt opic maar ik vind het goed dat jij even op reageerd, echt super!

Ik zou in ieder geval ook naar de politie gaan!

lorelei

Re: Turken pakken mijn vader terug?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:08

ik blijf er ook bij: verkocht is verkocht.het is en blijft altijd een risico als je iets van internet koopt.ik hoop voor jullie echt dat het valse dreigementen zijn,ik zou echt de bibbers krijgen als ik jou was.verder zou ik ze ook echt geen geld geven als ik weet dat ik een goed werkende auto verkocht heb.veel sterkte ermee

NoaC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 11:41

Ben benieuwd hoe het afgelopen is vandaag?

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 11:51

Ben ook benieuwd, hoop dat het goed afloopt

Melisjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 11:58

ja wie niet

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 12:04

ik vind dit een heel moeilijke situatie voor je meid, aan de ene kant zou je ze helemaal niks willen geven maar aan de andere kant, als het serieuze dreigementen zijn........ kijk maar uit want Turkse mensen zijn , naar wat ik weet niet bang om hier te gaan zitten , het is veel minder erg dan in hun eigen land wat te flikken. Veel sterkte !!!!!

MarijkeBun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 12:46

maximiliaan schreef:
Ja maar weet je wat het is. Tuurlijk kan je naar de politie gaan maar daar maak je ze boos door.. dan zullen de dreigementen geen dreigementen blijven, dan krijg je alleen maar meer gezeik omdat de politie zich met hun gaan bemoeien en eerlijk gezegd schiet je er niks mee op want wat doet de politie.. leg je mij dat even uit? ze bieden geen bescherming, als die turken je echt willen pakken dan doen ze dat wel. je daagt ze hierdoor alleen maar uit.. ik zou het even laten bekoelen en als je nog meer telefoontjes krijgt dan kan je ze aanspreken op bijvoorbeeld de APK keuring en dat de auto niet met garantie is verkocht
en als ze je dan echt komen lastig vallen de politie inschakelen..

Nee je moet die gasten hun zin geven.
ze denken al dat ze alles kunnen maken, door hun geld terug te vragen pas 4/5 weken na aankoop. (dat is lef hebben).

Wie zegt, dat als haar vader niet naar de politie gaat, dat het gezeur over is... denk, dat het gezeur blijft. ze willen geld en ellende, dus doorgaan doen ze toch.

vind je niet, dat ze nu al ECHT lastig worden gevallen
Is de normaalste zaak van de wereld...

TS: inderdaad gewoon bellen en aangifte doen en aangeven als laster.

Succes en houdt ons op de hoogte

ikisik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:04

Weet je wat ik me afvraag.. Als je de auto laat overschrijven.. Heeft de huidige eigenaar toch het adres van de oude eigenaar? Of is dit echt een blonde opmerking?

hyppolyte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:42

nou ja heel blond is het niet, maar nee dan heb je niet het adres van de vorige eigenaar. je moet dit gewoon melden bij de politie en zeker geen geld terug gaan geven. vaak zijn dit toch wel loze dreigementen, maar neem liever het zekere voor het onzekere

Patty14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 15:37

Hoe is het vandaag gegaan? Hopen dat het goed is afgelopen!

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 16:12

Pff wat eng zeg!
Ben ook wel benieuwd hoe het is afgelopen..

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 16:44

Jeetje..
Ik zou het melden bij de politie hoor, doodeng.

Babeth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 17:23

Hoe is het afgelopen?
Succes ermee!

kadansjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 17:37

droefje schreef:
maximiliaan schreef:
Ja maar weet je wat het is. Tuurlijk kan je naar de politie gaan maar daar maak je ze boos door.. dan zullen de dreigementen geen dreigementen blijven, dan krijg je alleen maar meer gezeik omdat de politie zich met hun gaan bemoeien en eerlijk gezegd schiet je er niks mee op want wat doet de politie.. leg je mij dat even uit? ze bieden geen bescherming, als die turken je echt willen pakken dan doen ze dat wel. je daagt ze hierdoor alleen maar uit.. ik zou het even laten bekoelen en als je nog meer telefoontjes krijgt dan kan je ze aanspreken op bijvoorbeeld de APK keuring en dat de auto niet met garantie is verkocht
en als ze je dan echt komen lastig vallen de politie inschakelen..

Nee je moet die gasten hun zin geven.
ze denken al dat ze alles kunnen maken, door hun geld terug te vragen pas 4/5 weken na aankoop. (dat is lef hebben).

Wie zegt, dat als haar vader niet naar de politie gaat, dat het gezeur over is... denk, dat het gezeur blijft. ze willen geld en ellende, dus doorgaan doen ze toch.

vind je niet, dat ze nu al ECHT lastig worden gevallen
Is de normaalste zaak van de wereld...

TS: inderdaad gewoon bellen en aangifte doen en aangeven als laster.

Succes en houdt ons op de hoogte

Ja maar ze doen toch niks.. Dus het is waarschijnlijk allemaal bluf..
Als je ze wel aangeeft worden ze boos en dan is het misschien geen bluf meer..

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 17:41

denk je egt dat ze dat gaan doen? ze bluffen alleen maar.. waarschijnlijk als het een nederlander was had je je nergens druk om gemaakt en was de titel mannen pakken mijn vader terug?! en niet nederlanders pakkn mijn vader terug.. je zegt wel da tje niks tege turken hebt maar het komt nogal rasistisch over

torette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 17:43

Kimmie_Paard schreef:
denk je egt dat ze dat gaan doen? ze bluffen alleen maar.. waarschijnlijk als het een nederlander was had je je nergens druk om gemaakt en was de titel mannen pakken mijn vader terug?! en niet nederlanders pakkn mijn vader terug.. je zegt wel da tje niks tege turken hebt maar het komt nogal rasistisch over

Ik vind het helemaal niet rasistisch overkomen! Ik vind dit een beetje een overtrokken reactie, maar ieder zn ding!

torette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 17:45

vind het trouwens ook niet handig om dat meisje nu op haar fouten te gaan zitten wijzen terwijl ze al zo in de stress zit!

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 17:48

Verschrikkelijk zeg!!!

Zeker aangifte doen, van bedreiging...En altijd mee gaan met een proefrit, zou nooit iemand alleen met mijn auto n proefrit laten maken..

Vind het bij t zieke af om zo te gaan dreigen, echt ziek!
Die lui zijn geschoffeld!

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 17:55

NIET BETALEN wat je ook doet NIET BETALEN, als je vader nu laat zien dat hij bang is door te betalen plukken ze hem kaal!! Vaak zijn dit loze dreigementen, ook nogal makkelijk te doen via de telefoon. Ik weet dat het makkelijker gezegt is als gedaan maar maak je niet te druk, desnoods ga je naar de polizei ( ) en geef je ze aan wegens bedreiging. einde verhaal. hun gaan echt niet een paar jaar zitten voor een paar duizend euro, behalve dat, collega's van je vader kennen hun, ze hebben via de telefoon bedreigingen gedaan (makkelijkst te achterhalen van alles) jullie kennen ze, dus ze zijn meteen geidentificeerd en opgespoort mochten ze iets proberen, dat weten hen ook, hun gaan dat risico echt niet lopen meisje, maak je niet te druk ok. het komt goed. dat risico is te groot voor hun, te veel mensen hebben hun al gezien.

_Lara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 18:09

Ben benieuwd hoe t is gegaan vandaag..
Succues nog verder!

Nikki__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 18:21

torette schreef:
Kimmie_Paard schreef:

Ik vind het helemaal niet rasistisch overkomen! Ik vind dit een beetje een overtrokken reactie, maar ieder zn ding!

Ookal waren het Nederlanders, en ze hadden me op dezelfde manier bedreigd, had ik staan shaken! Het maakt me op zo'n moment echt niet uit wat voor 'soort' het is! Ik ken genoeg Nederlanders die agresief reageren. Ook genoeg turken.

Ts; Hoe is het afgelopen?

miss_abo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:45

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het is afgelopen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:23

torette schreef:
vind het trouwens ook niet handig om dat meisje nu op haar fouten te gaan zitten wijzen terwijl ze al zo in de stress zit!

welke fouten?

torette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:47

Ik doelde op de fouten die ze in haar verhaal en titel had neergezet, ze werd gewezen op rasisme.

Kyle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:10

torette schreef:
Ik doelde op de fouten die ze in haar verhaal en titel had neergezet, ze werd gewezen op rasisme.

Er is geen sprake van racisme gezien de herkomst van de betrokken personen relevant zijn. Shadow zegt dat ze zélf hebben gezegd dat ze toch geen Belgen zijn en daardoor geen schrik van de politie moeten hebben. 'die' (voor 'Turken')is een aanwijzend voornaamwoord dat verwijst naar de personen waar het in de voorgaande zin over ging.
Geen racisme dus