En de beelden van de aanslag in het pentagon spreken ook boekdelen

Amerika is echt geen heilig land, er zit zoveel corruptie daar, veel meer dan de mensen vermoeden..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evy schreef:De getuigenverklaringen kan je niet photoshoppen![]()
En de beelden van de aanslag in het pentagon spreken ook boekdelen![]()
Amerika is echt geen heilig land, er zit zoveel corruptie daar, veel meer dan de mensen vermoeden..
Evy schreef:De getuigenverklaringen kan je niet photoshoppen![]()
En de beelden van de aanslag in het pentagon spreken ook boekdelen![]()
Evy schreef:Silverado: Heb je het filmpje wel bekeken?![]()
Ik vind het allemaal érg raar, en vooral de beelden die de mensen tezien kregen over de aanslag op het pentagon. Dat waren de videobeelden van een benzine-station, je ziet gewoon géén vliegtuig naar binnen vliegen, er is gewoon opeens een explosieDat is toch ráár!!
steeffie schreef:Dat komt omdat het geen videobeelden zijn maar stills, en het vliegtuig is dus precies tussen 2 stills het pentagon ingevlogen.
Evy schreef:steeffie schreef:Dat komt omdat het geen videobeelden zijn maar stills, en het vliegtuig is dus precies tussen 2 stills het pentagon ingevlogen.
Dat is waar, maar ik kan er met m'n hoofd niet bij dat zo'n groot vliegtuig helemaal niet te zien is op zo'n still, terwijl er misschien maar 1 seconde tussenzit...
silverado schreef:Ik weet donders goed wat voor een land amerika is!
jacimatho schreef:tja......toen ik dit las moest ik direct denken aan die lui die verkondigen dat de massamoorden in WOII nooit hebben plaatsgevonden en dat er geen miljoenen mensen zijn vergast.
En dat tonen ze ook aan met filmpjes gelijksoortig als deze.
Ik heb een bloedhekel aan de heer Bush en zijn cornuiten, tezamen met de nationale instelling van Amerika....maar hier ga ik niet in mee.
Ongetwijfeld zijn er politieke spelletjes gespeeld ..... en misschien nog wel vuiler dan we denken.
SAKKIA schreef:Waar ik wel van overtuigd ben is dat het Bush wel heel erg goed uitkwam allemaal. Hij had eindelijk een goede reden om een oorlog te kunnen starten