DuoPenotti schreef:Even los van deze mevrouw...
Beetje aan de hand van het bericht van superpony.
Ik volg het wolven gebeuren heel goed.
En de censuur is in de media echt groot.
Waarop echt de mensen die wat mee gemaakt hebben bevolen worden dit niet in de media te brengen.
De fotograven van de wolf met welp die dat weg moesten halen.
En de luI verhalen omtrent dat lief wolfie niks doet. De zogenaamde deskundige die niet deskundig zijn maar alleen voor eigen portemonnee spreken.
Daar heb ik de laatste tijd wel vaker gezegd, je zou er complotdenker van gaan worden.
Want echt wat er in de grote media staat en wat er echt gaande is klopt niet met elkaar.
En ondertussen denk ik ook te vaak. Als we niet meer op de media kunnen vertrouwen.
Bij welke onderwerpen speelt dat dan nog meer?
Dat is echt niet enkel en alleen bij de wolf zo.
Dus ja ik geloof best dat mensen grote vraagtekens gaan zetten. En heb je wat nare dingen meegemaakt die voor jou gevoel echt niet kunnen. Dat je er dan in doorslaat.
Absoluut, daar ben ik het mee eens.
Maar door het mensen in hokjes stoppen, krijg je wel meer dat mensen tegenover elkaar komen te staan.
Ik heb op zich wel last van de wolf, want hij is in de omgeving geweest meerdere malen, we hebben maatregelen getroffen en extra werk. Je hebt wat minder rust etc.
Maar mensen komen met complotten van uitzetten, boeren pesten etc etc. En het opvallende is dat mensen die 1 complot delen, ook vaak al die andere complotten delen. En dat is ergens wel interessant.
Dat de corona er was en men tegen het vaccineren en de maatregelen was, is 1 ding, maar nu is de corona expres ingezet om de mensheid uit te dunnen.
De wolven zijn uitgezet.
Contant geld moet eruit om de mensen te controleren.
Het weer wordt beïnvloed, met name de vele regenbuien.
En allemaal om de mensen te pesten en alles af te nemen.
Ik denk ook dat het niet altijd de boodschap is, maar ook HOE en WIE hem verspreid. Sommige mensen hebben echt het talent om meer invloed uit te oefenen met hun woordkeuzes.
En feitelijk is dat met alles zo. Kijk in de paardenwereld hoe beïnvloedbaar mensen zijn door mensen die de boodschap op de leukste manier brengen. Je kan mensen echt veel wijsmaken als je het op de juiste manier weet te doen.