Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Denk dat het idee gewoon eng is dat er rond het tijdstip dat kinderen naar school gaan er een wolf los loopt. Ter info, de basisschool is niet zo ver van de plek waar de aanval was. Nu was het zaterdag, maar hoe zou dat gaan op een doordeweekse dag?
Liannetje, dat vind ik nog eens best een goed idee..bossen omheinen. Alleen dan kan er geen enkel wild meer migreren en ik geloof dat wolven best wel een groot leefgebied nodig hebben. Ik vraag me af of NL natuur heeft die groot genoeg is. En rekening mee houdend dat ze dan alles wat in het bos leeft opvreten.
Popstra schreef:Nouja als de eigenaresse en haar gezin wakker gebeld werd door omwonenden die het dier zo er bij zagen liggen stond de pony iig snachts buiten.
Iets waar wel wat van gevonden mag worden midden in een gebied waar het steeds raak is met aanvallen!
Dat is namelijk gewoon je kop in het zand steken.
En dat kan dus niet meer....
Jolliegirl schreef:Ik vind het nog afschuwelijker dat hier kinderen mee op de foto worden gezet, behoed je kinderen hiervoor! Die hoeven dit niet te zien, niet op die jonge leeftijd!
het dier was al ontdekt, dus deze kinderen zijn bewust meegenomen naar dit tafereel.
Het is idd 5 over 12... afschieten en beheren die handel!
Ongelooflijk weer!