Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nimmedor schreef:t zullen eens geen polen zijn...wil geen oordelen trekken maar die polen zijn altijd al van die idioten, alsof ze geen medelijden kennen. In concetratie kampen waren het altijd polen die mensen veraden, en er werden vorig jaar toch zoveel zadels gestolen? Dat waren ook polen...
ponyzotje schreef:joel jij kan niet lezen'k zeg nergens dat het niet fair is voor hem, moord is moord. En de rest is hetzelfde als jij zegt
Lunas zeker gelijk, cijfers liegen niet. Maar dat verandert niets aan de situatie. Behalve dat wij door objectieve feiten merken dat we best wat meer op onze hoede zijn. En niet alleen door objectieve feiten, ook door ervaring natuurlijk. En gezien jouw woonplaats Lunas, alleen maar meer.
Whiz... niemand heeft een bepaalde groep genoemd... Noord-Afrikaans is alles ja, tuurlijk kunnen wij het verschil niet zien, dat kan niemand.
Ze kunnen niet eens zichzelf herkennen, want ze dachten toch echt dat de daders hun origine hadden.
Welshcobfan schreef:*Zucht* gaat het weer over de afkomst.... Mensen laat die afkomst nou gewoon rusten... maak je liever druk over 'waar gaat onze wereld heen?'
wizewo schreef:Hoewel ik het goed vind dat er zo fel op gereageerd wordt, moet ik er wel een vraagteken bij zetten.
Er vallen zoveel slachtoffers van zinloos geweld... waarom heeft Joe dit wel verdiend en de zwarte jongen van een paar weken terug niet? Beetje dubbel.
Ik vind het triest. Hoe kun je nu iemands leven nemen voor een iets, los van het feit of het duur is of niet?
Menino schreef:mijn broer is er van overtuigd dat het poolse romazigeuners zijn...
iemand hier meer informatie over ?
Nessah schreef:Ehm.. waarom zetten ze er nooit bij.. een
nederlande jongen.. maar wel als het een buitenlander is moet het altijd zijn een allochtoon dit en dat... Hou het gewoon op dat een jongen (waarvan ook niet wordt egzegd dat hij een nederlander is) zijn mp3 niet wilde geven aan andere jongens.. hoezo toch altijd dat woord ervoor.. hmm