Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Geen compromissen meer en het leger inzetten. Niet dat bijna heel Nederland zonder voldoend3 politiebezetting zit, omdat men zich op een plek massaal misdraagt.
Arabesk schreef:Laat ze een brandstapel midden in duindorp optuigen en dan flink vonkenregen over de huizen, en dan eens kijken hoe belangrijk ze hun traditie nog vinden
LadyMadonna schreef:Mijn vraag blijft echter: hoe komt het dat er zó heftig gereageerd wordt?
LadyMadonna schreef:Zat vanmiddag de herhaling van Pauw te kijken waar een raadslid van den haag zat en die stelde voor om alle relschoppers met oud en nieuw preventief vast te zetten...
Mijn vraag blijft echter: hoe komt het dat er zó heftig gereageerd wordt?
Marie_Anne schreef:LadyMadonna schreef:Zat vanmiddag de herhaling van Pauw te kijken waar een raadslid van den haag zat en die stelde voor om alle relschoppers met oud en nieuw preventief vast te zetten...
Mijn vraag blijft echter: hoe komt het dat er zó heftig gereageerd wordt?
In Duindorp wordt altijd zo gereageerd, dat werd al eerder gezegd. Dit is niet iets van deze tijd. Al in de jaren 60 en in de jaren 80 waren daar met regelmaat heel heftige rellen.
LadyMadonna schreef:Marie_Anne schreef:
In Duindorp wordt altijd zo gereageerd, dat werd al eerder gezegd. Dit is niet iets van deze tijd. Al in de jaren 60 en in de jaren 80 waren daar met regelmaat heel heftige rellen.
Dat geeft nog steeds geen antwoord op het waarom....
LadyMadonna schreef:Dat geeft nog steeds geen antwoord op het waarom....