Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Ik vind dick pics ontvangen leuk!

Ja!
16 (1%)
Nee!
956 (90%)
Alleen van een bekende
75 (7%)
Anders, graag toelichten
15 (1%)

Totaal aantal stemmen: 1062


F_Orumster

Berichten: 15343
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:12

deksel schreef:
Ja hoor, kom ( <<)) maar door met die dickpics. Wel alleen als ik er zelf om heb gevraagd én als de andere persoon weet hoe een goede dickpick (of nude) te maken!

Wat komt er kijken bij een goede?

D_akota

Berichten: 685
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:15

Nee dankje, van mij hoeft het niet.

LiannePuthzy

Berichten: 7011
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:18

Nee ik hoef er geen te ontvangen. Ooit wel 1 ontvangen, van een klasgenoot die een foto van zijn piemel in de klassenapp stuurde toen hij dronken was :') foto maar meteen weer uit mijn galerij verweiderd

Raineri
Berichten: 6354
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:22

LiannePuthzy schreef:
Nee ik hoef er geen te ontvangen. Ooit wel 1 ontvangen, van een klasgenoot die een foto van zijn piemel in de klassenapp stuurde toen hij dronken was :') foto maar meteen weer uit mijn galerij verweiderd



Oeiiiiiiii in de groep ook echt :')
Dit vind ik haast bijna zielig

Tiquira_Jill

Berichten: 421
Geregistreerd: 10-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:24

Nee hoeft niet.
Ik heb er gelukkig ook nog geen enkele ontvangen en hoop dat zo te houden.
Ik snap ook niet wat je er mee opschiet, als je zoiets stuurt is het gesprek voor mij klaar. >;)
Wel de hele dag getekende piemels op school, echt óveral :roll:

LiannePuthzy

Berichten: 7011
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:26

Danique_G schreef:
LiannePuthzy schreef:
Nee ik hoef er geen te ontvangen. Ooit wel 1 ontvangen, van een klasgenoot die een foto van zijn piemel in de klassenapp stuurde toen hij dronken was :') foto maar meteen weer uit mijn galerij verweiderd



Oeiiiiiiii in de groep ook echt :')
Dit vind ik haast bijna zielig


Jup :') ik denk ook haast dat hij “per ongeluk/onbewust” die foto heeft gestuurd

kiki1976

Berichten: 16943
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:29

Nee dank u, hou maar.

Blijkbaar krijgen mannen er een kick van of zo, geen idee

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:29

Ik lag in scheiding, veranderde de status op mijn FB en ineens kreeg ik dickpics. Alsof ik bij het zien van je piemol naar je toe kom rennen om er boven op te springen. Ik snap niet dat mannen denken dat vrouwen dat fijn vinden ofzo.
Toevallig net een TikTok over gemaakt
https://vm.tiktok.com/ZML2y3p6M/

Selina

Berichten: 14381
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:30

Eigenlijk moet je nu dit topic naar elke dickpic verstuurder sturen. Dan is het meteen duidelijk dat men er niet op zit te wachten :+

fotolijstje

Berichten: 2743
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:37

Napie schreef:
Ik lag in scheiding, veranderde de status op mijn FB en ineens kreeg ik dickpics. Alsof ik bij het zien van je piemol naar je toe kom rennen om er boven op te springen. Ik snap niet dat mannen denken dat vrouwen dat fijn vinden ofzo.
Toevallig net een TikTok over gemaakt
https://vm.tiktok.com/ZML2y3p6M/

Evem off topic, maar ik heb zo gelachen door je tiktoks _O-

Jis_

Berichten: 11755
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:40

Suzanne F. schreef:
https://nos.nl/l/2416521

Dickpic kalender! _O-
Ongelooflijk dat je er dus binnen no time 365 bij elkaar hebt om een kalender te maken.



:)) Leuk bedacht, verkoopt ook nog eens goed blijkbaar

Plausibel
Berichten: 118
Geregistreerd: 07-01-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:42

Amber_anne schreef:
Ik vind je gewoon vooral heel dom als je er eentje stuurt. Helemaal met je gezicht op de foto..

Spoiler:
[ [url=m/inhYYx.jpg]Afbeelding[/url] ]




Oke, dafaq did I just see :')

Danielleeee_
Berichten: 3195
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:42

capopjekop schreef:
Ik vind het zelf veel leuker om een foto te krijgen die nog wat tot de verbeelding over laat. Met een handdoek laag op de heupen ofzo. Een dickpic is zo plastisch en plat.

Nou dit inderdaad. Een piemelfoto zo ineens in je face vind ik niet per se sexy :')

Ik heb jaren terug wel eens dickpics ontvangen van mensen die ik niet goed kende (Tindermensen). Ik vond het niet aanstootgevend, maar het voegde nou ook niet echt iets toe.

Letsdunit

Berichten: 7793
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:43

Mijn moeder en ik waren vandaag weer eens een rondje Dappermarkt, stond Powned ineens voor ons neus. Mijn moeder had geen idee dus ging netjes zijn vragen over dit onderwerp beantwoorden terwijl ik dubbel lag het lachen. Helaas is ze niet in de uitzending te zien maar we hebben er grote lol om gehad.

Jis_

Berichten: 11755
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:44

Plausibel schreef:
Amber_anne schreef:
Ik vind je gewoon vooral heel dom als je er eentje stuurt. Helemaal met je gezicht op de foto..

Spoiler:
[ [url=m/inhYYx.jpg]Afbeelding[/url] ]




Oke, dafaq did I just see :')


Error

deksel

Berichten: 3836
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:46

F_Orumster schreef:
deksel schreef:
Ja hoor, kom ( <<)) maar door met die dickpics. Wel alleen als ik er zelf om heb gevraagd én als de andere persoon weet hoe een goede dickpick (of nude) te maken!

Wat komt er kijken bij een goede?

Ja, lastig te verwoorden :’). In ieder geval niet de standaardfoto, met van die vieze voeten op de achtergrond. Je moet je angles weten, net zoals bij een selfie. Het licht moet goed zijn, de omgeving moet netjes zijn en een goede angle (of meerdere). Bewegend beeld kan ook. Ik las dat iemand iets schreef over aan de verbeelding over laten; daar ben ik het mee eens. Een dickpick uit het niets, is idd het net niet. Er moet opbouw in zitten.
Betekent niet dat ik elke dag een dickpick wil zien maar af en toe vind ik het niet erg.

LiannePuthzy schreef:
Nee ik hoef er geen te ontvangen. Ooit wel 1 ontvangen, van een klasgenoot die een foto van zijn piemel in de klassenapp stuurde toen hij dronken was :') foto maar meteen weer uit mijn galerij verweiderd

Oh hahahah, dit vind ik sneu voor die persoon. Hoe reageerde iedereen toen ze hem in het echt zagen?

soesita

Berichten: 5191
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:52

Ik heb "anders" ingevuld omdat de stelling was "ik vind d*ckpicks ontvangen leuk. Hmmm, geen idee, heb er nog nooit eentje ontvangen. Wat dat betreft bin ik nog maagd, zeg maar. :+

Maar als ik er zo over nadenk is het nou niet echt iets wat op mijn bucketlist staat. :D

Tallie1979Jarig
Berichten: 22796
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:53

Nee, dank je feestelijk!

Ik hoef jouw rups met coltrui niet te zien. Als dat het geval is, werken we er samen naartoe dat ik hem te zien krijg :')

LiannePuthzy

Berichten: 7011
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:55

@deksel 1 iemand stuurde terug “euhmm klasgenoot is dit wel de bedoeling?” En de rest negeerde het

Plop1997

Berichten: 1409
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:56

deksel schreef:
F_Orumster schreef:

Wat komt er kijken bij een goede?

Ja, lastig te verwoorden :’). In ieder geval niet de standaardfoto, met van die vieze voeten op de achtergrond. Je moet je angles weten, net zoals bij een selfie. Het licht moet goed zijn, de omgeving moet netjes zijn en een goede angle (of meerdere). Bewegend beeld kan ook. Ik las dat iemand iets schreef over aan de verbeelding over laten; daar ben ik het mee eens. Een dickpick uit het niets, is idd het net niet. Er moet opbouw in zitten.
Betekent niet dat ik elke dag een dickpick wil zien maar af en toe vind ik het niet erg.



Ik heb er ooit een ontvangen waar nog "kaas" op zat... Je dop wassen is iniedergeval al een punt _O-

F_Orumster

Berichten: 15343
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:58

Ieuw, ik wil niet weten hoe dat eruit ziet. Ik dacht dat men daar alleen grapjes over maakte.

Gestemd op nee, ik zit er niet op te wachten. Vorig jaar wel bijna een ontvangen naar dat heb ik snel weten af te wenden.

Hij: ik ben benieuwd wat voor foto's je gaat maken Deze dagen (de sneeuw vorig jaar). Ik maak alleen foto's van mijn jongeheer'
Ik: >;) :n :evaw:

Ging ie ook nog vertellen dat dat het enige was aan zichzelf waar ie trots op was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 23:10

deksel schreef:
Oh hahahah, dit vind ik sneu voor die persoon. Hoe reageerde iedereen toen ze hem in het echt zagen?



Hebben ze zijn piemel daarna ook nog in het echt mogen zien? :D

fransje23

Berichten: 15459
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-22 23:14

c_alsemgeest schreef:
Die ene advocaat noemde het digitaal potloodventeren. Dat is denk ik wel een goede omschrijving. Maar van potloodventers heb je er gelukkig niet zo veel.


Digitaal werkt natuurlijk drempelverlagend.
Al denk ik niet dat alle mannen die ongevraagd een dickpic sturen echt exhibitionisten zijn.

Echte potloodventers ook wel tegen gekomen. Er stond vroeger regelmatig een meneer in traditionele regenjas langs het fietspad waar veel scholieren langs moesten.
Hij werd altijd uitgelachen.

tirzasarah10

Berichten: 1850
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 23:14

Ooit een blauwe maandag op tinder gezeten en daarop mijn snapchat gezet. Doe dit nooit :+ Ik kreeg de ene na de andere. Top punt was toch wel dat er 1tje mij een filmpje van zijn wurm stuurde in opgewonden toestand, inclusief klaar komende toestand. Fun fact, ik bekeek het vlak voor de vergadering begon. Wist even niet wat ik zag en heb volgens mij de gehele vergadering met een rood hoofd gezeten :+
Daarna wel even terug gestuurd joh ziet er niet heel best uit allemaal misschien even langs de huisarts voor een check up.
Nee van mij hoeven ze ook echt niet, kan het ook niet waarderen.

maralyn

Berichten: 10493
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 23:14

Toen ik nog een onbekende status had op Facebook, kreeg ik ook met regelmaat berichtjes van vreemde mannen, niet beginnend met een openingszin, maar een dickpic.

In een melige bui stuurde ik "ik begin vaak met hallo, maar al helikopterend is ook een optie!" :')

Het viel mij op, dat het vooral mannen waren uit een ander land!!

Toen ik mijn relatie kreeg, maar mijn status nog niet had Veranderd, kreeg ik natuurlijk nog wel eens vreemde foto's. Gewoon random, van wild vreemden.

Waarop wij samen, mijn vriend en ik een selfie maakten met duim omhoog of naar beneden :')

Daarmee was de kous vaak af en ben zelfs door een paar (gelukkig) geblokkeerd!

Toen toch maar m'n status veranderd