)als de omgeving. Elke optie tot een logischere keuze wordt keer op keer van tafel geveegd zonder een goede uitleg. Daar is tegen gestemd nu. Met een stevige meerderheid van de vvd als gevolg door heel veel lobbywerk Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)als de omgeving. Elke optie tot een logischere keuze wordt keer op keer van tafel geveegd zonder een goede uitleg. Daar is tegen gestemd nu. Met een stevige meerderheid van de vvd als gevolg door heel veel lobbywerk juval schreef:Jildau schreef:Wat heerlijk dat GL/PvdA landelijk 135 zetels verloren heeft. Hier in Friesland ook flink gedaald, hebben 20 zetels ingeleverd. Geeft wel weer heel goed de kloof tussen steden en het platteland weer…
helaas in mijn gemeente iets winst voor GL/PvdA, zijn zijn nu de grootste. VVD is ook gestegen en CDA, ten koste van een lokale partij die niet meer in de raad komt nu. Dus we volgen het landelijke beeld niet.
Jildau schreef:juval schreef:
helaas in mijn gemeente iets winst voor GL/PvdA, zijn zijn nu de grootste. VVD is ook gestegen en CDA, ten koste van een lokale partij die niet meer in de raad komt nu. Dus we volgen het landelijke beeld niet.
Hmm dat is jammer. Valt er een grote stad in jouw gemeente? Misschien dat dat de “boosdoener” is.

MissWeenie schreef:Afgezien van het feit dat ik je gedachtegang zeker kan volgen MarlineRooz, moet ik wel lachen om je (autocorrect?) ‘neonnazis’; het beeld van die achterlijke figuren in fluorescerende geel/oranje/roze jasjes maakt het zware geheel toch weer wat vrolijker
MissWeenie schreef:Afgezien van het feit dat ik je gedachtegang zeker kan volgen MarlineRooz, moet ik wel lachen om je (autocorrect?) ‘neonnazis’; het beeld van die achterlijke figuren in fluorescerende geel/oranje/roze jasjes maakt het zware geheel toch weer wat vrolijker

MarlindeRooz schreef:Waarom stem je er dan op?
Ze zetten letterlijk neonnazis op de lijst.
Wonkeydonkey schreef:Ik stem Forum, maar ben helemaal geen fascist, wat voor onzin kwaam jij uit?
Jildau schreef:Wonkeydonkey schreef:Ik stem Forum, maar ben helemaal geen fascist, wat voor onzin kwaam jij uit?
Ja joh als ooit eens een lid van een partij 25 jaar geleden een grap heeft gemaakt die niet helemaal goed gevallen is, dan blijven ze daar eeuwig op terugkomen. Als je FvD stemt ben je per definitie een fascist, als je VVD stemt ben je een rijkeluiskind, als je GL stemt ben je een milieudebiel. Gelukkig weten sommige mensen beter dan dat.
er moet eens gestopt worden met elkaar voor vanalles en nog wat uit te maken omdat ze iets anders stemmen/het tegenovergestelde stemmen dan dat jij doet
MarlindeRooz schreef:Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor DP. Maar ik vind het nogal een verschil of je het hebt over het wolvendebat / windmolens of dat je streeft naar een etnisch zuivere “blanke” staat. Waarin je andere culturen en religies demoniseert. Persoonlijke vrijheid ja. Voor als je witte, rijke, succesvolle mannen. Als je vluchteling, niet-wit, ziek, arm of beperkt bent kan je stikken.
Dat vind ik echt fundamenteel heel vreselijk en fout. En ook niet vergelijkbaar met elkaar.