Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Willemiens schreef:Ben geen fan van Boef zijn muziek nor van hem als persoon.
Toch heb ik hem wel eens bij RTL late night gezien paar maanden geleden waar hij het op nam voor de homo scene, leven en laten leven oid zei hij.
Denk dat dit voor de moslim cultuur best wel schokkend is om je zo uit te laten over het homo gemeenschap, ook doneerde hij geld aan 555 en plaatste daar filmpjes over van op internet.
Toen dacht ik ja, knap van je jonge om je zo als achtergesteld rot joch positief naar voren te werken.
Hij heeft als fans toch wel heel moeilijk publiek en waarin we als gemeenschap best veel last van kunnen hebben, pubers van 14-15jaar met een muil van hier tot tokio. Hij is een van de weinige die deze gemeenschap kan aanspreken, want als boef het doet, is het stoer!
En met name daarom vind ik dit filmpje absoluut 1000x harder aankomen, want bij de jeugd wordt dit gewoon normaal. Ook lil kleine vond het nodig om zijn ex vriendinnetje uit te maken voor prutsmutser op het podium :/.
Toch was die rel een stuk kleiner...?
Tieneke schreef:Ik denk dat het hier in België zo in de picture blijft omdat menig Belg de mentaliteit die door dit soort overroepen mannetjes gepromoot echt k*tsbeu is.
In Brussel zijn al een aantal keren rellen geweest de laatste tijd, plunderingen, geweldplegingen, auto's die in brand worden gestoken... Allemaal door dergelijke types dat denk dat de wereld aan hun achterwerk hangt en ze hier maar kunnen doen wat ze willen. Mensen en hun spullen kunnen beschadigen hoe ze willen.
Alle gebeurtenissen van de laatste maanden hier opgeteld, maakt dat dit totaal niet geaccepteerd wordt.
Idiote marginaal in mijn ogen.
hwn schreef:Nou, zijn uitspraken over vrouwen, daar trek ik me niets van aan, vrijheid van meningsuiting. Maar als hij effectief iemands kat gedood heeft door die uit een rijdende auto te gooien, dan is dat andere koek, dat vraagt meer sancties dan een boycot.
Tieneke schreef:Ik denk dat het hier in België zo in de picture blijft omdat menig Belg de mentaliteit die door dit soort overroepen mannetjes gepromoot echt k*tsbeu is.
In Brussel zijn al een aantal keren rellen geweest de laatste tijd, plunderingen, geweldplegingen, auto's die in brand worden gestoken... Allemaal door dergelijke types dat denk dat de wereld aan hun achterwerk hangt en ze hier maar kunnen doen wat ze willen. Mensen en hun spullen kunnen beschadigen hoe ze willen.
Alle gebeurtenissen van de laatste maanden hier opgeteld, maakt dat dit totaal niet geaccepteerd wordt.
Snollygoster schreef:Tieneke schreef:Ik denk dat het hier in België zo in de picture blijft omdat menig Belg de mentaliteit die door dit soort overroepen mannetjes gepromoot echt k*tsbeu is.
Hier sluit ik me ook helemaal bij aan.
En naar mijn mening blijft er niet meer veel "echt" talent over in de wereld (of het is in ieder geval zoeken naar een naald in een hooiberg), waardoor zulke figuren zich genoodzaakt voelen om domme sh*t te doen om in de spotlights te komen. Kijk naar het "cash me ousside" meisje, door iedereen gehaat, maar ondertussen is zij wel mooi miljonair geworden met haar dom gedrag.
Shaggy09 schreef:Vind het een beetje mierenneuken.
Zodra er iets gebeurd op de snapchat van hem in een dronken bui is heel Nederland tegen hem en word hij overal gecancelled. Maar Hans Teeuwen kan wel doodleuk in een cabaret show zeggen dat hij Beatrix heeft gewipt en dat alle vrouwen h*eren zijn.
Ben geen fan van de man in kwestie, maar vind dat heel Nederland het allemaal veel te veel uitvergroot. Die teksten van al die kul rappertjes gaan toch altijd al zo? Het is goed dat hij op z'n sodemieter krijgt maar om nou 'bier gooien op boef' te gaan plannen en al zijn aankomende optredens te boycotten vind ik vrij triest.
Palmera schreef:Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de meiden die naar zijn optredens gaan allemaal in een boerka komen. Hij heeft tenslotte jong publiek.
Eigenlijk beledigt hij gewoon een deel van zijn eigen publiek.
Terug komend op of het een goede artiest is of niet: een goede artiest, ongeacht het genre en het bijbehorende publiek beledigt nooit zijn publiek!
Nagini schreef:Wat een onzin deze discussie zeg.
Heeft iemand wel eens naar de gemiddele rap tekst in het engels/Nederlands geluisterd?
Hoe er daar gesproken word over vrouwen is wel okay? Maar een dronken snap niet?
Het word steeds erger met de op-de-tenen-trap en de politiek-correct-cultuur.
Nagini schreef:Wat een onzin deze discussie zeg.
Heeft iemand wel eens naar de gemiddele rap tekst in het engels/Nederlands geluisterd?
Hoe er daar gesproken word over vrouwen is wel okay? Maar een dronken snap niet?
Machie schreef:Nagini schreef:Wat een onzin deze discussie zeg.
Het gaat niet om die dronken snap maar om zijn uitleg wat later.
OP zestiende een half jaar in jeugddetentie zat.
Op achttiende anderhalf jaar vanwege een strafdelict en vervolgens een half jaar omdat hij medewerking met de reclassering weigerde.
september 2016 meermaals aangehouden en meerdere dagen vastgezet vanwege provocatie, opruiing en de betrokkenheid bij een vechtpartij in
Ruzie die hij in juni 2016 met de Alkmaarse rapper Rambo had
november 2016 werd Boef wegens de overlast die hij veroorzaakte door zijn verhuurder uit huis gezet. Hij moest zijn woning in Tilburg voor 1 januari 2017 verlaten.
Op 11 januari 2017 werd hij wegens het beledigen van twee agenten veroordeeld tot een taakstraf van 80 uur en een boete van 150 euro.