Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mistral schreef:Ik vind het sowieso niks als mensen uitgebreid staan te zoenen. Ga lekker naar huis dan.
snowdon schreef:Urbann schreef:Ik heb dr ook totaal geen problemen mee. Alleen wat ik wel minder vind, is dat ik bijv. ze samen zie zoenen of andere dingen zie doen. Daar kots ik dan wel van.
Dank je, ik zal mn kots voortaan ook maar niet binnenhouden als ik hetero's betrap.
LovingTweety schreef:Homo's zijn de beste vriendenZe zijn eerlijk, vaak ook over je kleding of je uiterlijk. Terwijl een hoop hetero mannen niet eens snappen dat je ook kleding kan aanhebben die absoluut niet bij elkaar passen.
Verder zijn het zoals eerder genoemd ook gewoon mensen met gevoelens, werk, hobby's, familie en vrienden.
Urbann schreef:(# reactie over kotsen)
Het is toch mijn mening:Y ? moet je daar dan commetaar opgeven?
alex66 schreef:wat is het toch fijn om geaccepteert te worden in dit land en ook hier op bokt![]()
we kunnen als holebi`s gewoon ons zelf zijn zolang niemand het ziet of er last van zou kunnen hebben![]()
ik vrees dat we in dit land nog een lange weg te gaan hebben
snowdon schreef:Urbann schreef:(# reactie over kotsen)
Het is toch mijn mening:Y ? moet je daar dan commetaar opgeven?
Ja, dat zie je toch
LovingTweety schreef:alex66 schreef:wat is het toch fijn om geaccepteert te worden in dit land en ook hier op bokt![]()
we kunnen als holebi`s gewoon ons zelf zijn zolang niemand het ziet of er last van zou kunnen hebben![]()
ik vrees dat we in dit land nog een lange weg te gaan hebben
Er zijn er maar weinig die zo denken hoor. Heb een homo in de klas en niemand reageerd daar moeilijk op. Ook de moslims niet.
snowdon schreef:Ik neem aan dat je dan ook niet houdt van dat overdreven hetero-gedoe?