Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Echt schrijnend ook dat verhaal van die ene kerel die al gevlucht was voor geweld en nu lag te jammeren dat hij helemaal niet bij die groep hoort. Bizar dat je dan maar moet hopen dat iemand je ooit komt redden uit zo'n hell-hole
BigOne schreef:Trump zit nu te bekijken of de Jan 6 criminelen een schadevergoeding kunnen krijgen en of hij de agent die een demonstrant neerschoot kan vervolgen . Totaal van de pot gerukt.
mylittlejoy schreef:https://apnews.com/article/voting-elect ... eef8164022
Trump probeert via een EO de voorwaarden om te stemmen landelijk aan te passen conform de SAVE act, oftewel same day voting en bewijs van burgerschap, met de nodige hiccups voor bijvoorbeeld getrouwde vrouwen die de naam van hun partner hebben aangenomen.
Loretta schreef:Hoe alle inclusie en duurzaamheid vanuit multinationals van de afgelopen jaren 1 grote huichelarij was.
https://www.groene.nl/artikel/de-regenb ... aar-binnen
Het was gewoon allemaal nep. De oppertunisten draaien willekeurig met elke wind mee. Was Musk in het verleden ook niet liberaal en een voorvechter van duurzaamheid? Nu het beter uit komt brengt hij zonder schromen de Hitlergroet.
Benzz schreef:Het merk Tesla is nooit gemaakt voor duurzaamheid, dat is een grote marketingactie erachter. Dat ze beter voor het milieu is, is een feit. Maar het was niet de reden om die auto te gaan produceren. Gewoon om veel geld te verdienen aan een bepaalde vraag in de markt.
8nnemiek schreef:Benzz schreef:Het merk Tesla is nooit gemaakt voor duurzaamheid, dat is een grote marketingactie erachter. Dat ze beter voor het milieu is, is een feit. Maar het was niet de reden om die auto te gaan produceren. Gewoon om veel geld te verdienen aan een bepaalde vraag in de markt.
De oprichters schijnen Tesla wel echt te hebben bedacht met het oog op duurzaamheid![]()
Marc Tarpenning, een van de oprichters die later door Musk uit zijn eigen bedrijf werd ontslagen, richt zich nu op het financieren van duurzame startups: https://www.cnbc.com/2019/10/03/tesla-c ... tures.html
Benzz schreef:8nnemiek schreef:De oprichters schijnen Tesla wel echt te hebben bedacht met het oog op duurzaamheid![]()
Marc Tarpenning, een van de oprichters die later door Musk uit zijn eigen bedrijf werd ontslagen, richt zich nu op het financieren van duurzame startups: https://www.cnbc.com/2019/10/03/tesla-c ... tures.html
Oprichters inderdaad, alleen ik doelde op Musk
IMANDRA schreef:Benzz schreef:
Musk is een rijkeluiskindje met een knobbel voor marketing en zelfverheerlijking, maar idd niet de oprichter van Tesla.
Volgens mij zijn vrijwel al zijn bekende projecten gewoon overgenomen/overgekocht, niet door hem bedacht.
Opportunist tot en met dus inderdaad.
Loretta schreef:Wie gelooft er langzamerhand nog dat er na 4 jaar nog vrije verkiezingen in de VS zullen zijn?
Zelf heb ik er een hard hoofd in eerlijk gezegd.
Zoals het er nu uit ziet acht ik de kans op een derde wereld oorlog binnen die tijd een heel stuk groter.
pmarena schreef:Ja dat lees je wel regelmatig in de commentaren over Musk: dat hij een bedrijf koopt en daar verder zelf niet zo heel veel ontwikkeling in heeft zitten. Maar dat was wel het idee met dat X ofzo gebeuren toch dat uiteindelijk PayPal werd....? Of heeft 'ie dat ook door een ander laten doen![]()
Ik ben er eigenlijk niet zo in gedoken wat hij zelf precies gepresteerd heeft. Of hij echt een handige, pientere visionair is of alleen maar ......visionair zeg maar
Van Trump denken immers ook hele volksstammen mensen dat hij een hele pientere "self-made" rijke en succesvolle zakenman isTerwijl dat wel iets anders blijkt als je een beetje in zijn verleden duikt.....
pmarena schreef:Ja dat lees je wel regelmatig in de commentaren over Musk: dat hij een bedrijf koopt en daar verder zelf niet zo heel veel ontwikkeling in heeft zitten. Maar dat was wel het idee met dat X ofzo gebeuren toch dat uiteindelijk PayPal werd....? Of heeft 'ie dat ook door een ander laten doen![]()
Ik ben er eigenlijk niet zo in gedoken wat hij zelf precies gepresteerd heeft. Of hij echt een handige, pientere visionair is of alleen maar ......visionair zeg maar
Van Trump denken immers ook hele volksstammen mensen dat hij een hele pientere "self-made" rijke en succesvolle zakenman isTerwijl dat wel iets anders blijkt als je een beetje in zijn verleden duikt.....