Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
8nnemiek schreef:KimD schreef:Nee, maar wij vallen dan ook aan twee kanten over de grens. Zes kilometer verderop diesel €1,99, benzine €1,75, daar rijden we wel even voor.
Is dat in Duitsland?
Ik ben even in België gaan kijken, maar daar stond de diesel op €2,25 dus dat was me wat te gek
8nnemiek schreef:KimD schreef:Nee, maar wij vallen dan ook aan twee kanten over de grens. Zes kilometer verderop diesel €1,99, benzine €1,75, daar rijden we wel even voor.
Is dat in Duitsland?
Ik ben even in België gaan kijken, maar daar stond de diesel op €2,25 dus dat was me wat te gek
. En ik heb gelukkig een baan waarbij ik veel kan thuiswerken en maar 1 dag in de week op kantoor hoef te zijn. Dat is 25 km heen en 25 km terug, dus gelukkig dat dat maar 1x per week is.
Polly schreef:(heb al een keer met een volle kar bij de winkel gestaan 'oh ja, was met de fiets![]()
')
Combineer stal 2-3x oer werk met kantoor dus rijd dan ‘gratis’, en probeer 2x per dag naar stal nu wel te vermijden. Als het even kan met de fiets naar het dorp maar dat is vooral na een lange dag achter je bureau een stuk lekkerder dan de auto.
Dan ben je een stuk minder afhankelijk in deze gekke tijden. Wil niet ergens op een eiland vast komen te zitten.