Natalee Holloway... het media circus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marye78

Re: Natalee Holloway... het media circus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 13:19

manzano schreef:
Ik ben benieuwd wat voor reactie je krijgt Lusitana .

ik ook!! hoop dat ze er wat mee doen

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:53

Het is alweer bijna 2 weken geleden dat de laatste post is geplaatst, ben erg benieuwd of iemand alweer wat over haar gehoord heeft, ik zie en lees er namelijk helemaal niks meer over, erg vreemd, dan ga je ook wel haast geloven dat ze hem gewoon gesmeert is, want hoe kun je anders van een eiland verdwijnen, tja of ze moet natuurlijk in zee zijn gedumpt en opgegeten door de haaien ofzo,
Ben echt benieuwd of ze ooit boven water komt, letterlijk en figuurlijk

Puce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 16:35

Nou toevallig had ik vandaag ook zo'n idee van hey.... ze is al een tijdje niet meer in t nieuws geweest, heb wat zitten snuffelen maar kon niks vinden. Alleen iets over nieuw bewijs.. een soort chatgesprek tussen een van die surinaamse broers en Joran. Maar er stond ook bij dat een van de advocaten van die surinaamse broers had gezegd dat de rechter hier allang van op de hoogte was gesteld in voorgaande "rechtbankbezoeken" (kan t juiste woord effe niet vinden).
Blijf het een "stinky"case vinden.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 16:56

Denk dat ze vermoord is........ Er zijn teveel aanwijzingen dat het een stinkend verhaal is en het schijnt dat je een lichaam daar makkelijk met het tij kan laten mee stromen zonder dat er ooit nog een spoor van word gevonden.

Triest vind ik het allemaal wel

Devilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 17:33

Ik ben pas op Aruba geweest, toen waren ze tegenover het huis van onze hostess aan het dreggen. We zijn daar ook langsgereden, en inderdaad politie en ME. Ook gingen er vlakbij ons hotel elke dag meerdere helicopters van de politie over de zee heen, om naar aanwijzingen te zoeken. Overal hingen posters van haar. Ik denk zelf dat ze niet meer op Aruba is, er wordt zoveel naar haar gezocht dat het bijna onmogelijk is dat ze nog op het eiland is. Ik hoop voor iedereen dat het snel opgelost wordt, en ook al is ze nog zo'n verwend kind, ik hoop dat ze levend gevonden wordt en dat ze haar lesje leert. Verder vind ik die 3 f16's ook wel een beetje onzin.

MiaMora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:33

Inderdaad een politiek spelletje om die F16's te sturen.

Op Aruba hingen inderdaad overal aanplakbiljetten op alle deuren van winkels ed.
Maar ik hoor nu al tijden helemaal niets meer, behalve dat Joran nu vrij is.
Ik blijf nieuwsgierig naar de afloop van deze zaak, omdat je er toch veel van meekrijgt als je in Aruba bent geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:37

Ik denk dat ze of een hele andere gedaante heeft aangenomen, ze heeft dit namelijk eerder gedaan, en toen was er volgens mij ook een beloning aangeboden. Of ze is gewoon vermoord, en er komt niks aan het licht. Zelf denk ik niet dat Joram haar gedood heeft.

MiaMora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:41

Zouden wij het nog horen denk je, als ze inderdaad weer gevonden wordt omdat ze zelf weer weggelopen is ?

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:43

Toevallig zat ik er vendaag aan te denken toen bekend werd die amsterdamse vrij is! Hoe is het met die natalee. Ik zou niet weten wat ik ervan moet denken.
En als ze idd weg is gelopen en weer terug komt, dat dan de famlie heel stil zou zijn en proberen uit de media te blijven om niet voor l*l te staanl.

Puce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:46

Nou ik mag toch hopen dat dat toch naar buiten wordt gebracht als mevrouw weggelopen is en alsnog boven water (niet letterlijk bedoeld) komt. Geen goedkoop grapje hoor om even 3 F16's naar de andere kant van de oceaan te sturen.
Die Joran studeert nu in Den Haag las ik vorige week in de Spits.... of hij t nu wel of niet gedaan heeft, het zal hem denk ik nog wel een tijd achtervolgend dit verhaal...

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 16:02

Ik hoop ook dat het naar buiten word gebracht en dat ze alles zelf mag gaan betalen als het zo is dat ze weg gelopen was!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 16:25

Nou ik denk niet dat dat bekend gemaakt word. Want hoeveel geld is er voor uitgetrokken hoor… de schade is dan denk ik niet te voorzien En al helemaal niemand vanuit Aruba

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 16:29

Het ergste vind ik nog dat een "vermeend verdachte" nu vrij rondloopt in Nederland...!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 16:31

Hermesdeux schreef:
Het ergste vind ik nog dat een "vermeend verdachte" nu vrij rondloopt in Nederland...!

Jaaaaaaa, verdachte zijn leven moet wel doorgaan he? Hij zal er wel mee te maken hebben anders washij allang vrij geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 20:14

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 21:05

Ik vind dat best wel interessant van die helderzienden enzo.
Jammer dat ze niet geloofd worden!

quandor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 21:16

ik denk dat ze al lang en breed met een cocktail in haar hand op de bountyeilanden ligt met haar vriend. ik vind het allemaal iets te.toen die vader ook was vrijgelaten stond die moeder van nathalie direct met een cameraploeg op zijn stoep.nou sorry hoor dan ben je bij mij al aan het verkeerde eind.dat je zo'n persoon wil uithoren oke, maar met een complete camera ploeg bewijst toch wel van opzet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 21:59

Ik denk zelfs dat het al mogelijk is dat ze terecht is, het mams en paps heeft laten weten. Want we horen nu absoluut helemaal niks meer van o-zo-opdringerige-moeder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:22

Dr. Phil heeft vandaag in zijn televisieprogramma opgeroepen tot een Amerikaanse boycot van Aruba. Hij deed dit in een aflevering die was gewijd aan de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway. Dr. Phil deed zijn oproep zodat de Arubanen "via de portemonnee" kunnen voelen dat er meer gedaan moet worden om de verdwijning van de studente op te lossen. In de uitzending noemde de moeder van Natalee Holloway, die te gast was, Nederland onder meer een land "vol met drugs en prutsmutsen".

"We (Amerikanen, red.) moeten zeggen dat dit niet goed is. We moeten deze mensen vertellen: 'We zullen nooit meer voet op Aruba zetten als er niet wordt gedaan wat gedaan moet worden voor deze jonge vrouw. Jullie moeten dat gewoon begrijpen. Jullie moeten weten dat er hier 270 miljoen mensen zijn die gaan vergeten dat jullie bestaan als een vakantiebestemming. "Als jullie Amerikanen niet gaan behandelen met waardigheid en respect, dan gaan jullie ze helemaal niet behandelen.'", zo sprak Dr. Phil, die tegenwoordig een grote invloed lijkt te hebben op veel Amerikanen, dreigende taal.

Natalee Holloway wordt al ruim drie maanden vermist nadat ze op Aruba spoorloos verdween. In de afgelopen maanden werden grote zoekacties, onder meer met Nederlandse F16's, gehouden en werden drie verdachten, onder wie de Nederlander Joran van der Sloot, aangehouden. Deze kwamen twee weken terug echter alledrie vrij. Sindsdien lijkt het onderzoek weinig vooruitgang meer te boeken.

http://www.drphil.com/shows/show/575

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:24

Who the piep denkt die Dokter Phil toch dat hij is?

Laten ze eerst duizenden mensen redden door goede opvangcentra's en noodsituaties aan te schaffen, ipv een hele wijk/stad te laten verdrinken, en dan pas een week later wakker worden.

En dan over 1 amerikaan beginnen, besteed asjeblieft een uitzending aan katrina!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 09:36

Valt me tegen van Philly. Had hem intelligenter ingeschat.

Ik heb trouwens sterk het idee dat de familie de wegebbende publiciteit niet fijn vond. Dus dan maar Phil inschakelen he.

Hypocriet gedoe.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 09:45

Valt mij ook tegen van Phil, want ik heb echt nog steeds het idee dat ze niet dood is, maar ergens met een nieuwe loverboy de andere landen onveilig maakt,

maar ja aan de andere kant geloof ik ook niet dat die joran er niks mee te maken heeft, ik denk werkelijk dat hij meer weet dan hij los laat.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 07:24

bah, die dr phil is een creep uit het bushkamp... wat een intelligent volk is het toch he ( not!)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 11:21

Mijn oom zat ten tijde dat het net gebeurd was in Aruba. Vandaar dat ie ook wist dat ze al eerder 3 maanden weggelopen was met een vriendje naar Venezuela. Dat laten ze bij CNN wel achterwege, maar bij het arubaanse nieuws uiteraard niet.
Verder zei hij dat het te hypocriet voor woorden was..... zat die moeder gezellig met haar vriendinnen in een bar wat te drinken etc etc en had ze tussendoor steeds wat tvopnamen waar ze haar tranen te voorschijn toverde om te laten zien hoe erg het wel niet was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 14:58

Het moet niet gekker worden allemaal..

Citaat:
In de uitzending noemde de moeder van Natalee Holloway, die te gast was, Nederland onder meer een land "vol met drugs en prutsmutsen".

"We (Amerikanen, red.) moeten zeggen dat dit niet goed is. We moeten deze mensen vertellen: 'We zullen nooit meer voet op Aruba zetten als er niet wordt gedaan wat gedaan moet worden voor deze jonge vrouw. Jullie moeten dat gewoon begrijpen. Jullie moeten weten dat er hier 270 miljoen mensen zijn die gaan vergeten dat jullie bestaan als een vakantiebestemming. Als jullie Amerikanen niet gaan behandelen met waardigheid en respect, dan gaan jullie ze helemaal niet behandelen'", zo sprak Dr. Phil, die tegenwoordig een grote invloed lijkt te hebben op veel Amerikanen, dreigende taal.

Laatste nieuws :

Dr. Phil verknipte Holloway-interview

Volgens het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) heeft de bekende Amerikaanse tv-psychiater Dr. Phil lopen rotzooien met een interview met één van de verdachten in de zaak rond de vermiste tiener Natalee Holloway. In zijn show werd onlangs een interview vertoond met Deepak K. Die zei dat hij samen met Joran van der Sloot en Satish K. seks heeft gehad met Holloway. Ook vertelde hij dat het op 30 mei op Aruba verdwenen meisje zich had gekleed als een prutsmuts.

Justitie op Aruba vroeg hierna de complete band op van het interview, het ruwe materiaal, en liet dat onderzoeken door het NFI. Daaruit bleek, volgens de Arubaanse politie, dat de verdachte zei dat hij en de anderen juist géén seks hadden gehad. Het cruciale woordje geen was er in de uitzending uitgeknipt, waardoor het lijkt alsof hij bekende.

Dr. Phil, die al weken een kruistocht voert tegen de Nederlandse en Arubaanse autoriteiten, heeft twijfels over de bevindingen van de Nederlandse onderzoekers. In een verklaring liet hij weten dat het programma het materiaal eerst wil voorleggen aan de eigen Amerikaanse FBI. De tv-psych heeft zich in de states opgeworpen als onderzoeker naar het - als ze nog leeft nu 19-jarige - vermiste meisje uit Alabama. Dr. Phil zegt bijna zeker te weten dat Holloway nog leeft. Zij zou als seksslaaf tewerk zijn gesteld in Zuid-Amerika. Hij baseert zich daarbij op diverse bronnen, voornamelijk van internet.

Slim van hem! Maar Amerika kennende zal dit zeker geen schade tot zijn carriere aanrichten!