Wij mogen Silvie Meis ...Niet of wel??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nicky

Re: Wij mogen Silvie Meis ...Niet of wel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:16

Ik heb totaal niets met haar...

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:24

Whiz schreef:
Waarom houden vrouwen niet van Sylvie Meis?
door Wilma Nanninga

Foto: glenn wassenbergh
AMSTERDAM - Waarom houden vrouwen niet van Sylvie Meis? Ook al woont de jonge diva nu ver weg in Duitsland met haar echtgenoot, Oranjekanon Rafael van der Vaart. Ook al presteert de ex-Ajacied weer briljant als vanouds. Ook al ziet Sylvie er dankzij haar zwangere buik lief en moederlijk uit: de Nederlandse vrouwen moeten haar niet. Het begon al in de verkeringstijd met haar zijige gepraat over haar lieve schat van een 'Raf'...

Toen die kostbare bruiloft, en vervolgens in Duitsland dat bevallig op de tribune zitten als een modepop. Met als laatste dieptepunt het nieuws dat de hoogzwangere Sylvie waarschijnlijk begin juni wordt ingeleid in het enige vrije weekend dat 'Raf' nog heeft voor het WK voetbal.

Veel verbijsterde Hollandse dames vragen om een teiltje. Ze noemen je een 'golddigger', berekenend, nep en nog veel meer. Sorry Sylvie, maar weet je wel wat ze over je zeggen? "Je zette alles op alles om Rafael los te weken van zijn jeugdvriendin Nancy. Jij, uit een keurige familie, daalde af naar zijn eenvoudige milieu omdat hij een geur van succes en geld om zich heen had hangen.

Vervolgens sloeg je je klauwen in hem, om niet meer los te laten. Je verwent hem tot op het bot. Je sleept met pantoffels, masseert zijn rug en er komt geen woord van kritiek over je lippen. Maar je speelt een rol. Je zult hem verlaten als hij onverhoopt als voetballer mocht falen, en de bankrekening leeg raakt. Verder kan niets je schelen. Je hebt het er zelfs al met collega-voetbalvrouwen over gehad.

Als Rafael vreemdgaat, vergeef je hem dat. Waar is je trots?" " Toen je met Rafael begon liet je hem in bed hijgend de buitenspelregel uitleggen. Zelf kirde je dat je 'helemaal niets' van voetbal wist. Berekenend geheugenverlies misschien... je hebt samengewoond met een andere voetballer: Maarten Atmodikoro. Heeft hij je nooit iets geleerd, of ging je bij hem niet op de tribune zitten?"

"Je denkt alleen maar aan jezelf. Je riep nog dapper dat, als het zo uitkwam, jij in je eentje zou bevallen als Rafael moet voetballen op het WK. Nu ben je van plan de geboorte van je kindje te laten opwekken zodat je 'Raf' zeker aan je zijde hebt. Je stelt jezelf duidelijk boven de gezondheid van je zoontje. Die mag niet eens lekker zelf bepalen wanneer hij ter wereld komt."

"Je kreeg ruzie met hartsvriendin Touriya Haoud. Terwijl jullie jarenlang samen flirtten met de camera's op menig rode loper. Touriya heeft laatst nog verteld dat jullie samen tactieken bedachten om op die manier zo bekend mogelijk te worden. Niks mis mee. En wat is jouw visie? 'Dat was puur zakelijk. Op het moment dat ik bereikt had wat ik wilde bereiken, ben ik daar meteen mee opgehouden.'

Zou je daarmee misschien doelen op het aan de haak slaan van Rafael? En waarom heb je opeens nu wel weer contact met Touriya? Zij gaat trouwen met een talentvolle Amerikaanse acteur. Zij heeft nu ook een goede partij te pakken en is daarmee weer op jouw niveau?"

Ik heb Sylvie willen voorleggen waar de Nederlandse vrouwen mee zitten, maar dan krijg je met haar management te maken. Zij is momenteel te moe voor een interview. Opnames voor SBS6 en het glamoureus poseren voor de Duitse en Nederlandse bladen kan blijkbaar wel. Ach, Sylvie wordt moe van kritiek... En kritiek is natuurlijk ook vermoeiend.

Wat vinden jullie??

Ben zelf geen fan van haar...
Maar ben benieuwd naar jullie.

nou ja zeg wie denk jij wel dat je bent!!!! jeetje zeg laat die mensen gewoon met rust. ben jezelf niet gelukkig ofzo.....?
ach ja het is ook niet het eerste leugentje dat je over iemand verteld en zeker niet voor het eerst dat je weer eens iemand af loopt te zeiken. jeetje wat ben jij een kreng zeg!!!!

Ptries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:41

Jeetje, iets genuanceerder kan wel zeg. Ik vind het stuk ook niet echt netjes, maar ten eerste heeft TS het niet zelf geschreven, zij vraagt alleen naar onze mening erover en ten tweede vind ik jouw reactie tegen TS nu ook niet echt een voorbeeld van normaal met elkaar omgaan. Persoonlijke vetes hoor je niet openbaar op het forum uit te vechten.

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 11:47

@mijnelmo

Hahaha nou ik mag hopen dat dat niet voor mij bedoeld was... Of jij hebt een probleem met lezen en moet nog even iets langer naar school dan dat je bent geweest.

Er staat duidelijk boven, geschreven door: ... ........
Laten we daar duidelijk over zijn voordat ik me hier schuldig maak aan plagiaat.

Daarbij wil ik ook nog zeggen... dat jij waarschijnlijk een nuanceringprobleem hebt... en dat je daar toch serieus hulp voor moet gaan zoeken.

Maaikiemaaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:48

Vende schreef:
Ik snap NIET waarom mensen zich zo druk kunnen maken over iemand die ze totaal niet kennen

Als zij nep en 'hiep hoi mijn leven is perfect' wilt doen, moet ze dat vooral doen. Het lijkt me juist alleen maar lastig voor haar om elke keer toneel te spelen.

Helemaal mee eens!!!!!

Frosti4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:14

Whiz schreef:
@mijnelmo

Hahaha nou ik mag hopen dat dat niet voor mij bedoeld was... Of jij hebt een probleem met lezen en moet nog even iets langer naar school dan dat je bent geweest.

Laten we daar duidelijk over zijn voordat ik me hier schuldig maak aan plagiaat.

Daarbij wil ik ook nog zeggen... dat jij waarschijnlijk een nuanceringprobleem hebt... en dat je daar toch serieus hulp voor moet gaan zoeken.

haha wat een stelletje zieligerds zijn jullie zeg! zolang het maar over iemand anders gaat vinden jullie alles best. kijk toch naar jezelf ipv van naar andere daar heb je het al druk genoeg mee!!!! stelletje afzeikerds

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:15

Inderdaad, wie kent haar nou door en door, ik denk niet dat wij over haar kunnen/mogen oordelen.

Frosti4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:18

dank je charlotte, ik vind dat zo zielig die mensen hebben waarschijnlijk niets beters te doen en lopen over van jaloezie! maar laat ze maar iedereen lacht ze waarschijnlijk uit hahahahaha

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:20

Ik snap niet helemaal waarom mensen zoiets doen...?
Waarom nou iemand neerhalen,w at heeft ze fout gedaan?

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 13:21

mijnelmo schreef:
Whiz schreef:
@mijnelmo

haha wat een stelletje zieligerds zijn jullie zeg! zolang het maar over iemand anders gaat vinden jullie alles best. kijk toch naar jezelf ipv van naar andere daar heb je het al druk genoeg mee!!!! stelletje afzeikerds

Ben je nou zo dom?? Of doe je nou alleen maar alsof je zo dom bent???

Kun je niet lezen ofzo?

Ten eerste hoef je je vingertje niet naar mij te wijzen brutale snotaap. Aangezien ik hier geen oordeel heb geveld. En louter en alleen een stuk heb gecopieerd dat door iemand anders is geschreven en dit op het forum heb geplaatst ter discussie.

Als jij niet fatsoenlijk kunt communiceren met anderen.. Dan moet je lekker terug gaan naar die achterbuurt waar je vandaan komt.. En dan ga je daar maar lopen zeuren tegen iedereen.

Frosti4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:24

ja laten we er maar niet meer op reageren, ik verlaag me niet zo. ze hebben zelf natuurlijk teleurstellingen genoeg te verwerken en dan beginnen ze maar over een ander. voelen ze zich misschien weer wat beter, wel zielig als dan eerst een ander daarvoor afgezeken moet worden!

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:25

mijnelmo schreef:
ze hebben zelf natuurlijk teleurstellingen genoeg te verwerken en dan beginnen ze maar over een ander. voelen ze zich misschien weer wat beter, wel zielig als dan eerst een ander daarvoor afgezeken moet worden!

Haal hun dan ook niet naar beneden..

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 13:27

mijnelmo schreef:
ja laten we er maar niet meer op reageren, ik verlaag me niet zo. ze hebben zelf natuurlijk teleurstellingen genoeg te verwerken en dan beginnen ze maar over een ander. voelen ze zich misschien weer wat beter, wel zielig als dan eerst een ander daarvoor afgezeken moet worden!

Hoor je nou wel wat je zelf zegt??? De grootste afzeiker hier dat ben je zelf.

Tessa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:29

Offtopic, mijnelmo: Het is jammer dat jij je blijkbaar niet normaal op een iets meer genuanceerde wijze kunt uitdrukken, hoewel ik het in zekere zin wel met je eens bent.
Maar het lijkt erop alsof je ruzie zoekt en dat kan de bedoeling niet zijn toch?

Ontopic: Als Silvie zich er goed bij voelt moet ze 't vooral doen

Frosti4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:31

Whiz schreef:
mijnelmo schreef:
[/quote
Hoor je nou wel wat je zelf zegt??? De grootste afzeiker hier dat ben je zelf.
[/quote]

nee dat ben jij zielepoot, jij zet dit neer met de hoop dat er mensen slechte dingen gaan zeggen over silvie, voel je je daar nou zoveel beter door?ga iets nutigs doen joh!

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 13:34

@mijnelmo

Hahaha daar weet jij helemaal niets van wat mijn beweegreden zijn geweest om dit stuk hier te plaatsen. En ik heb jou echt niet nodig om voor mij te gaan denken.

Krijg een leven snotaap... En ga op een communicatie cursus...'' Hoe kan ik netjes en beschaafd communicieren'' Of '' Hoe kan ik zorgen dat niet iedereen kan zien dat ik in een achterbuurt ben opgegroeid''

Frosti4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:40

Whiz schreef:
@mijnelmo

Hahaha daar weet jij helemaal niets van wat mijn beweegreden zijn geweest om dit stuk hier te plaatsen. En ik heb jou echt niet nodig om voor mij te gaan denken.

Krijg een leven snotaap... En ga op een communicatie cursus...'' Hoe kan ik netjes en beschaafd communicieren'' Of '' Hoe kan ik zorgen dat niet iedereen kan zien dat ik in een achterbuurt ben opgegroeid''

nou blijkbaar moeten andere mensen wel voor je denken! want slim ben je niet om dit te gaan plaatsen, en vervolgens kun je er niet tegen als mensen het niet met je eens zijn. dus wie heeft er dan een probleem..... ik denk JIJ. ga verder met je leven en laat andere met rust!en wind je niet teveel op is namelijk slecht voor je hart.

jiehaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:45

Zonde dat dit het zoveelste topic is dat verziekt wordt iemand die niet begrijpt waar het topic om draait.
TS plaatst dit stuk niet om Silvie Meis af te kraken, de schrijfster van het stuk (Wilma Nanninga) is degene die haar ongenuanceerde mening geeft.
TS vraagt wat we van het stuk vinden, en of wij de mening van Wilma Nanninga wel/niet delen.
Dus niet alleen kritiek, maar ook lofuitingen kunnen als reactie geplaatst worden. Ieder wat wils.

jiehaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:48

Overigens dan ook nog even mijn mening over Silvie Meis: Als ze gelukkig is, en haar man ook, dan maakt het toch helemaal niets uit. We hoeven niet allemaal hetzelfde te zijn. De een trouwt uit liefde, de ander voor het geld, voor de zekerheid, om een gezin te stichten of om gewoon niet alleen te zijn. Of een combinatie daarvan.
Leven en laten leven, ieder zijn geluk.
Maar ik ben niet zo'n Barbie fan...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:49

Laat hun lekker hun eigen leven leiden, zolang zij er tevreden en gelukkig mee zijn.

Ik vind het wel onzin om te roepen ze zijn bekend en dus mag je een suggestief afkrakend stuk over hun schrijven, maar ik ben dan ook niet zo'n liefhebber van de roddelpers

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:51

hoe kan je weten of je haar mag als je haar niet eens kent.. :S ja je hebt haar mischien een paar keer op tv gezien maar misschien is ze in het egt wel heel aardig.. !!!!!!!

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 13:55

mijnelmo schreef:
Whiz schreef:
@mijnelmo

nou blijkbaar moeten andere mensen wel voor je denken! want slim ben je niet om dit te gaan plaatsen, en vervolgens kun je er niet tegen als mensen het niet met je eens zijn. dus wie heeft er dan een probleem..... ik denk JIJ. ga verder met je leven en laat andere met rust!en wind je niet teveel op is namelijk slecht voor je hart.

Pfffff tjonge jonge.. en als je nou ook eens iets Nuttigs zei...

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:55

Goed, ik geloof dat het tijd wordt voor een slotje...