Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelivrin schreef:Annemarie89 schreef:Get.. Dat gaat toch echt veel te ver..
Wat nou als zo'n jongen van 18 verdere sexuele handelingen verricht met zo'n jong meisje.. (Ook al is ze al 14/15/16) en ze geeft hem aan op een of andere manier door iets?
Daar moet zo'n jongen toch ook bij stil staan voordat hij wat begint met zo'n meisje.
Ja.
Maar; als de meid eerst DUIDELIJK heeft gemaakt dat ze het WEL wil?
Dan staat de jongen naderhand dus gewoon compleet machteloos.
Want ga maar eens tegen zo'n jong meiske in op zo'n leeftijd..
emmaatjuh schreef:Ik ben dus dat meisje.
jamer dat sommige mensen hier alle 12 jarige over een kam scheren.
ik snap zeker dat de meerderheid het gewoon niet normaal vind.
had het ook nooit van mezelf verwacht, maar, ik denk zelf, hij is geestelijk 'jonger' ik en 'ouder', ik denk dan niet dat je aan getalletjes kan zien hoe het zit.
en al via een forum kan zien hoe onze relatie heeft.
als ik tegen hem zou zeggen dat ik iets niet wil, dan weet ik zeker, hij heeft er alle respect voor, zo is hij gewoon.
emmaatjuh schreef:Ik ben dus dat meisje.
jamer dat sommige mensen hier alle 12 jarige over een kam scheren.
ik snap zeker dat de meerderheid het gewoon niet normaal vind.
had het ook nooit van mezelf verwacht, maar, ik denk zelf, hij is geestelijk 'jonger' ik en 'ouder', ik denk dan niet dat je aan getalletjes kan zien hoe het zit.
en al via een forum kan zien hoe onze relatie heeft.
als ik tegen hem zou zeggen dat ik iets niet wil, dan weet ik zeker, hij heeft er alle respect voor, zo is hij gewoon.
Whiz schreef:Hahaha meen je dat nou serieus??? Jah ik heb sex met haar gehad.. jah ik wou niet.. maar jah.. ik kon ook niet tegen haar ingaan!
Zo werkt het juist.. niet.. want hij is namelijk de volwassene van het stel. Dus ik denk dat hij juist beter zou moeten weten.
Annemarie89 schreef:Machteloos tegenover de politie gaat het hier over lijkt me!
Niet dat dat meisje zegt PIEP me; en dat die jongen dan van schrik het maar doet..
emmaatjuh schreef:Maar toch voel ik me aangesproken, Pam.
jeanie schreef:[
Maar; als de meid eerst DUIDELIJK heeft gemaakt dat ze het WEL wil?
Dan staat de jongen naderhand dus gewoon compleet machteloos.
Want ga maar eens tegen zo'n jong meiske in op zo'n leeftijd..
[/quote]
Machteloos >;) nou wordt het helemaal mooi dan klopt op basis van jouw argument de volgende stelling. Als er maar een gat in zit.
Ik ga hier even de confrontatie aan