Ik kies voor de olsen twins

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Navidad schreef:
Dat bedoel ik te zeggen. Dit is iets van amerika, in nederland word er gewoon geen flikker aan gedaan omdat iedereen zijn mening mag uiten, hoe kwets baar of hoe discriminerend dat ook over komt.
Marye78 schreef:Navidad schreef:
Dat bedoel ik te zeggen. Dit is iets van amerika, in nederland word er gewoon geen flikker aan gedaan omdat iedereen zijn mening mag uiten, hoe kwets baar of hoe discriminerend dat ook over komt.
Nou in amerika wordt er dus ook geen flikker aan gedaan, want daar heb je dus dit soort muziek. Er zijn toch ook hele dorpen waar dit soort mensen wonen? wordt ook gewoon getolereert.
Nessah schreef:In nederland heb je zeker zulke muziek! Laatst nog liep ik svaonds laat met mijn vriend (buitenlander) in de stad, word ik uitgemaakt voor "vieze landverrader".. Dat waren meiden van een jaartje of 15, ouder zeker niet.. Ik trek me er niet veel van aan en loop gewoon door.. Maar leuk is anders. Ook als iemand die ik net leer kennen vraagt heb je een vriend.. en ik zeg ja.. Hoe heet hij?Ik zeg moeilijk naam.. Oh.. wat voor afkomst heeft hij.. ik zeg marrokaans.. Oh.. kijk je wel uit?! NOu zo iets dergelijk krijg ik zo vaak te horen.. Mij boeit het niet zo veel maar leuk is het ook niet. En daar komt nog bij dat mijn vriend beter nederlands spreekt dat sommige nederlanders.. hij hier gewoon is geboren.. Hij geen moslim is.. en ga zo maar door.. Niet dat moslim zijn niet goed is hoor, ik vind het een mooi geloof.. Maar ik ben zelf niet echt gebonden aan een geloof en is je partner dat wel zie je toch vaak dat het niet helemaal klikt.
Skitter schreef:Wat zou Amerika anders moeten doen dan?
Mensen blijven nou eenmaal zo denken, en Amerika kan die mensen dus niet forceren om anders te gaan denken. Verbieden? Yeah Right. Maakt niet uit wat voor regels worden gemaakt of wat, het gaat inderdaad toch door. Ik zou mij er nooit bijaansluiten, dat is het enige wat je kunt doen.
Wees blij dat Amerika een beetje die mensen bij elkaar houden, anders vallen er nog meer 'slachtoffers' denk ik.