Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maximiliaan schreef:Ja maar weet je wat het is. Tuurlijk kan je naar de politie gaan maar daar maak je ze boos door.. dan zullen de dreigementen geen dreigementen blijven, dan krijg je alleen maar meer gezeik omdat de politie zich met hun gaan bemoeien en eerlijk gezegd schiet je er niks mee op want wat doet de politie.. leg je mij dat even uit? ze bieden geen bescherming, als die turken je echt willen pakken dan doen ze dat wel. je daagt ze hierdoor alleen maar uit.. ik zou het even laten bekoelen en als je nog meer telefoontjes krijgt dan kan je ze aanspreken op bijvoorbeeld de APK keuring en dat de auto niet met garantie is verkocht
en als ze je dan echt komen lastig vallen de politie inschakelen..
droefje schreef:maximiliaan schreef:Ja maar weet je wat het is. Tuurlijk kan je naar de politie gaan maar daar maak je ze boos door.. dan zullen de dreigementen geen dreigementen blijven, dan krijg je alleen maar meer gezeik omdat de politie zich met hun gaan bemoeien en eerlijk gezegd schiet je er niks mee op want wat doet de politie.. leg je mij dat even uit? ze bieden geen bescherming, als die turken je echt willen pakken dan doen ze dat wel. je daagt ze hierdoor alleen maar uit.. ik zou het even laten bekoelen en als je nog meer telefoontjes krijgt dan kan je ze aanspreken op bijvoorbeeld de APK keuring en dat de auto niet met garantie is verkocht
en als ze je dan echt komen lastig vallen de politie inschakelen..
Nee je moet die gasten hun zin geven.
ze denken al dat ze alles kunnen maken, door hun geld terug te vragen pas 4/5 weken na aankoop. (dat is lef hebben).
Wie zegt, dat als haar vader niet naar de politie gaat, dat het gezeur over is... denk, dat het gezeur blijft. ze willen geld en ellende, dus doorgaan doen ze toch.
vind je niet, dat ze nu al ECHT lastig worden gevallen
Is de normaalste zaak van de wereld...
TS: inderdaad gewoon bellen en aangifte doen en aangeven als laster.
Succes en houdt ons op de hoogte
Kimmie_Paard schreef:denk je egt dat ze dat gaan doen? ze bluffen alleen maar.. waarschijnlijk als het een nederlander was had je je nergens druk om gemaakt en was de titel mannen pakken mijn vader terug?! en niet nederlanders pakkn mijn vader terug.. je zegt wel da tje niks tege turken hebt maar het komt nogal rasistisch over
torette schreef:Kimmie_Paard schreef:denk je egt dat ze dat gaan doen? ze bluffen alleen maar.. waarschijnlijk als het een nederlander was had je je nergens druk om gemaakt en was de titel mannen pakken mijn vader terug?! en niet nederlanders pakkn mijn vader terug.. je zegt wel da tje niks tege turken hebt maar het komt nogal rasistisch over
Ik vind het helemaal niet rasistisch overkomen! Ik vind dit een beetje een overtrokken reactie, maar ieder zn ding!
torette schreef:vind het trouwens ook niet handig om dat meisje nu op haar fouten te gaan zitten wijzen terwijl ze al zo in de stress zit!
torette schreef:Ik doelde op de fouten die ze in haar verhaal en titel had neergezet, ze werd gewezen op rasisme.