Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikkedus schreef:Ik weet absoluut wat MbP is!
Stel dat Yulen, waarop het artikel m.i. lijkt te speculeren, niet in de put blijkt te zitten. En met de kennis dat er al eerder een jong kind van deze ouders is overleden. Dan lijkt er, wederom m.i., iets anders gesuggereerd te worden in het artikel. En ik dacht daarbij wel aan MbP.
Daar kan je het dan niet mee eens zijn en dat mag, maar het kan wel degelijk. MbP ouders gaan heel ver in hun handelen. Waarbij ik dus nadrukkelijk NIET beweer dat het in dit geval MbP is!
Dit verhaal blijft bij mij flink hangen. Ik hoop dat er heel snel duidelijk is wat er is gebeurd!
ikkedus schreef:Ik weet absoluut wat MbP is!
Stel dat Yulen, waarop het artikel m.i. lijkt te speculeren, niet in de put blijkt te zitten. En met de kennis dat er al eerder een jong kind van deze ouders is overleden. Dan lijkt er, wederom m.i., iets anders gesuggereerd te worden in het artikel. En ik dacht daarbij wel aan MbP.
Daar kan je het dan niet mee eens zijn en dat mag, maar het kan wel degelijk. MbP ouders gaan heel ver in hun handelen. Waarbij ik dus nadrukkelijk NIET beweer dat het in dit geval MbP is!
Dit verhaal blijft bij mij flink hangen. Ik hoop dat er heel snel duidelijk is wat er is gebeurd!
djuulsie schreef:Lees net dat ze haren hebben gevonden in de put. Weliswaar de telegraaf... maar toch
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... ocid=ientp
StalNollie schreef:Gooien ze in zo n geval met eten en drinken maar beneden ! Kindje is twee maar zou nog uit fles kunnen drinken
Hopen dat kindje nog leeft
tyleysmiley schreef:Wat ik ergens las, is dat degene die de put gegraaft heeft, zei dat het manneke niet hard naar beneden is kunnen vallen, omdat de put kronkelig loopt.
Ik zat te denken, wat dan als dat ventje ondersteboven er in is gevallen, om zijn zakje snoep bijvoorbeeld te willen pakken... Dan leeft hij zowiezo niet meer, wat een vreselijke gedachte.
De enige getuige is blijkbaar een ander kindje van een jaar oud, hoe kan het dat twee zulke jonge kindjes dan alleen daar liepen?Ondanks de commentaren die ik hier eerder kreeg, toch een oprechte vraag:ik snap goed dat je je kind niet elke seconden in de gaten kan houden, maar vinden jullie het echt kunnen dat twee van zulke jonge kindjes, 1 en 2 jaar, aan de aandacht van ouders ontsnappen, juist in zulk gebied?
tyleysmiley schreef:Wat ik ergens las, is dat degene die de put gegraaft heeft, zei dat het manneke niet hard naar beneden is kunnen vallen, omdat de put kronkelig loopt.
Ik zat te denken, wat dan als dat ventje ondersteboven er in is gevallen, om zijn zakje snoep bijvoorbeeld te willen pakken... Dan leeft hij zowiezo niet meer, wat een vreselijke gedachte.
De enige getuige is blijkbaar een ander kindje van een jaar oud, hoe kan het dat twee zulke jonge kindjes dan alleen daar liepen?Ondanks de commentaren die ik hier eerder kreeg, toch een oprechte vraag:ik snap goed dat je je kind niet elke seconden in de gaten kan houden, maar vinden jullie het echt kunnen dat twee van zulke jonge kindjes, 1 en 2 jaar, aan de aandacht van ouders ontsnappen, juist in zulk gebied?
tyleysmiley schreef:Jaren geleden was er in Spanje ook een klein kindje in zo'n put gevallen, die hebben ze na drie dagen geloof ik, nog levend naar boven gehaald.
Dit manneke hebben ze wel horen huilen maar met de camera nog niks kunnen vinden, behalve zijn zakje snoep.
Ik wil niet veroordelen, maar ik snap echt niet hoe zo'n jong kindje daar alleen naar toe kan, of als de ouders erbij waren, hoe kan het dan dat dat kruimeltje alleen bij die put stond.
Put was ook niet afgedekt lijkt mij, want ik neem aan dat zo'n kleintje geen zware putdeksel of iets dergelijks aan de kant krijgt. Juist omdat deze mensen hun 3jarig zoontje ook al zijn verloren, zou je toch dubbel en dwars veiligheidsmaatregelen treffen? Mijn post komt misschien best hard en veroordelend over, sorry dat is niet mijn bedoeling, maar ik kan er gewoon niet bij dat er zoiets kan gebeuren, terwijl je je kindje bij je hebt