Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Renee1991 schreef:Electra, ik stel geen diagnose, ik benoem wat ik observeer op beelden. Mijn beroep is verder niet relevant in deze context, en in mijn ogen dus off topic.
Overkoepelend vind ik het gewoon bijzonder, maar dat vind ik al jaaaaaaren, dat ze altijd van die (stok)oude(re) presidentskandidaten naar voren schuiven. Waarom niet gewoon eens een jonger iemand.
DuoPenotti stelde dat jij het beroepshalve zou kunnen herkennen, vandaar mijn vraag.
Mijn (overleden) schoonvader en oude staleigenaar hebben beide Parkinson en die hebben ook dat typische loopje, maar goed, ik heb geen dementie in mijn omgeving; Biden kan ook wat stram zijn door zijn leeftijd.
Maar een hoop beelden zijn in elkaar gezet om Biden bewust in een kwaad daglicht te zetten, met iedere keer de suggestie dat hij dement zou zijn of in ieder geval flink in de war.
Tijdje terug daar wat van gezien, de werkelijke beelden en dan de beelden die geplakt zijn aan elkaar en gedeeld worden op SM.
Maar ik vind zeker dat beide kandidaten te oud zijn en ik hoop dat Harris de vloer aan veegt met Trump tijdens debatten (er van uitgaande, dat Harris het gaat worden).
BigOne schreef:Pete Buttigieg is homo, voor mij geen enkel probleem, in usa zeer vaak wel. Maar hij zou een uitstekende president kunnen zijn. Gavin Newsom ook, deze twee worden elke keer hard aangevallen door de Gop , teken dat ze er bang voor zijn.
Renee1991 schreef:Ik snap ook niet dat ik zo aangevallen word op een eventuele diagnose dementie. Ik zeg daar helemaal niets over. Het enige wat ik zei was dat ik zijn loopje een typisch dementieloopje vond. Mijn hoofdboodschap is dat ik hem totaal niet meer geschikt vind als kandidaat.
Maar goed, on topic maar weer.
Boras schreef:DuoPenotti schreef:Voor mij blijft wel staan, over Trump mag bokt los, zegt iemand iets over Biden mag dat helemaal niet, en dat is echt typisch bokt.... maar ook dat is nooit zo
Duo, je klinkt tegenwoordig alsOok zo verongelijkt.
DuoPenotti schreef:Voor mij blijft wel staan, over Trump mag bokt los, zegt iemand iets over Biden mag dat helemaal niet, en dat is echt typisch bokt.... maar ook dat is nooit zo
Renee1991 schreef:Ik snap ook niet dat ik zo aangevallen word op een eventuele diagnose dementie. Ik zeg daar helemaal niets over. Het enige wat ik zei was dat ik zijn loopje een typisch dementieloopje vond. Mijn hoofdboodschap is dat ik hem totaal niet meer geschikt vind als kandidaat.
anjali schreef:Renee1991 schreef:Ik snap ook niet dat ik zo aangevallen word op een eventuele diagnose dementie. Ik zeg daar helemaal niets over. Het enige wat ik zei was dat ik zijn loopje een typisch dementieloopje vond. Mijn hoofdboodschap is dat ik hem totaal niet meer geschikt vind als kandidaat.
Ik correspondeer met een nu gepensioneerde psychiater uit het Amerikaanse leger (straaljagerpiloot) die ik jaren geleden op vakantie in Israel heb leren kennen.Hij woont nu in Arizona. Die schreef me al meerdere malen dat Biden dement zou zijn. Ik had dat vroeger nooit gezien,natuurlijk zit hij er ook veel dichter bij dan ik hier in Nederland. Aangezien mijn correspondent psychiater is zal hij er wel een professionele kijk op hebben.
Boras schreef:DuoPenotti schreef:Voor mij blijft wel staan, over Trump mag bokt los, zegt iemand iets over Biden mag dat helemaal niet, en dat is echt typisch bokt.... maar ook dat is nooit zo
Duo, je klinkt tegenwoordig alsOok zo verongelijkt.
pmarena schreef:BigOne schreef:Pete Buttigieg is homo, voor mij geen enkel probleem, in usa zeer vaak wel. Maar hij zou een uitstekende president kunnen zijn. Gavin Newsom ook, deze twee worden elke keer hard aangevallen door de Gop , teken dat ze er bang voor zijn.
Precies, dat is "het probleem". Super zonde dat ze daar zo spastisch over kunnen doen. Maar ook daarop reageert hij dan wel weer heel mooi:
[ Video ]
Hij is echt een meester in de vloer aanvegen met allerlei nare standpunten enzo. En dan ook op een hele positieve manier, zonder anderen te schofferen. Dat is wel een uniek talent om "afvalligen" en beetje te ontdooien voor de andere kant en wat verbinding te krijgen
Hij is super slim, heeft enorm veel kennis, heeft het hart op de goede plaats, weet zijn woorden super aansprekend te verpakken, ik vind het echt héél knap en veelbelovend en denk dat we meer van zulke mensen in de politiek nodig hebben
Hier stukje van die Fox townhall, waarbij hij dus als democraat, Republikeinen heel goed weet aan te spreken![]()
[ Video ]
martichr schreef:Renee1991 schreef:Electra, ik stel geen diagnose, ik benoem wat ik observeer op beelden. Mijn beroep is verder niet relevant in deze context, en in mijn ogen dus off topic.
Overkoepelend vind ik het gewoon bijzonder, maar dat vind ik al jaaaaaaren, dat ze altijd van die (stok)oude(re) presidentskandidaten naar voren schuiven. Waarom niet gewoon eens een jonger iemand.
Obama was 48 toen hij president werd, Bush jr 55 , Clinton 47 dus al jaaaaren lijkt mij wat overdreven. het betreft enkel de laatste 2 presidenten..
Berdien schreef:Wat debat en retoriek betreft is het jammer dat Obama niet nog een keer kan. Zijn presidentschap was echt niet heilig of het beste ooit maar wat kon (kan!) die man spreken. Ongekend. Die kwaliteit zal de nieuwe democratische kandidaat ook moeten hebben, wil hij/zij de stemmers mee kunnen nemen naar het stemhok.
Berdien schreef:Ik zie op Bokt juist echt wel kritische berichten over Biden, dus ik snap het verongelijkte gedrag niet zo. Er zit alleen wel een verschil tussen kritisch zijn en strooien met ongefundeerde uitspraken als dementie, Parkinson, weet ik niet allemaal wat. Biden ís oud, en mogelijk speelt er inderdaad meer dan 'gewoon oud'. Maar dat als een feit presenteren gaat mij wel wat te ver.
Berdien schreef:Ik zie op Bokt juist echt wel kritische berichten over Biden, dus ik snap het verongelijkte gedrag niet zo. Er zit alleen wel een verschil tussen kritisch zijn en strooien met ongefundeerde uitspraken als dementie, Parkinson, weet ik niet allemaal wat. Biden ís oud, en mogelijk speelt er inderdaad meer dan 'gewoon oud'. Maar dat als een feit presenteren gaat mij wel wat te ver.