Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Enzino wat wil je eigenlijk zeggen? Dat ze ver voor deze gamestop affaire betaald heeft gekregen van deze hedgefunds, om als spreker in een event te staan... (iets wat ik alleen als nieuws terugvindt op overwegend rechtse kanalen zoals FOX) en dat deze regering daardoor net zo corrupt is als de vorige, of nee, de vorige was helemaal niet corrupt want het was allemaal een hoax? En wie is de 'bad guy' in dit verhaal, Reddit, de hedge funds of de overheid? Kan je het misschien wat meer uitleggen? Ik snap oprecht je punt niet zo.
Noblesse_ schreef:Is er iemand die in ‘jip-en-janneke taal’ kan uitleggen wat er aan de hand is?Ik ben hélemaal niet thuis in de wereld van het beleggen. Ik zie ondertussen niks anders meer op social media dan dit, dus ik word wel nieuwsgierig, maar snap er helemaal niks van
enzino schreef:LadyAnna schreef:Het volgende speelveld heeft zich aangediend: Zilver.
Echt waar?
[ [url=m/JrBV5u.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Dv5cfE.jpg]Afbeelding[/url] ]
CNN en misinformatie, het moet niet gekker worden.
Citaat:However, some posts on WallStreetBets suggested their movement is being co-opted by hedge funds and there is no coordinated effort in the silver market.
"The Silver Squeeze is a hedge-fund coordinated attack so they can keep fighting the $GME fight," one thread was titled.
The post said that buying silver "would be a tragic, irreversible decision that not only will most likely not make you any money because the squeeze is fake, it will put you on the sidelines from this righteous and glorious war we are in."
Marjolein schreef:Ik ben benieuwd hoelang de gamestop beweging blijft Holden. Er komt een moment dat een groot deel wil verzilveren en dan wil je niet de laatste zijn.