Homoseksualiteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 20:42

Tja, homo's accepteren maar hun liefdesuiting niet (zoenen of whatever) en wel van hetero's is toch een vorm van het niet accepteren...

alex66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:04

helemaal mee eens waarom mag ik niet een meisje maar wel een jongen zoenen.

en denken de hetro`s er wel eens bij na, dat ik hun gelebber ook niet altijd even leuk vind om te zien

olafj

Re: Homoseksualiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:05

Ik vind het sowieso niks als mensen uitgebreid staan te zoenen. Ga lekker naar huis dan.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:07

mistral schreef:
Ik vind het sowieso niks als mensen uitgebreid staan te zoenen. Ga lekker naar huis dan.

Daar ben ik het mee eens ja haha

Nessah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 09:27

Ik heb helemaal geen probleem met homo's.. Meestal vind ik ze juist heel aardig.. en een goede vriend van me is ook homo.. een top gozer! Maar dan zeg ik er eerlijk bij dat het overdreven gedoe(denk eens aan Gorden en Gerard Joling) een beetje té vind.. Allemaal zo overdreven.. maar veel mensen schijnen het wel grappig te vinden.. Ik niet, te overdreven..

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:37

Ik neem aan dat je dan ook niet houdt van dat overdreven hetero-gedoe?

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:43

Homo's zijn de beste vrienden Ze zijn eerlijk, vaak ook over je kleding of je uiterlijk. Terwijl een hoop hetero mannen niet eens snappen dat je ook kleding kan aanhebben die absoluut niet bij elkaar passen.
Verder zijn het zoals eerder genoemd ook gewoon mensen met gevoelens, werk, hobby's, familie en vrienden.

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:57

snowdon schreef:
Urbann schreef:
Ik heb dr ook totaal geen problemen mee. Alleen wat ik wel minder vind, is dat ik bijv. ze samen zie zoenen of andere dingen zie doen. Daar kots ik dan wel van.

Dank je, ik zal mn kots voortaan ook maar niet binnenhouden als ik hetero's betrap.

Het is toch mijn mening:Y ? moet je daar dan commetaar opgeven?

__Robijn__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:58

LovingTweety schreef:
Homo's zijn de beste vrienden Ze zijn eerlijk, vaak ook over je kleding of je uiterlijk. Terwijl een hoop hetero mannen niet eens snappen dat je ook kleding kan aanhebben die absoluut niet bij elkaar passen.
Verder zijn het zoals eerder genoemd ook gewoon mensen met gevoelens, werk, hobby's, familie en vrienden.

Helemaal mee eens

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 14:18

Urbann schreef:
(# reactie over kotsen)

Ja, dat zie je toch

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 14:45

wat is het toch fijn om geaccepteert te worden in dit land en ook hier op bokt

we kunnen als holebi`s gewoon ons zelf zijn zolang niemand het ziet of er last van zou kunnen hebben

ik vrees dat we in dit land nog een lange weg te gaan hebben

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 17:30

alex66 schreef:

we kunnen als holebi`s gewoon ons zelf zijn zolang niemand het ziet of er last van zou kunnen hebben

Er zijn er maar weinig die zo denken hoor. Heb een homo in de klas en niemand reageerd daar moeilijk op. Ook de moslims niet.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:34

Geen problemen met homo's.

Vind het alleen jammer van die openbare ontmoeting plaatsen echt heel ranzig. Hoe tolerant ook daar wil niemand mee geconfronteerd worden denk ik...

alex66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:40

wip campers langs de snelweg ook niet om het nog maar niet te hebben over tippel zones.
hetro of homo ranzige figuren hou je altijd, alleen zie ik niet elke hetro aan voor hoerenloper.
dus waarom wordt de gemiddelde homo wel aangekeken voor het gedrag op ondmoetingsplaatsen???????

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:55

Ja maar dat is toch wat anders denk niet dat je met je kindje gezellig op de wallen gaat lopen, wel in een park.

Tuurlijk kijk ik niet elke homo daarop aan, maar ik vind het jammer dat het gebeurt. Denk als er zulke hetro plaatsen waren in openbare ruimte's dat mensen het ook niet leuk zouden vinden.

alex66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 21:03

de keileweg is anders behoorlijkj openbaar en de wallen ook en over parken gesproken wat dacht je van het kronenburgerpark, leuk park maar ook een tippelzone

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:38

Er is geen verschil wat dat betreft. Té homo of té macho is vervelend en uit verband.
Homo-ontmoetingsplaats of tippelzones heb je op vele openbare plaatsen en is allebei vervelend. Evenals al die zwervers of drugs-gebruikers op straat alsmede de hanggroepjongeren.
Maar dat is mens gerelateerd, absoluut niet gerelateerd aan de sexuele voorkeur van mensen.

HedwigO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:59

Ik heb ook helemaal geen probleem met homo`s. Ik heb in afgelopen maanden gehoord dat mn 2 beste vrienden homo zijn en dat vind ik best leuk. Had er best eerst wel moeite mee want de 1e heb half jaar relatie mee gehad en de andere vond ik leuk haha.Ze waren altijd heel gesloten en nu zijn ze heel open en zichzelf. Dat is echt een wereld van verschil en ik kan nu ontzettend goed met ze praten. Ben met 1tje ook mee geweest naar homobarren in amsterdam en dat was shocking maar ook supergrappig en leuk.
zo dat was mijn verhaal

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 08:11

snowdon schreef:
Urbann schreef:
(# reactie over kotsen)

Ja, dat zie je toch

haha bijdehandje

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 08:12

LovingTweety schreef:
alex66 schreef:

Er zijn er maar weinig die zo denken hoor. Heb een homo in de klas en niemand reageerd daar moeilijk op. Ook de moslims niet.

Indd bij ons op school zijn er genoeg leraren die homo zijn. Echt toffe mensen!

miilou_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 08:19

ik heb respect voor homo's, omdat ze 'anders' zijn dan anderen en er vaak eerlijk voor uit durven komen!
ik heb totaal geen moeite met ze als zij gelukkig zijn zo, ook als ze ergens staan te zoenen. ik denk dat het gewoon een kwestie is van tijd en dat het dan steeds normaler wordt dat ook homo's dit doen en mensen hier niet meer raar tegenop gaan kijken!

Nessah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 09:34

snowdon schreef:
Ik neem aan dat je dan ook niet houdt van dat overdreven hetero-gedoe?

Tuurlijk hou ik daar ook niet van.. Maar het ging over homo's vandaar dat ik alleen homo's noemde..

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 10:03

Iemand die homofiel is is zo geboren, net zoals de meeste hetero geboren zijn.
Om nou te spreken dat homofilie anders is klopt niet echt.
Voor een homofiel is het gewoon en is het hetro gevoel anders.
Dat er moeilijk over gedaan word is puur gebaseerd op onbegrip.
Vaak is er ook een drempel omdat sommige homo's tegen hun gevoel in een hetro relatie hebben, mede omdat dat van de ouders en omgeving word verwacht en de meeste ouders in ontkenning zijn.
Ik snap dat ergens, omdat de meeste ouders wat ouder zijn en dat is een hele andere generatie.
Ik hoop dat deze generatie er anders tegen over gaat staan, zodat mensen niet meer gefrustreerd door het leven moeten.
En verder dat bitcherige wat sommige homofielen hebben hebben sommige hetro vrouwen ook.
Dat overdreven verwijfde heb je ook bij hetro's...bijv... overdreven matcho...over dreven sexy geklede vrouwen....
Verder kan ik niet zeggen dat ik alle homo's tof vind, want net zoals bij hetro's zitten er ook krengen tussen

Ik ben erg blij voor de gene die 'Uit de kast" zijn, want ik vind het vreselijk hoe vele nog lijden onder een hetro relatie.

Ghani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 14:19

Mn beste vriend is Homo.. Is er tijdje geleden voor uit gekomen.
Kvind het geweldig! haha .. Ik ben blij dat hij nu weet wat hij wilt, en dat ie niet met zo'n vaag gevoel rondloopt.

Ik ken heel veel homo's en lesbi's, en het maakt me dus echt niet uit!
Mijn ouders hebben me daar ook heel vrij in opgevoed. Vaak (nu nog steeds) zeggen ze tegen me, dat het ze niet uit zou maken als ik ineens met een vrouw thuis zou komen.
Als ik maar gelukkig ben, dat is het enige wat telt.

- - - - - - - -
Die vriend van mij, had het als allereerste tegen mij vertelt, gaf mij ook wel een speciaal gevoel.

Heb vlak daarna nog een gesprek gehad met mn coördinator over een medewerker op school (moslim), die tegen me zat te verkondigen dat alle homo's ziek in hun hoofd zijn.
Nou, dat schoot me dus echt even in het verkeerde keelgat, en ik ben dus uitgevallen tegen die man, en heb gezegd dat ik zulke uitspraken van niemand hoef te accepteren, en dat ik het gewoon weg achterlijk vond dat ie zoiets zei.

Heb ook nog tegen hem gezegd dat ik lesbi's ben (ben ik niet maar ik probeerde het te provoceren), nou dat lukte ook, want hij deed gelijk een stap achteruit en vertelde me dat ik ziek in mn hoofd was .

Nouuu ik stond gewoon te trillen op mn benen van woede.
Mn coördinator reageerde er alleen niet geheel zoals ik hoopte. Ze zei dat er in Moskeeën nog veel ergere dingen worden verkondigt! Vond ik dus nergens op slaan, want we waren nu op onze school (Havo,Atheneum, Gymnasium, Montessori school, 99% niet moslims..) en door heel onze school hangen affiches over dat je voor je geaardheid uit kunt komen, dat het niet raar is of zo.

En dan gaat zo'n eikel!!! even vertellen dat je ziek in je hoofd bent!! .

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 16:06

Ik had trouwens een 8.5 voor de presentatie..
Bedankt