SVRL schreef:Mijn mond valt wel open van de reacties op fb. Mensen die zeggen dat de eigenaar haar moet aanbieden om vaste verzorgster te worden en zelfs mensen die ons asso's vinden, omdat we geen vreemden op onze paarden willen.
Sommige reacties zijn echt absurd en er zitten ook reacties tussen van paardeneigenaren.
Citaat:
Ze slaat 't paard niet, maar rijd rustig op zijn/haar rug. Lijkt mij dat 't paard het ook prettig vind.
Oké, er moet met 't meisje wel 't 1 en ander worden besproken.
Maar of dit nu echt zo vreselijk is....
In mijn ogen is dit gewoon 'n dierenvriend(in)
Citaat:
Is er überhaupt iemand die er over nadenkt dat het voor dit meisje misschien de enige plek en het enige levende wezen is waar ze zich veilig bij voelt? Het feit dat ze zonder zadel op een paard rijdt (én blijft zitten) geeft blijk van een gevoelsmens én een goed vertrouwen tussen beide. Dus als je haar vind, ga dan aub het gesprek met haar aan en beschuldig haar niet van van alles.
Citaat:
Misschien is dit meisje niet bij haar volle verstand je weet het niet... Misschien kan je een moment in de week inplannen een uurtje om haar te laten rijden zodat ze het niet stiekum hoeft te doen. Misschien ontstaat er een prachtige band..
Citaat:
Ze zit er perfect op! Volgens mij heeft ze een goede band met het paard. Hang er een briefje neer of ze niet verzorgster van het paard wil worden, want dit is wel een hele bijzondere band die je paard en het meisje hebben.
Citaat:
Nou, nou wat een drama, als het paard het niet wil of kan dan doet ie dat niet.
Ze zit er goed op, heeft een goede band met het dier. Laat haar lekker genieten...
Citaat:
Je kan ook vragen of ze je paard af en toe wil verzorgen...Zo te zien kan ze rijden..
Citaat:
Rijdt ze goed?? Misschien omarmen? Ze houdt blijkbaar van jouw paardje.