Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Ja, dat is muziek
Die manier van zingen is trouwens best moeilijk nog, probeer het maar eens....
IcePrincess schreef:Finland metalland!
Ik vind het echt een geweldige aktie, en dan komen wij aan met Treble
Dit is trouwens nog een soft nummer hoor, je wilt denk ik niet weten wat er nog meer (en beter) uit finland komt, het is bij Lordi eerder het uiterlijk wat zal doen schrikken dan hun muziek.
Je moet er echt niet raar van op kijken als ze echt gaan winnen, ik weet iig zeker dat ze heel hoog gaan eindigen!
Sven002 schreef:Noem je dat een nummer, muziek?
Dan liever die arabische muk dat vind ik beter dan iemand de door een microfoon staat te schreeuwen
DarkDreamer schreef:Ze hebben nog gewonnen ook. Ik vind ze maar eng
. Was wel grappig toen die vrouw die het pressenteerde naar de green room (of what ever
) ging, ging ze aan de meeste mensen vragen stellen behalfe aan die lordi gaste, terwijl die toen helemaal boven aan stonden. Dan zou je toch verwachten dat ze aan hun iets zou vragen
. Dat commentaar van Paul de Leeuw erbij ook
. Aan het einde met de prijsuitrijking werd er ook niet echt veel omhelsd enzo zoals meestal
WildWings schreef:Sven002 schreef:Noem je dat een nummer, muziek?
Dan liever die arabische muk dat vind ik beter dan iemand de door een microfoon staat te schreeuwen
Och, even realistisch he:
Sinds wanneer draait het songfestival om de beste muziek?
Annemarie schreef:van wat ik heb gehoord wil Belgie het niet meer uitzenden/meedoen, en ik hoop inderdaad dat Nederland dit voorbeeld volgt.
Citaat:What is Mr. Lordi scared by? After a long pause, “That’s a good one… Horses, I think. They’re so big.”
Karin schreef:Reactie van mijn vriendje: 'Het instituut songfestival zal nooit meer hetzelfde zijn'.