Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Waar ik me aan erger is dat er mensen zijn die nu ineens roepen, als ik ziek wordt dan dit of dan dat en wie zorgt er voor zus. Als die mensen morgen worden aangereden en hun been breken zijn ze ook aangewezen op anderen. Daar wordt dan blijkbaar niet over nagedacht.
Ik zou trouwens met alle liefde boodschapjes halen voor een buur die wei in of geen netwerk heeft, zelfs als er voorheen niet echt contact was. Zulke dingen doe je gewoon voor elkaar vind ik.
mvdende schreef:En het is totaal onnodig, corona gaat zich toch wel verspreiden. Je kan niet heel Nederland in quarantaine zetten.
mvdende schreef:zonnebloem18 schreef:Waar ik me aan erger is dat er mensen zijn die nu ineens roepen, als ik ziek wordt dan dit of dan dat en wie zorgt er voor zus. Als die mensen morgen worden aangereden en hun been breken zijn ze ook aangewezen op anderen. Daar wordt dan blijkbaar niet over nagedacht.
Ik zou trouwens met alle liefde boodschapjes halen voor een buur die wei in of geen netwerk heeft, zelfs als er voorheen niet echt contact was. Zulke dingen doe je gewoon voor elkaar vind ik.
Als ik een been breek, bestaat er ook nog zoiets als een scootmobiel....
Of ik logeer dan de eerste tijd bij mijn ouders...
In quarantaine moeten geeft gewoon heel veel problemen.
En het is totaal onnodig, corona gaat zich toch wel verspreiden. Je kan niet heel Nederland in quarantaine zetten.
zonnebloem18 schreef:Waar ik me aan erger is dat er mensen zijn die nu ineens roepen, als ik ziek wordt dan dit of dan dat en wie zorgt er voor zus. Als die mensen morgen worden aangereden en hun been breken zijn ze ook aangewezen op anderen. Daar wordt dan blijkbaar niet over nagedacht.
Kabayo schreef:Er gaat 1% dood aan griep en 2.3% aan corona. Wat een stress om helemaal niks.
Nee ik maak mij niet druk en ga ik ook niet doen. Heb betere dingen om mij druk om te maken
GabberGill schreef:in nederland sterven er jaarlijks 8000 mensen aan de griep.
Dit is 8000 op laten we zeggen 20.000.000
Tuurlijk hebben we in landen met nog meer mensen ook meer sterfte gevallen.
Ik ben nie bang voor corona ik hoop alleen dat de risicogroep er niet aan overlijd, maar corona zelf is niet zo heftig als het allemaal voorgedaan wordt.
Sjong schreef:Je wordt ook gewoon verplicht. In eerste instantie krijg je een boete van 260,- als je je niet aan je quarantaine houdt maar je kan ook opgesloten worden.
Resistance schreef:Het heeft ook z'n voordelen. Heb net griep gehad en kuch af en toe nog een beetje. Maken mensen meteen ruimte voor je in de metro.
Zonder gekkigheid; ik vind ook dat er hysterisch wordt gedaan. Het ergste vind ik nog wel het enorme racisme naar mensen die er aziatisch uitzien. Wat laat iedereen zich weer van z'n beste kant zien in zo'n situatie.