Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
safina schreef:Als je vrouwenurinoirs wilt moet je bij de gemeente zijn. En ze had ook gewoon even vóórdat ze de kroeg uit stapte naar de plee kunnen gaan. En als je elke 5 minuten moet, moet je niet zoveel zuipen. Ze had verder geen medische reden waardoor ze het niet op kon houden, dus dan kan je je plasmomenten prima plannen.
Ik vind het dus maar een hoop gezeik.
karuna schreef:Het is dat ik er niet ben dan zou zo meedoen,
Maar op zich simpel al is het maar een soort plasgoot met paar schotjes eromheen. Soort van open gat of goot/riool iets, plas loopt netjes weg en nodigt niet uit tot andere handelingen. Hurktoilet maar dan anders. Niks mis mee toch
donnar schreef:Ik heb ook een probleem met mijn buik, en echt het is verschrikkelijk de voorzieningen voor vrouwen. Of ja, het gebrek daaraan.
Als ik ergens ben heb ik wel eens dat ik buikpijn krijg en dan moet ik, en wel NU. Meestal zijn er geen toiletten, als ze er al zijn staat er een enorme rij en is er geen toiletpapier. Het is tot nu toe altijd goed gegaan, maar niet van harte. Hierdoor durf en kan ik vaak niet weg, maar mijn wereld heel klein!
Ze moeten gewoon veel en veel meer openbare voorzieningen maken, of dat je ook gewoon in winkels gebruikt mag maken van het toilet. Zo veel mensen zullen dat niet doen en voor de mensen met problemen met het naar het toilet gaat wordt de wereld een stuk groter!
karuna schreef:Dat heb je dan zelf in de hand, je kunt in ieder geval plassen, of er desnoods in kotsen ook.
karuna schreef:Ik bedoelde als ze een soort open goot voor plassende vrouwen maken met schotjes eromheen. Dan kun je kiezen kotsen of plassen, hogedrukspuit net als bij plasplekken voor mannen simpel toch.
Ik denk dat j niet beseft hoe beperkt je leven kan zijn met een blaas of darm probleem.
Mars schreef:Terechte boete, verder een hoop geblaat om niets.
En ja, ik ben bekend met blaasproblemen maar de wereld draait niet om mij en mijn probleem zoals de special snowflake personen nogal eens lijken te denken. 'Ik heb dit of dat dus de standaard geldt niet voor mij'![]()
Je weet dat je moet plassen als je drinkt en dat openbare toiletten beperkt zijn. Dan kun je daar vantevoren op inspelen óf achteraf piepen en de omstandigheden de schuld geven ipv naar jezelf te kijken.
Overigens heb ik nog nooit ergens wild geplast, vind het zo vreselijk ordinair
safina schreef:Als je vrouwenurinoirs wilt moet je bij de gemeente zijn. En ze had ook gewoon even vóórdat ze de kroeg uit stapte naar de plee kunnen gaan. En als je elke 5 minuten moet, moet je niet zoveel zuipen. Ze had verder geen medische reden waardoor ze het niet op kon houden, dus dan kan je je plasmomenten prima plannen.
Ik vind het dus maar een hoop gezeik.