Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
herr_balou schreef:Ten eerste begrijp ik niet dat mensen zover van huis werken, ik heb dat altijd geweigerd. Voor enkele beroepen kan het echt niet anders, maar over het algemeen zijn die enorme afstanden onzin. Maar da's een andere discussie.
Waarom zou je een afstand kleiner dan 25-30km per se met de auto willen doen? Neem een elektrische fiets! En er is tegenwoordig echt heel goede regenkleding.
Ik vind het vooral een probleem dat de prijzen gekoppeld zijn want gas (en olie) duur betekent dat elektriciteit ook duur is zelfs als dat enkel wind-, zonne- en water-energie is.
Petrichor schreef:Ik heb gisteren toevallig nog getankt in Duitsland voor 1.83 maar vandaag is het daar al 1.96 bij de K+K. Naja nu is er vandaag alweer een kwart benzine uit, dus moet sowieso volgende week weer tanken.
Ben bang/benieuwd of de prijzen stijgen tot 3 euro en of de stijging een keer stopt of gewoon dom door blijft gaan.
MalaQ schreef:Nou, het is vreselijk hè?
Maar lees ik nou echt dat zoveel van jullie niet vergoed worden voor de gereden kilometers?
Hier enkele reis 79km. Ik rij diesel. Al mijn kilometers worden met 0,19cent vergoed. Helaas haal ik het er nu ook bijna niet meer uit, maar maak er nog geen verlies op..
Zertab schreef:MalaQ schreef:Nou, het is vreselijk hè?
Maar lees ik nou echt dat zoveel van jullie niet vergoed worden voor de gereden kilometers?
Hier enkele reis 79km. Ik rij diesel. Al mijn kilometers worden met 0,19cent vergoed. Helaas haal ik het er nu ook bijna niet meer uit, maar maak er nog geen verlies op..
Ik krijg woon-werk verkeer vergoed conform CAO VVT. Is geen vetpot...
herr_balou schreef:Ten eerste begrijp ik niet dat mensen zover van huis werken, ik heb dat altijd geweigerd. Voor enkele beroepen kan het echt niet anders, maar over het algemeen zijn die enorme afstanden onzin. Maar da's een andere discussie.
Waarom zou je een afstand kleiner dan 25-30km per se met de auto willen doen? Neem een elektrische fiets! En er is tegenwoordig echt heel goede regenkleding.
Ik vind het vooral een probleem dat de prijzen gekoppeld zijn want gas (en olie) duur betekent dat elektriciteit ook duur is zelfs als dat enkel wind-, zonne- en water-energie is.
kiki1976 schreef:7 t/m 11 maart heeft Tinq actie dagen.
Wellicht voor sommige interessant en haalbaar om hier van te profiteren.
Ze hanteren prijzen van 20 jaar geleden. Zie voorwaardes op hun website
https://www.tinq.nl/prijs-van-20-jaar-geleden
kiki1976 schreef:7 t/m 11 maart heeft Tinq actie dagen.
Wellicht voor sommige interessant en haalbaar om hier van te profiteren.
Ze hanteren prijzen van 20 jaar geleden. Zie voorwaardes op hun website
https://www.tinq.nl/prijs-van-20-jaar-geleden