Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Enjoymyhorse.... je hebt het over een stal...
ik heb het over een huis(je), waar 6 mensen wonen.... (oma, zoon met vrouw, 2 kinderen, en de zus van de vrouw)
Dat kan je toch helemaal niet vergelijken?
enjoymyhorse schreef:LadyMadonna schreef:Enjoymyhorse.... je hebt het over een stal...
ik heb het over een huis(je), waar 6 mensen wonen.... (oma, zoon met vrouw, 2 kinderen, en de zus van de vrouw)
Maar je mist mijn punt.
Dit is inderdaad een stal, waar de paarden niet mopperden. Die vonden het prima.
Toch word door onze strot geduwd dat het niet goed is.
Stel je eens voor dat de mensen waar jij het over hebt ook verplicht op moeten knappen. Want ja zoals jij al aangeeft dat is toch geen leven zo?
Van welk geld moeten ze dat doen?
Dat is hier dus ook.
Een heleboel mensen die het saneren echt niet kunnen betalen, gewoon niet.
Dan lijken we hier wel rijk, maar zijn we dat ook met zulke overheid? Die mensen geld uit de zak klopt wat ze door alle dure vaste lasten niet meer hebben.
Zorg gewoon niet doen omdat ze het eigen risico niet kunnen betalen.
Hier is ook armoede. Alleen door onze mooie huizen valt het minder op.
lieveli schreef:Dare I say it, Nederland loopt van de westerse landen behoorlijk achter in verduurzamen.
enjoymyhorse schreef:LadyMadonna schreef:Enjoymyhorse.... je hebt het over een stal...
Maar je mist mijn punt.
Dit is inderdaad een stal, waar de paarden niet mopperden. Die vonden het prima.
Toch word door onze strot geduwd dat het niet goed is.
Stel je eens voor dat de mensen waar jij het over hebt ook verplicht op moeten knappen. Want ja zoals jij al aangeeft dat is toch geen leven zo?
Van welk geld moeten ze dat doen?
Dat is hier dus ook.
Een heleboel mensen die het saneren echt niet kunnen betalen, gewoon niet.
Dan lijken we hier wel rijk, maar zijn we dat ook met zulke overheid? Die mensen geld uit de zak klopt wat ze door alle dure vaste lasten niet meer hebben.
Zorg gewoon niet doen omdat ze het eigen risico niet kunnen betalen.
Hier is ook armoede. Alleen door onze mooie huizen valt het minder op.
Joysieee schreef:Hoi bokkers!
Laatst had ik het op school in een les over de problemen in onze maatschappij. (....)
Vandaar mijn vraag, wat vinden jullie een probleem in de huidige maatschappij en waarom?
Brand los.
Lizzyy schreef:Dat mensen zo snel een uitkering krijgen terwijl daar genoeg mensen tussen zitten die echt wel kunnen werken.
8nnemiek schreef:Grenzen dicht hoeft van mij niet, maar ze mogen er wel eens voor zorgen dat asielzoekers hier gewoon direct aan het werk kunnen, zodat we geen criminelen meer uit Polen en Tsjechië enz hierheen hoeven te halen voor de baantjes waar wij Nederlanders zelf te lui voor zijn.