Polarize schreef:De enige die hier de schuld kan krijgen is de dader, en natuurlijk is de discussie over hoe kan je jezelf veilig houden een goeie om te hebben, maar in the end...Lisa deed het ook allemaal goed door meteen 112 te bellen en alsnog is het zo afgelopen. Dan kunnen mensen vanachter hun scherm wel allemaal "what if" situaties gaan maken, maar daar help je helemaal niemand mee.
@Eelke, ik snap waar je vandaan komt, maar zo'n opmerking komt nog steeds enorm rot binnen omdat ik me *ook* machteloos voel als jonge meid.
Sorry daarvoor , dat heb ik niet zo bedoeld. En ik vind het te triest voor woorden dat je als vrouw ( maar mijn zoon van 17, gay,ook ) nooit veilig bent op straat.
En helaas ook als je 45+ bent wordt je nog lastiggevallen. ook ik heb het opgegeven om alleen 's nachts naar huis te fietsen als ik met collega's op stap ben geweest.
ik bel dus wel eens om 3 uur snachts mijn man wakker .
Nogmaals sorry, ik wil absoluut net bijdragen aan je onveilige gevoel. De kans is nog steeds heel klein, maar omdat de gevolgen zo groot zijn, is het super beangstigend