Prussian Blue: Racistische Olsen look-a-likes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megan_

Re: Prussian Blue: Racistische Olsen look-a-likes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 21:29

Damn 13 jaar en dan zo'n uitgesproken mening over zoiets.. pff verschrikkelijk.. Gewoon door mams gemaakt, die schamen zich dood als ze er later op terug kijken..

Ik kies voor de olsen twins

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:42

Ik vraag me af, waarom dit in de media komt, oke het is mischien ook zo maar mensen vergeten dat dit soort volk en nog wel extremer ook in nederland rondloopt.

Een oud vriendin van me heeft een relatie gekregen met een skinhead, die zich momenteel ook nationalist noemt, eerder zat die bij de nvy en zoverre ik weet is die overgestapt naar blood of honour, ofzoiets. Contackt heb ik niet meer met die vriendin, ze word ontzettend bij de kliek ingesleept, loopt bij demostraties voorop met de nederlandse vlag en is sinds kort altijd aan het rellen! Ik vind dit echt afschuwelijk, Moet er tevens niet aan denken als ik als buitenlander langs zo'n groep rechts exremisten loopt. Ik scheit hem ook niet echt voor hun voor de lui, tegen homo sekualiteit heeft ze sinds kort ook wat.

Vind het echt verschrikkelijk en heb haar recht in haar gezicht gezecht zulke personen als jullie moeten ze levenslang opsluiten, jullie sporen niet.

Verder heb ik tegen iedereen wat die wat tegen mij heeft, ongeacht welk ras! Ben absoluut geen racist maar heb zo afentoe wel mijn mening, maar das absoluut niet alleen naar buitenlanders toe!

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:47

@navidad. Ik vind het wel logisch dat dit in de media komt. Zo kan iedereen zien hoe ziek dit wel niet is.

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:59

Dat bedoel ik. Kijk dit komt wel in de media, maar in nederland is het alleen maar met demonstraties, of als er iemand is neergeschoten in antwerpen. ik bedoel te zeggen, Waarom moet het eerst zo ver gaan voordat er iets aan gedaan word (word tevens nog steeds niks aan gedaan)

Ik zou me absoluut niet veilig voelen als buitenlander, zal me vaak bedreigd voelen...

Dat bedoel ik te zeggen. Dit is iets van amerika, in nederland word er gewoon geen flikker aan gedaan omdat iedereen zijn mening mag uiten, hoe kwets baar of hoe discriminerend dat ook over komt. Wij gingen laatst naar amsterdam stappen met de trein en er was een of andere skinhead feest geweest (absoluut geen hardcore) Er zat een alochtone oudere vrouw in de trein en die werd er gewoon uitgezet, kijk ik bedoel war gaat het heen met deze wereld dan, dat kan toch niet? laat ze maar meer in de media komen met wat er momenteel allemaal in nederland gebeurt kwa discriminatie! Laat ze dat maar eens aanpakken.

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 21:01

Navidad schreef:

Dat bedoel ik te zeggen. Dit is iets van amerika, in nederland word er gewoon geen flikker aan gedaan omdat iedereen zijn mening mag uiten, hoe kwets baar of hoe discriminerend dat ook over komt.

Nou in amerika wordt er dus ook geen flikker aan gedaan, want daar heb je dus dit soort muziek. Er zijn toch ook hele dorpen waar dit soort mensen wonen? wordt ook gewoon getolereert.

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:20

Hier in nederland heb je ook dit soort muziek, absoluut.

Nessah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 07:53

In nederland heb je zeker zulke muziek! Laatst nog liep ik svaonds laat met mijn vriend (buitenlander) in de stad, word ik uitgemaakt voor "vieze landverrader".. Dat waren meiden van een jaartje of 15, ouder zeker niet.. Ik trek me er niet veel van aan en loop gewoon door.. Maar leuk is anders. Ook als iemand die ik net leer kennen vraagt heb je een vriend.. en ik zeg ja.. Hoe heet hij?Ik zeg moeilijk naam.. Oh.. wat voor afkomst heeft hij.. ik zeg marrokaans.. Oh.. kijk je wel uit?! NOu zo iets dergelijk krijg ik zo vaak te horen.. Mij boeit het niet zo veel maar leuk is het ook niet. En daar komt nog bij dat mijn vriend beter nederlands spreekt dat sommige nederlanders.. hij hier gewoon is geboren.. Hij geen moslim is.. en ga zo maar door.. Niet dat moslim zijn niet goed is hoor, ik vind het een mooi geloof.. Maar ik ben zelf niet echt gebonden aan een geloof en is je partner dat wel zie je toch vaak dat het niet helemaal klikt.

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 08:45

Marye78 schreef:
Navidad schreef:

Dat bedoel ik te zeggen. Dit is iets van amerika, in nederland word er gewoon geen flikker aan gedaan omdat iedereen zijn mening mag uiten, hoe kwets baar of hoe discriminerend dat ook over komt.

Nou in amerika wordt er dus ook geen flikker aan gedaan, want daar heb je dus dit soort muziek. Er zijn toch ook hele dorpen waar dit soort mensen wonen? wordt ook gewoon getolereert.

Wat zou Amerika anders moeten doen dan?
Mensen blijven nou eenmaal zo denken, en Amerika kan die mensen dus niet forceren om anders te gaan denken. Verbieden? Yeah Right. Maakt niet uit wat voor regels worden gemaakt of wat, het gaat inderdaad toch door. Ik zou mij er nooit bijaansluiten, dat is het enige wat je kunt doen.
Wees blij dat Amerika een beetje die mensen bij elkaar houden, anders vallen er nog meer 'slachtoffers' denk ik.

Heeft iemand die MP3tjes van die meiden geluisterd? Muziek is opzicht mooi, tekst is erg onduidelijk, en echt een zangtalent heeft die meid niet..

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 13:55

Nessah schreef:
In nederland heb je zeker zulke muziek! Laatst nog liep ik svaonds laat met mijn vriend (buitenlander) in de stad, word ik uitgemaakt voor "vieze landverrader".. Dat waren meiden van een jaartje of 15, ouder zeker niet.. Ik trek me er niet veel van aan en loop gewoon door.. Maar leuk is anders. Ook als iemand die ik net leer kennen vraagt heb je een vriend.. en ik zeg ja.. Hoe heet hij?Ik zeg moeilijk naam.. Oh.. wat voor afkomst heeft hij.. ik zeg marrokaans.. Oh.. kijk je wel uit?! NOu zo iets dergelijk krijg ik zo vaak te horen.. Mij boeit het niet zo veel maar leuk is het ook niet. En daar komt nog bij dat mijn vriend beter nederlands spreekt dat sommige nederlanders.. hij hier gewoon is geboren.. Hij geen moslim is.. en ga zo maar door.. Niet dat moslim zijn niet goed is hoor, ik vind het een mooi geloof.. Maar ik ben zelf niet echt gebonden aan een geloof en is je partner dat wel zie je toch vaak dat het niet helemaal klikt.

In nederland heb je ook illigale skin concerten.

Onder andere de band : Disipline (eindhoven)
- Landser.

en ga zo maar door.

Die muziek boeit me ook totaal niet tis toevallig dat ik het wel eens heb gehoord dat die bestaan, helaas.

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 23:35

Skitter schreef:
Wat zou Amerika anders moeten doen dan?
Mensen blijven nou eenmaal zo denken, en Amerika kan die mensen dus niet forceren om anders te gaan denken. Verbieden? Yeah Right. Maakt niet uit wat voor regels worden gemaakt of wat, het gaat inderdaad toch door. Ik zou mij er nooit bijaansluiten, dat is het enige wat je kunt doen.
Wees blij dat Amerika een beetje die mensen bij elkaar houden, anders vallen er nog meer 'slachtoffers' denk ik.

dat bedoel ik ook niet. Ik wilde alleen reageren op het stukje dat Nederland er geen flikker aan doet in tegenstelling tot Amerika. Dat Amerika er niet meer aan doet dan NL.

Livado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 10:28

Echt zo ziek...
Die kinderen zijn 13.....die kunnen toch niet zo'n mening hebben , duidelijk gebrainwashed door die moeder. Echt ziekelijk

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:38

Die site van hun...om misselijk van te worden