Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
henny_w schreef:Avalanche81 schreef:Bullshit. Die man is nooit gerehabiliteerd. Dat iets op internet staat, wil niet zeggen dat het waar is.
Dus ... komt het er op neer dat als een persoon zoals ik die geen voorstander van vaccinaties is een stukje van internet download en hier plaatst, gelijk ervan langs krijgt dat iets wat op internet staat niet waar hoeft te zijn. Terwijl alle artikelen die pro vaccinaties zijn wel voor zoete koek geslikt worden.
Ik zal toch nog een poging doen om via internet video's te laten zien waarom ik tegen vaccinaties ben.
Het gaat over 'the godfather' van de vaccinaties, Stanley Plotkin.
Voor degene die nog nooit van hem gehoord heeft:
Emeritus hoogleraar Stanley Plotkin is als adviseur werkzaam voor diverse vaccinmakers, waaronder Sanofi Pasteur, biotechfirma’s en overheden.
https://www.ninefornews.nl/peetvader-va ... ndicapten/
Het hele intervieuw is via Youtube in ik meen 9 delen na te kijken maar ik haal er nog 1 deel uit.
Namelijk wat hem gevraagd wordt over de ingrediënten in vaccins en zijn reacties erop. Het is wel een video van 7 minuten maar ik zou 'm toch helemaal uitkijken.
https://www.youtube.com/watch?v=_9c7ijoLHCQ
henny_w schreef:Dus ... komt het er op neer dat als een persoon zoals ik die geen voorstander van vaccinaties is een stukje van internet download en hier plaatst, gelijk ervan langs krijgt dat iets wat op internet staat niet waar hoeft te zijn. Terwijl alle artikelen die pro vaccinaties zijn wel voor zoete koek geslikt worden.
henny_w schreef:Namelijk wat hem gevraagd wordt over de ingrediënten in vaccins en zijn reacties erop.
henny_w schreef:Avalanche81 schreef:Bullshit. Die man is nooit gerehabiliteerd. Dat iets op internet staat, wil niet zeggen dat het waar is.
Dus ... komt het er op neer dat als een persoon zoals ik die geen voorstander van vaccinaties is een stukje van internet download en hier plaatst, gelijk ervan langs krijgt dat iets wat op internet staat niet waar hoeft te zijn. Terwijl alle artikelen die pro vaccinaties zijn wel voor zoete koek geslikt worden.
Ik zal toch nog een poging doen om via internet video's te laten zien waarom ik tegen vaccinaties ben.
Het gaat over 'the godfather' van de vaccinaties, Stanley Plotkin.
Voor degene die nog nooit van hem gehoord heeft:
Emeritus hoogleraar Stanley Plotkin is als adviseur werkzaam voor diverse vaccinmakers, waaronder Sanofi Pasteur, biotechfirma’s en overheden.
https://www.ninefornews.nl/peetvader-va ... ndicapten/
Het hele intervieuw is via Youtube in ik meen 9 delen na te kijken maar ik haal er nog 1 deel uit.
Namelijk wat hem gevraagd wordt over de ingrediënten in vaccins en zijn reacties erop. Het is wel een video van 7 minuten maar ik zou 'm toch helemaal uitkijken.
https://www.youtube.com/watch?v=_9c7ijoLHCQ
Ierpier schreef:Aah dihydrogen monoxide! Chemicaliën!
speedfiets_2 schreef:Ierpier schreef:Aah dihydrogen monoxide! Chemicaliën!
maar dat is ook heul giftig in te grote hoeveelheden!
Of slecht voor je wanneer je dat te weinig binnenkrijgt. Zeg maar een klein beetje dodelijk. Maarja dat is het medisch spectrum wat die anti vaxxers maar niet kunnen begrijpen mbt de "enge en giftige stoffen"
verootjoo schreef:speedfiets_2 schreef:
maar dat is ook heul giftig in te grote hoeveelheden!
Of slecht voor je wanneer je dat te weinig binnenkrijgt. Zeg maar een klein beetje dodelijk. Maarja dat is het medisch spectrum wat die anti vaxxers maar niet kunnen begrijpen mbt de "enge en giftige stoffen"
Water is ook giftig in te grote hoeveelheden.
En komkommers ook.
Maar dat is allemaal ‘natuurlijk’ en kan geen kwaad
verootjoo schreef:Graag gedaan, ik entertain graag mensen![]()
Maar goed, zoiets is dus wat er gebeurt als mensen conclusies gaan trekken uit dingen waar ze weinig verstand van hebbenWat er op al die FB sites gebeurt en op die vaccineren is gevaarlijk sites.
bigone schreef:En ook vooral geen borstvoeding geven, zit vele malen meer kwik in dan in een vaccinatie. Zo veel van die verantwoordelijke anti vaccinatie mama's promoten ook nog eens zo lang mogelijk de borst te geven, is toch niet te vatten dat ze het ene afwijzen maar het andere, met meer giftige stoffen toepassen.
verootjoo schreef:bigone schreef:En ook vooral geen borstvoeding geven, zit vele malen meer kwik in dan in een vaccinatie. Zo veel van die verantwoordelijke anti vaccinatie mama's promoten ook nog eens zo lang mogelijk de borst te geven, is toch niet te vatten dat ze het ene afwijzen maar het andere, met meer giftige stoffen toepassen.
Nee, maar die spuit je niet in bigone. Dat is echt heeeeeeel iets andersEn het is natuurlijk, en in de natuur vind je geen vaccinaties aan de bomen
verootjoo schreef:Tegen zoveel domheid en onwetendheid kan echt niks meer op denk ik
Indy_Mouse_9 schreef:En over de gevaarlijke chemische stoffen, laten we dioxide niet vergeten. Iedereen die dat binnen heeft gekregen is ondertussen dood, of gaat dood!
bigone schreef:Sappige peren wel, vergeven van formaldehyde