Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eelmo schreef:verootjoo schreef:Edit: ik lees nu dat het een paar dagen voor de uitreiking was.
Hoe hij door de co-schappen is gekomen begrijp ik echt niet.
Misschien uitreiking van de Bachelor? Coschappen starten pas in de Master toch?
Zeeuwsemeid schreef:Lestrange01 schreef:Ik vind het zo heftig wat er gebeurd is. Als je daar een patiënt bent en je moet plots geëvacueerd worden. Stel je voor je bent net wakker uit een operatie? Of je bent aan het bevallen? Of je bent echt dodelijk ziek?
Ik had gisteren eigenlijk van 14 tot 15 in het ziekenhuis moeten zijn voor een afspraak met een medewerker. Maar ik heb het de dag ervoor verzet naar de 5de omdat ik anders niet aan mijn paper voor school kon werken. Daar ben ik nu ontzettend blij mee. Niet omdat ik denk dat er wat was gebeurd, maar de stress alleen al was zo angstaanjagend geweest. En ik baalde er nog zo van dat ik het moest verzetten, blijkbaar heb ik geluk gehad.
De operatiekamers zelf hebben isolatiedeuren en zijn bestendig tegen brand, ik denk dat de uitslaapkamer ook wel zoiets heeft. Mijn zusje werkt in het ziekenhuis en ik had een soort van gelijke vraag, maar dan meer als je op de tafel zou liggen wat dan.
Sunnda schreef:Een VOG gaat nu toch ook maar over een periode van 2 jaar terug ipv 5 jaar in veel gevallen?
Edit: ik zie 4 jaar.
Tiggs schreef:Mijn broer is bevriend met een chirurg uit het EMC, die moest gewoon door opereren. Lijkt me echt zwaar, om je in zo'n situatie zo te moeten blijven concentreren.
verootjoo schreef:Sunnda schreef:Een VOG gaat nu toch ook maar over een periode van 2 jaar terug ipv 5 jaar in veel gevallen?
Edit: ik zie 4 jaar.
En gaat ook niet over alle delicten. Als je nooit mensen hebt mishandeld maar wel bankfraude hebt gepleegd krijg je prima een vog voor werk met mensen.Tiggs schreef:Mijn broer is bevriend met een chirurg uit het EMC, die moest gewoon door opereren. Lijkt me echt zwaar, om je in zo'n situatie zo te moeten blijven concentreren.
Ik denk niet dat je op dat moment doorhebt wat er buiten je OK gebeurt. Ze kijken geen nieuws tijdens het opereren.
Iemand anders die in het EUMC werkte schreef in dit topic dat ze ook pas achteraf wist dat dit aan de hand was.
verootjoo schreef:Eelmo schreef:
Misschien uitreiking van de Bachelor? Coschappen starten pas in de Master toch?
Ja dat klopt idd. Ze hadden het wel over artsendiploma dus vandaar dacht ik van de master. Maar dat kan vertekend zijn door de media.
Cookies schreef:Heb je dan in die 3 jaar geen contact met patiënten? Moet je geen stage lopen? (Zal vast anders heten)
Bij ons op school mogen de stagieres pas de school in als ze een VOG hebben.
Ginam schreef:Cookies schreef:Heb je dan in die 3 jaar geen contact met patiënten? Moet je geen stage lopen? (Zal vast anders heten)
Bij ons op school mogen de stagieres pas de school in als ze een VOG hebben.
Coschappen zijn de laatste 2 jaar. Tussendoor heb je wel korte stages. VOG is nooit tijdens mijn studie gevraagd. Pas achter toen ik ging werken.
Psychologisch onderzoek is ook niet standaard. Dus dat ze dat gingen doen, is al uitzonderlijk.
Ik las dat hij ook al 10 jaar bezig was met zijn studie. Dat is best lang…
DuoPenotti schreef:https://nos.nl/nieuwsuur/collectie/1395 ... labiliteit
De buurman van de dader aan het woord.
Hadden ze maar naar hem geluisterd. Naar de buurvrouw.
Als je zoveel verschrikkelijke dingen met dieren uitspookt
De buurman had gelijk, de eerst volgende is een mens.
Hopelijk kan hij er verder goed mee omgaan. Hij Verteld het hier heel dapper, maar heeft wel de buren bebloed gezien en nog proberen te helpen.