Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kelcy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 23:41

Britjuh schreef:
Ik ben een kind van 12 jaar en ik heb wel een piercing (niet zo'n erge hoor, boven in m'n oor, maar het wordt mee gerekend als een piercing). Ik moest ook geen brief van mijn ouders hebben, ik vind piercings opzich wel mooi.

Ik vind het wel goed dat ze deze regel invoeren, maar het zou opzich niet nodig zijn geweest. Ik ben het wel met Misser eens. Wat moet een kind onder de 12 jaar met een piercing? Ik weet niet of hij/zij het dan wel durft.

is die van jou gepierst of geschoten?????

Brittol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 14:44

Gepierst..

Cherellee_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:51

Ik ben nu 13 jaar, heb vanaf 1 jaar gaatjes in mijn oorlellen, een gaatje in het kraakbeen van mijn oor sinds mijn 11e en na de zomer krijg ik voor mijn 14e verjaardag een navelpiercing..
Eindelijk na 2,5 jaar zeuren.. Maar ik ben eigenlijk wel blij dat het toen niet mocht van mijn ouders, nu weet ik in ieder geval zeker dat ik het wil.

Douni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 17:10

Ik vind het wel goed eigenlijk. Een jongen die ik ken is net 15 geworden en heeft al een flinke tatoeage op zn arm van een of ander Hardcore-logo.
Nu vind hij het geweldig en natuurlijk ontzettend, maar of hij nou zo blij gaat zijn met zn grote Hardcore-logo wanneer hij in 40/50 is, betwijfel ik...

Ik heb zelf op mn 16e een tongpiercing laten schieten, maar heel mn gehemelte is er door uitgeholt, dus de piercing is eruit.

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 18:54

Hmm, ik weet niet wat ik hier van moet vinden.
Als je ouders het goed vinden voor die tijd, en je hebt er goed over nagedacht, dan lijkt het mij dat je ouders wel meegaan? En dan hebben je ouders er sowiezo wel zicht op of het een goede piericing/tattoo-shop is.
Ik was zelf 12 toen ik mijn navelpiercing liet zetten, en ik weet nog dat mijn moeder er echt op stond dat ze dan meeging en dat ze dan zelf ging checken of die piercingshop wel goed was.

martinero

Re: Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 08:50

ik ben 17 en heb 2 piercings....1tje onder mn lip en 1tje in mn navel... Een piercing is niet voor heel je leven, je kan hem er uit halen wanneer je hem niet meer wil...

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 09:57

En toch zou ik er ook heel erg goed over nadenken .
Want je kan er wel lelijke littekens van overhouden, lekker hoor als je wenkbrauwpiercing eruit groeit...

Een tattoo vind ik iets waar je heel erg goed over na moet denken, inderdaad 15 jarige met een hardcore logo oid vind ik ook beetje dom.....

Fairytale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 11:02

Ik heb zelf alleen oorbellen.
Heb tweede gaatjes laten schieten alleen die zijn later ontstoken geraakt dus die moesten eruit.
Een tong, neus of - wenkbrauw o.i.d. vind ik niks voor mij.
Zit nog wel aan een navelpiercing te denken alleen ben bang dat ik er niet de goede buik voor heb.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 11:05

Ilzjuh schreef:
Ik was zelf 12 toen ik mijn navelpiercing liet zetten, en ik weet nog dat mijn moeder er echt op stond dat ze dan meeging en dat ze dan zelf ging checken of die piercingshop wel goed was.

Als die shop een navelpiercing pierct bij een 12-jarige is het in mijn ogen geen goede shop

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 12:30

Vind ik ook!

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 13:55

WildWings schreef:
Als die shop een navelpiercing pierct bij een 12-jarige is het in mijn ogen geen goede shop

Tsjah, die shop staat goed bekend, en bovendien lijk ik ouder dan dat ik ben, en zodoende leek ik op m'n 12de oud genoeg om die piercing te laten zetten.

spoekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 18:51

Ilzjuh schreef:
WildWings schreef:

Tsjah, die shop staat goed bekend, en bovendien lijk ik ouder dan dat ik ben, en zodoende leek ik op m'n 12de oud genoeg om die piercing te laten zetten.

plus dat je moeder er toch bij was?
Ik zou het erger vinden als ze het deden als een 12-jarig iemand daar in zijn eentje komt aanzetten. Zo vind ik het best kunnen, en volgens mij moet je ook onder de 16 ofzo een ouder meenemen die aangeeft het goed te vinden... Dus niks slechts aan die shop imo

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 20:39

spoekie schreef:
plus dat je moeder er toch bij was?
Ik zou het erger vinden als ze het deden als een 12-jarig iemand daar in zijn eentje komt aanzetten. Zo vind ik het best kunnen, en volgens mij moet je ook onder de 16 ofzo een ouder meenemen die aangeeft het goed te vinden... Dus niks slechts aan die shop imo

Idd, al was ik 14 geweest, dan had ik nog steeds een ouder mee gemoeten daar.

Cherellee_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:24

Ik heb sinds gisteren mijn navelpiercing, ik ben 13 en mijn moeder was ook mee omdat ze als je onder de 16 bent niet piercen zonder toestemming van een ouder..

chas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:43

Niseyra schreef:
Ik vind het belachelijk dat kinderen onder de 12 geen piercings zouden mogen.. De regel dat kinderen onder de 16 toestemming van hun ouders moeten hebben lijkt me beter, een ouder kan zelf wel zien of zijn kind echt zeker weet dat het een piercing of tattoo wil. Ik heb op mijn 3e mijn 1e oorgaatjes gekregen, en ik heb er 16 jaar later nog steeds geen spijt van.

vindt je 12 jaar zelf niet zo`n beetje jong dan .???
ik ben zelf een ouder en heb zelf piercings 1 navel en 1 vingerhood ,mijn kinderen mogen pas piercings als ze een jaar of 16 a 17 zijn ,begint mijn zoon (nu 11)er nu over te zeuren mag ie heel lang bijven zeuren en over een jaar of 5/6 mag ie het nog een keer vragen .
is toch geen gezicht een kind van 12 jaar met een piercing of tattoo......maar dat is mijn mening

Soo_Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:52

Ik vind het zulke bullshit. want ik heb een neuspiercing.
Al vanaf ik 9 ben dus wat is hun probleem, ik ben nu 14.
Ik had ook geen hand tekening van me vader ofzo.

Me nichtje had neuspiercing, en ik vond het erg mooi
Dus ik tege me vader "pap mag ik neuspiercing" hij zei dat ik hem de volgende dag al mogt laten zetten.
Ik heb hem dus laten zetten, nam menteen me kleine broertje mee voor oorbellen.

Die mensen zeuren vet.
Oké, als het niet mag van de ouders dan is het een probleem van die kinderen, maar ik vind dat als je vader ja zegt dat het ja is en dat het mag. of je nou handteking hebt of niet!

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:27

Soo_Shirley schreef:
Ik vind het zulke bullshit. want ik heb een neuspiercing.
Al vanaf ik 9 ben dus wat is hun probleem, ik ben nu 14.
Ik had ook geen hand tekening van me vader ofzo.

Me nichtje had neuspiercing, en ik vond het erg mooi
Dus ik tege me vader "pap mag ik neuspiercing" hij zei dat ik hem de volgende dag al mogt laten zetten.
Ik heb hem dus laten zetten, nam menteen me kleine broertje mee voor oorbellen.

Die mensen zeuren vet.
Oké, als het niet mag van de ouders dan is het een probleem van die kinderen, maar ik vind dat als je vader ja zegt dat het ja is en dat het mag. of je nou handteking hebt of niet!

grote mond ook (geen respect meer tegenwoordig) ........als je goed lees ...staat er ...dat is mijn mening !

melissa_b

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:31

ik heb mijn tongpiercing ook zonder toestemming van mijn ouders laten zetten. en ze zette hem er gewoon in.
gelukkig heb ik hem wel bij een goede gedaan en heb ik geen infencties gekregen.

chas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 13:47

melissa_b schreef:
ik heb mijn tongpiercing ook zonder toestemming van mijn ouders laten zetten. en ze zette hem er gewoon in.
gelukkig heb ik hem wel bij een goede gedaan en heb ik geen infencties gekregen.

dan hebbie geluk gehad ...