Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melanie15 schreef:Ik drink niet zo heel vaak, 2 keer per maand ofzo, maar dan drink ik wel behoorlijk veel. Maar het is nog nooit zo geweest dat ik afgevoerd moest worden ofzo, of dat ik echt niks meer wist van de avond ervoor(de dag erna dan he). Ik doe het omdat ik het lekker vind en je hebt gewoon meer plezier
Mazzel-meid schreef:Mocca schreef:Ik heb die uitzending gisteren met verbazing zitten te bekijken.
Meisje van 13 die meer dan een halve liter pure wodka had gedronken.
Overigens drink ik zelf heel zelden, misschien 1 keer per jaar een breezer, maar ik zie het nut van drinken ook niet, en vind het daarbij niet eens lekker.Ik ben overigens 17.
zelfde hier, maar ik ben 18
ik zie ook niet in waarom ik sterke drank zou gaan drinken als ik het niet echt echt lekker vindt.
Toen ik 16 was dronk ik overigens wel veel, dat was stoer![]()
nu zie ik niet in waarom ik dat ooit gedaan heb![]()
(maar dat was geen halve liter wodka hoor)
Mzz_emmatje schreef:Ik ben vaak zat op feestjes waar overmatig alcohol geschonken wordt.
Twee vrienden van me zijn allebei ontzettend ziek geworden.
De ene heeft alles uitgekotst, en die had serieus bijna een alcoholvergiftiging.
Een andere vriend heeft een avond doodziek boven de wc gehangen.
Jongeren drinken tegenwoordig veel!
Veel vrienden van me.
Zelf drink ik niet, ik vind er niks aan.
Het zal best dat je 'stoer bent' en lol hebt,
als je dronken of aangeschoten bent,
maar ik heb net zoveel lol zonder die alcohol, dat vind ik nog veel stoerder.
elisatjj schreef:Ik ben 16 en ik drink elk weekend en dan niet zo´n beetje ook.
Maar ik ken mijn grenzen
Jaduuh schreef:Melanie15 schreef:Ik drink niet zo heel vaak, 2 keer per maand ofzo, maar dan drink ik wel behoorlijk veel. Maar het is nog nooit zo geweest dat ik afgevoerd moest worden ofzo, of dat ik echt niks meer wist van de avond ervoor(de dag erna dan he). Ik doe het omdat ik het lekker vind en
je hebt gewoon meer plezier
Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat zo'n slappe reden.
Net alsof je geen lol kunt hebben zonder dat je dronken bent.