Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whiz schreef:Waarom houden vrouwen niet van Sylvie Meis?
door Wilma Nanninga
Foto: glenn wassenbergh
AMSTERDAM - Waarom houden vrouwen niet van Sylvie Meis? Ook al woont de jonge diva nu ver weg in Duitsland met haar echtgenoot, Oranjekanon Rafael van der Vaart. Ook al presteert de ex-Ajacied weer briljant als vanouds. Ook al ziet Sylvie er dankzij haar zwangere buik lief en moederlijk uit: de Nederlandse vrouwen moeten haar niet. Het begon al in de verkeringstijd met haar zijige gepraat over haar lieve schat van een 'Raf'...
Toen die kostbare bruiloft, en vervolgens in Duitsland dat bevallig op de tribune zitten als een modepop. Met als laatste dieptepunt het nieuws dat de hoogzwangere Sylvie waarschijnlijk begin juni wordt ingeleid in het enige vrije weekend dat 'Raf' nog heeft voor het WK voetbal.
Veel verbijsterde Hollandse dames vragen om een teiltje. Ze noemen je een 'golddigger', berekenend, nep en nog veel meer. Sorry Sylvie, maar weet je wel wat ze over je zeggen? "Je zette alles op alles om Rafael los te weken van zijn jeugdvriendin Nancy. Jij, uit een keurige familie, daalde af naar zijn eenvoudige milieu omdat hij een geur van succes en geld om zich heen had hangen.
Vervolgens sloeg je je klauwen in hem, om niet meer los te laten. Je verwent hem tot op het bot. Je sleept met pantoffels, masseert zijn rug en er komt geen woord van kritiek over je lippen. Maar je speelt een rol. Je zult hem verlaten als hij onverhoopt als voetballer mocht falen, en de bankrekening leeg raakt. Verder kan niets je schelen. Je hebt het er zelfs al met collega-voetbalvrouwen over gehad.
Als Rafael vreemdgaat, vergeef je hem dat. Waar is je trots?" " Toen je met Rafael begon liet je hem in bed hijgend de buitenspelregel uitleggen. Zelf kirde je dat je 'helemaal niets' van voetbal wist. Berekenend geheugenverlies misschien... je hebt samengewoond met een andere voetballer: Maarten Atmodikoro. Heeft hij je nooit iets geleerd, of ging je bij hem niet op de tribune zitten?"
"Je denkt alleen maar aan jezelf. Je riep nog dapper dat, als het zo uitkwam, jij in je eentje zou bevallen als Rafael moet voetballen op het WK. Nu ben je van plan de geboorte van je kindje te laten opwekken zodat je 'Raf' zeker aan je zijde hebt. Je stelt jezelf duidelijk boven de gezondheid van je zoontje. Die mag niet eens lekker zelf bepalen wanneer hij ter wereld komt."
"Je kreeg ruzie met hartsvriendin Touriya Haoud. Terwijl jullie jarenlang samen flirtten met de camera's op menig rode loper. Touriya heeft laatst nog verteld dat jullie samen tactieken bedachten om op die manier zo bekend mogelijk te worden. Niks mis mee. En wat is jouw visie? 'Dat was puur zakelijk. Op het moment dat ik bereikt had wat ik wilde bereiken, ben ik daar meteen mee opgehouden.'
Zou je daarmee misschien doelen op het aan de haak slaan van Rafael? En waarom heb je opeens nu wel weer contact met Touriya? Zij gaat trouwen met een talentvolle Amerikaanse acteur. Zij heeft nu ook een goede partij te pakken en is daarmee weer op jouw niveau?"
Ik heb Sylvie willen voorleggen waar de Nederlandse vrouwen mee zitten, maar dan krijg je met haar management te maken. Zij is momenteel te moe voor een interview. Opnames voor SBS6 en het glamoureus poseren voor de Duitse en Nederlandse bladen kan blijkbaar wel. Ach, Sylvie wordt moe van kritiek... En kritiek is natuurlijk ook vermoeiend.
Wat vinden jullie??
Ben zelf geen fan van haar...
Maar ben benieuwd naar jullie.
Vende schreef:Ik snap NIET waarom mensen zich zo druk kunnen maken over iemand die ze totaal niet kennen
Als zij nep en 'hiep hoi mijn leven is perfect' wilt doen, moet ze dat vooral doen. Het lijkt me juist alleen maar lastig voor haar om elke keer toneel te spelen.
Whiz schreef:@mijnelmo
Hahaha nou ik mag hopen dat dat niet voor mij bedoeld was... Of jij hebt een probleem met lezen en moet nog even iets langer naar school dan dat je bent geweest.
Er staat duidelijk boven, geschreven door: ... ........
Laten we daar duidelijk over zijn voordat ik me hier schuldig maak aan plagiaat.
Daarbij wil ik ook nog zeggen... dat jij waarschijnlijk een nuanceringprobleem hebt... en dat je daar toch serieus hulp voor moet gaan zoeken.
mijnelmo schreef:Whiz schreef:@mijnelmo
Hahaha nou ik mag hopen dat dat niet voor mij bedoeld was... Of jij hebt een probleem met lezen en moet nog even iets langer naar school dan dat je bent geweest.
Er staat duidelijk boven, geschreven door: ... ........
Laten we daar duidelijk over zijn voordat ik me hier schuldig maak aan plagiaat.
Daarbij wil ik ook nog zeggen... dat jij waarschijnlijk een nuanceringprobleem hebt... en dat je daar toch serieus hulp voor moet gaan zoeken.
haha wat een stelletje zieligerds zijn jullie zeg! zolang het maar over iemand anders gaat vinden jullie alles best. kijk toch naar jezelf ipv van naar andere daar heb je het al druk genoeg mee!!!! stelletje afzeikerds
mijnelmo schreef:ze hebben zelf natuurlijk teleurstellingen genoeg te verwerken en dan beginnen ze maar over een ander. voelen ze zich misschien weer wat beter, wel zielig als dan eerst een ander daarvoor afgezeken moet worden!
mijnelmo schreef:ja laten we er maar niet meer op reageren, ik verlaag me niet zo. ze hebben zelf natuurlijk teleurstellingen genoeg te verwerken en dan beginnen ze maar over een ander. voelen ze zich misschien weer wat beter, wel zielig als dan eerst een ander daarvoor afgezeken moet worden!
Whiz schreef:mijnelmo schreef:ja laten we er maar niet meer op reageren, ik verlaag me niet zo. ze hebben zelf natuurlijk teleurstellingen genoeg te verwerken en dan beginnen ze maar over een ander. voelen ze zich misschien weer wat beter, wel zielig als dan eerst een ander daarvoor afgezeken moet worden!
[/quote
Hoor je nou wel wat je zelf zegt??? De grootste afzeiker hier dat ben je zelf.
[/quote]
Whiz schreef:@mijnelmo
Hahaha daar weet jij helemaal niets van wat mijn beweegreden zijn geweest om dit stuk hier te plaatsen. En ik heb jou echt niet nodig om voor mij te gaan denken.
Krijg een leven snotaap... En ga op een communicatie cursus...'' Hoe kan ik netjes en beschaafd communicieren'' Of '' Hoe kan ik zorgen dat niet iedereen kan zien dat ik in een achterbuurt ben opgegroeid''
mijnelmo schreef:Whiz schreef:@mijnelmo
Hahaha daar weet jij helemaal niets van wat mijn beweegreden zijn geweest om dit stuk hier te plaatsen. En ik heb jou echt niet nodig om voor mij te gaan denken.
Krijg een leven snotaap... En ga op een communicatie cursus...'' Hoe kan ik netjes en beschaafd communicieren'' Of '' Hoe kan ik zorgen dat niet iedereen kan zien dat ik in een achterbuurt ben opgegroeid''
nou blijkbaar moeten andere mensen wel voor je denken! want slim ben je niet om dit te gaan plaatsen, en vervolgens kun je er niet tegen als mensen het niet met je eens zijn. dus wie heeft er dan een probleem..... ik denk JIJ. ga verder met je leven en laat andere met rust!en wind je niet teveel op is namelijk slecht voor je hart.