purny schreef:Dan mag je maar niet teveel vrienden op bezoek krijgen, krijg je dadelijk ook nog de politie op je dak
Nee zo werkt het niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Ligt er dan ook maar net aan in welke buurt/omgeving je zit denk ik. Niet overal zijn ze even oplettend naar buren toe. En ik gok niet dat die mensen dan ergens gaan wonen waar ze oplettende en zorgzame buren hebben zitten.
sanso schreef:S.ex sells. Dat is nu eenmaal de waarheid.
Veel van deze dames zijn ZZP’ers. Ik ben tegen een verbod, wel ben ik voor betere handhaving en controle op de gedwongen prostitutie.
Ik zag laatst een docu op Netflix, ik geloof dat het in Las Vegas was. Daar is nu één bordeel die legaal is. En sinds die er zit is het aantal verkrachtingen en aanrandingen gedaald. Dat zegt al genoeg denk ik zo.
Nies_ schreef:Maar als ik weet dat mijn buurvrouw haar geld op die manier verdient en ik weet ook dat dat uit vrije wil is en het feit dat zij dat zo wil is verboden, dan ga ik haar echt niet aangeven hoor en daarin ben ik zeker niet alleen. Bij wietplantages ed in woonwijken weet de oplettende buur dat ook al maanden, maar doet geen melding. Waarom zou dat met prostitutie anders zijn?
Citaat:Als je je nu even bedenkt dat het veel van deze mensen zijn die naar prostituees gaan... denk je oprecht dat zij illegaal prostituees gaan opzoeken in de 'onderwereld'?
Citaat:Sekstoerisme van Zweden die naar buitenland gaan is toegenomen;
Pantykous schreef:Prostitutie is prima, lijkt mij zeer onverstandig om dat te verbieden. Waarom zou je als vrouw daar niet mee mogen verdienen?
Citaat:Het kan zich niet verplaatsen als buurlanden het ook criminaliseren
Citaat:Hoe 'weren' ze het dan op de Wallen?
Avalanche81 schreef:DezeNaam: compliment voor je stijl van debatteren, en je hebt echt heel sterke punten. Je hebt mee aan het denken gezet, dank je wel