Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ponylovertje schreef:Wat mij betreft gaat ze onmiddelijk de politiek uit.
Rosita schreef:Ayaan kiest eieren voor haar geld??
nieuwsalert van de Volkskrant:
*** Hirsi Ali per 1 september naar Washington ***
Het VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali treedt per 1 september in dienst van het American Enterprise Institute (AEI), een conservatieve denktank in Washington....
http://www.volkskrant.nl/den_haag/artic ... Washington
Marreke schreef:Ayaan heeft ondertussen de Nederlandse nationaliteit. Verdonk kan haar dus alleen uitzetten naar... Nederland. Schiet niet op natuurlijk![]()
Of er moet een wetswijziging komen waardoor je iemand statenloos kunt maken, maar dat zal "Europa" wel tegenhouden.
Kijk, dat ze gelogen heeft keur ik af, maar kan ik nog een heel klein beetje begrijpen.
Dat niemand een gedegen onderzoek heeft gedaan naar haar achtergrond vind ik eerlijk gezegd veel erger. Waarom kan dat NU wel en kon dat in 1992 niet.
En de VVD? Die heeft gegokt, dat het ware verhaal verborgen zou blijven, en verloren.
De PvdA had trouwens dezelfde gok al eerder genomen, maar die hebben het geluk dat ze daar zelf weggegaan is.
Bealy schreef:Conservatief Amerika zal inderdaad blij zijn met haar anti-Islam aanpak. Dat past precies in hun straatje...
russel schreef:Wat is haar echte naam dan? Valse naam is toch strafbaar, heb je dan niet een identiteit die je niet bent? Dan zijn die papieren toch ook niet voor jouw bedoelt, dan heb je toch niets?
Hoe zit het met motie van wantrouwen??
Chans schreef:Als ik het goed heb meegekregen heeft Verdonk gezegd dat als ze op dat moment Minister was geweest ze Ayaan ook uitgezet zou hebben.
CGJ12 schreef:Rita hoeft tegenwoordig niemand meer uit te zetten.
Ze brult een keer en foetsie...........
russel schreef:Apart dat Amerika haar met haar nieuwe reputatie toelaat. Zeker als ze onder valse voorwendselen haar verblijfsvergunning hier heeft gekregen. Valt toch al niet meer om daar een greencard te krijgen.
Worden ze nou niet spastisch met het idee dat ze niet is wie ze zegt en dan ook nog een moslim???![]()
Trouwens zag wel dat ze Drs is, weet iemand wat ze gestudeerd heeft?