Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:jesito schreef:Hoe meer alles via de banken gaat, hoe meer controle ze hebben over jojw en je financiële situatie.
Dat is een vreselijk slechte ontwikkelingen. de banken hebben de overheid al behoorlijk ver in hun macht. we hebben niets geleerd van de kredietcrisis. Inplaats daarvan laten we ons gewoon weer bepiepelen.
DiantaM schreef:Wellicht handiger om de openingspost aan te passen oid want nu leest iedereen verkeerde informatie.
Mkango schreef:Zoals ik het lees kun je kiezen tussen twee opties hoor: óf je krijgt korting op je betaalpakket, pint maximaal 4 keer per jaar en betaalt die 80ct per pintransactie, óf je krijgt die korting niet, en betaalt ook niets. Ik zie het probleem dus niet echt. Je wordt niet gedwongen te betalen voor je pintransacties als je gewoon het volle tarief betaalt.
xxCYNNxx schreef:maar dan is het toch een maatregel waar ING niets mee opschiet wat betreft extra inkomsten, want hoeveel mensen pinnen nu minder dan 4 keer per jaar....en dan bedoel ik dus 12 plus, want daaronder zal er idd niet veel gepind worden. Oke 12 jaar en ouder is misschien wat te positief gesteld wat betreft pingedrag van kinderen, maar dan nog; vanaf een jaar of 14 a 15 pin je toch al zo regelmatig dat je met gemak boven die 4 uitkomt.
miccamaaike schreef:Ik verbaas me er over hoe slecht mensen eigenlijk lezen. Volgens mij maken velen zich vooralsnog druk om niks en kun je je energie beter ergens anders insteken.![]()
Hier ook klant van de ING. Ik zou dus niet voor die korting kiezen omdat ik af en toe wel pin. De besparing van nog geen 4 euro neem ik wel voor lief.