Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enzino schreef:Volgende generaties zullen in een wereld leven die verschillend is van hoe het nu is. Mogelijk met meer vervuiling, mogelijk met minder vervuiling bv door uitvindingen die nog gedaan moeten worden. Ook is er de mogelijkheid dat werken niet meer nodig is, iedereen virtueel leeft (matrix idee), er geen democratie meer bestaat, of er een kernoorlog plaats heeft gevonden. Of het dan beter of slechter is, is nog maar de vraag en slechts een mening.
Daar ga ik me allemaal niet druk om maken.
Het is mijn taak mijn kinderen klaar te maken om gelukkig en succesvol (volgens hun eigen maatstaf) te kunnen leven in de toekomst en hoe de wereld er dan uit ziet is iets waar ik erg weinig invloed op heb.
sunshine schreef:Maar als we allemaal zo gaan leven van ach ik heb er toch weinig invloed, ja dan gebeurt er inderdaad niets en helpen we alles en iedereen de vernieling in.
enzino schreef:sunshine schreef:Maar als we allemaal zo gaan leven van ach ik heb er toch weinig invloed, ja dan gebeurt er inderdaad niets en helpen we alles en iedereen de vernieling in.
Iedereen gaat toch de vernieling al in, de wereld is niet meer te redden, en hoe sneller de mens uitsterft hoe beter het voor de aarde is.
enzino schreef:sunshine schreef:Maar als we allemaal zo gaan leven van ach ik heb er toch weinig invloed, ja dan gebeurt er inderdaad niets en helpen we alles en iedereen de vernieling in.
Iedereen gaat toch de vernieling al in, de wereld is niet meer te redden, en hoe sneller de mens uitsterft hoe beter het voor de aarde is.
Captain schreef:Ik vind vliegen heerlijk en zal dat ook blijven doen.Ik draag mijn steentje bij door bewust kindloos te blijven.
enzino schreef:sunshine schreef:Oprechte vraag, waarom ben je dan aan kinderen begonnen?
Zie mijn 2e en 4e post.
Nagini schreef:Oh dit topic is al eens geweest.![]()
Er zijn altijd 3 kampen.
1. De mensen die nooit op vakantie gaan/niet durven vliegen.
2. Mensen die giga milieu bewust zijn.
3. Mensen die gewoon hun leven leiden.