Provocatie Polen, is dit dan het begin?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 13:47

MarlindeRooz schreef:
BarbaLala schreef:
Verdeel en heers, angst zaaien.
Follow the money ;)

Bronnen? Waar haal jij dan je nieuwe vandaan?

Je snapt dat je niemand overtuigt met dit soort teksten??

Kijk naar haar onderschrift, dan herken je het ;)

MarlindeRooz

Re: Provocatie Polen, is dit dan het begin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 13:49

Ja dat heb ik gezien maar dan vind ik alsnog dat iemand een kans moet krijgen zijn of haar standpunten te onderbouwen.

Gloriosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 14:02

pien_2010 schreef:
BarbaLala schreef:
Misschien goed om je eens te verdiepen in wat de MSM eigenlijk is en wat ze doen.
Dan druk je de TV niet meer aan en sla je de krant niet meer open ;)

:? Wat en tegen wie wil je iets zeggen. Ik begrijp het niet je post en je post er na als antwoord op MarlindeRooz begrijp ik ook niet. Ik ken MSM niet, dus leg het maar uit.

MSM is mainstreammedia, de grote nieuwsbronnen. De term wordt vaak aangehaald door complotdenkers

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 14:06

MarlindeRooz schreef:
Ja dat heb ik gezien maar dan vind ik alsnog dat iemand een kans moet krijgen zijn of haar standpunten te onderbouwen.

Ik heb inmiddels, sinds Corona, wel geleerd dat je daar niet mee kunt discussieren.
Die zitten zo in een bubble.
De geloven geen serieuze journalistiek, geen wetenschap, zij geloven alleen in figuren als Baudet, Haga, Engel en nu weer Jan Huzen enz... die er een mooi verdienmodel van hebben gemaakt.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 20:52

Nico12 schreef:
Wat de Russen doen of dat testen/ provoceren of wat dan ook is zie ik als onbelangrijk. Zolang er geen slachtoffers vallen zie ik het fantastisch. Immers de geleerden kunnen behalve vergaderingen hopelijk op het idee komen hoe kun je adequate verdediging opbouwen en als de nood aan de man komt misschien aanvallen. Ook tegen terreur groepen kun je je beter verdedigen. Wat mij stoort is dat er teveel aandacht in het nieuws wordt gepubliceerd over "provocatie" en daardoor de binnenlandse problemen minder aan bod komen. Mede daarom heb ik nieuws ook vervangen door propaganda.

Het is wapengekletter Nico. En dat wapengekletter is -tot nu toe met veel beloften van we doen niks - altijd vooraf gegaan aan daadwerkelijke agressie. Ook in het geval van Oekraine.
Ik las dat Trump heeft besloten Polen en de Baltische straten te beschermen bij een aanval door Rusland, ook al zei Hegseth eerst wat anders.