De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:47

vaag verhaal lijkend op de Nathalie Hollaway-zaak.

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:20

F_Orumster schreef:
Als ik zijn facebook profielfoto zie vind ik het wel een tyoe dat drugs lust. Een beetje typisch gevalletje van een jonge knul die even zn pad wat kwijt is. (Ik heb zo'n broer) Naar om je zoon te verliezen aan zo'n fase.


Nahh kom op zeg, hoe kan je dit nou baseren op een paar foto's? Dit soort uitspraken kan ik nou echt boos om worden.

Hopelijk komt hij weer thuis, maar ik begin er bang voor te worden :(

F_Orumster

Berichten: 15343
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:28

Als je genoeg van die wereld hebt gezien dan herken je dat. Maar het isbindd speculeren, dat had ik erbij moeten zeggen.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:32

Jans schreef:
En zo ver zitten ze ook weer niet bij Syrie vandaan trouwens.. zou ook nog een reden kunnen zijn van het hutje daar. Familie kan het niet zijn gezien die niks met ze te maken willen hebben..

Arme Joey..


Omdat? Wat heeft Syrië ermee te maken?

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:34

safina schreef:
Mijn scenario is dat inderdaad niet het water op was, maar de dope. En dat ze beneden die weg waar ze heen zijn gelopen een afspraak hadden met de dealer.. En of Joey uit eigen beweging is teruggelopen en verdwaald is en ergens bezweken is van de hitte en uitdroging of dat hij een paar klappen heeft gehad blijft gissen...

Ik geloof niet in trippen en hallucinerend van het padje raken. Het zijn geen trippers, daar hebben ze de koppen niet voor. Ik geloof ook niet in een doordacht moordcomplot. Daar zijn ze te dom en ongeorganiseerd voor.



Interessant, jij kent ze persoonlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:54

Tjemig wat bedenken sommige mensen een theoriën zeg :/

Linnie050

Berichten: 11826
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 22:04

Wat een verhaal.
Hoop dat er duidelijkheid komt voor de familie.

DayDream21

Berichten: 1080
Geregistreerd: 30-06-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 22:20

Wat een naar verhaal, ik hoop dat Joey snel levend gevonden wordt.

Iets wat ik me wel afvraag over de verwonding van Bjorn is, of ze in het ziekenhuis niet best kunnen zien wat de mogelijke oorzaak is van de verwonding. Bjorn vertelde aan het ziekenhuis namelijk dat hij in elkaar was geslagen door dorpsjongens. Maar tegen Deya vertelde hij dat hij een flinke val had gemaakt. In het ziekenhuis zien ze waarschijnlijk het verschil tussen de verwonding van een val en een gevecht, en daarom vertelde hij over het gevecht met de dorpsjongens. Dat ligt dan misschien het dichtst bij de waarheid, waardoor het ziekenhuis niet zou merken dat er iets niet pluis was.

Maar dit blijft allemaal natuurlijk speculeren. Ik hoop dat de waarheid snel naar boven komt.

Anoniem

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:23

Ik begrijp eerlijk gezegd het hele verhaal van een nier kunnen afstaan niet (van het ziekenhuis uit bedoel ik dan) als de eigenaar een speedkikker is. Ik begrijp dan dus ook niet dat dit niet heel makkelijk te traceren is bij het ziekenhuis of dit daadwerkelijk gebeurd is.
Ik vind dat al zo ongeloofwaardig dat ik niet begrijp dat politie ze toch lijkt te geloven dat ze alleen maar de plekken natrekken waar ze zeggen te zijn geweest.

maliejane

Berichten: 614
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:34

MiniMeLona schreef:
Ik begrijp eerlijk gezegd het hele verhaal van een nier kunnen afstaan niet (van het ziekenhuis uit bedoel ik dan) als de eigenaar een speedkikker is. Ik begrijp dan dus ook niet dat dit niet heel makkelijk te traceren is bij het ziekenhuis of dit daadwerkelijk gebeurd is.
Ik vind dat al zo ongeloofwaardig dat ik niet begrijp dat politie ze toch lijkt te geloven dat ze alleen maar de plekken natrekken waar ze zeggen te zijn geweest.


Maar aan de andere kant moeten ze toch ergens beginnen.. Vind het niet zo gek dat ze eerst beginnen op deze plekken en het dan uitbreiden.. Het verhaal blijft alleen wel raar

MoonWencke

Berichten: 5461
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 01:22

Ik moet eerlijk bekennen dat ik van deze verdwijning helemaal niets heb meegekregen en ik in eerste instantie bij de titel en "volgen jullie dit verhaal ook" dacht dat het nog om een boek ging. Maar toen ik verder las, werd me al snel duidelijk dat dat dus niet het geval is; dit verhaal is te bizar voor woorden en te warrig om überhaupt een boek te kunnen zijn. Het moet een ware nachtmerrie zijn voor de mensen rondom Joey. Al schat ik de kans ook erg klein in, hoop ik dat dit verhaal toch nog ooit een "happy end" gaat vinden, zelfs al zijn het maar een paar antwoorden op open vragen.

Birdie60

Berichten: 8405
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 05:34

Ik heb er ook niks van meegekregen. Maar wat een verhaal.
Ik ben bang dat we die Joey niet meer terug zien.

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 06:26

MiniMeLona schreef:
Ik begrijp eerlijk gezegd het hele verhaal van een nier kunnen afstaan niet (van het ziekenhuis uit bedoel ik dan) als de eigenaar een speedkikker is. Ik begrijp dan dus ook niet dat dit niet heel makkelijk te traceren is bij het ziekenhuis of dit daadwerkelijk gebeurd is.
Ik vind dat al zo ongeloofwaardig dat ik niet begrijp dat politie ze toch lijkt te geloven dat ze alleen maar de plekken natrekken waar ze zeggen te zijn geweest.

Dat, en wat ik dus dacht. Ze zouden naar Turkije gaan voor die operatie omdat het daar goedkoper zou zijn. Maar als jij een erfelijke ziekte hebt en daardoor dagelijks aan de dialyse moet en dus wel een nieuwe niet kan gebruiken, wordt dit dan niet gewoon vergoed door je zorgverzekeraar?
Op je eigen risico na dan, maar ik kan me niet voorstellen dat je voor 380 euro naar Turkije kunt afreizen + de operatie laten doen.

Ik weet verder niets van transplantaties, het was de eerste gedachte die in me op kwam. maar misschien weet een bikker hier meer over?

suikermeisje

Berichten: 8351
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 07:37

_Micha_ schreef:
MiniMeLona schreef:
Ik begrijp eerlijk gezegd het hele verhaal van een nier kunnen afstaan niet (van het ziekenhuis uit bedoel ik dan) als de eigenaar een speedkikker is. Ik begrijp dan dus ook niet dat dit niet heel makkelijk te traceren is bij het ziekenhuis of dit daadwerkelijk gebeurd is.
Ik vind dat al zo ongeloofwaardig dat ik niet begrijp dat politie ze toch lijkt te geloven dat ze alleen maar de plekken natrekken waar ze zeggen te zijn geweest.

Dat, en wat ik dus dacht. Ze zouden naar Turkije gaan voor die operatie omdat het daar goedkoper zou zijn. Maar als jij een erfelijke ziekte hebt en daardoor dagelijks aan de dialyse moet en dus wel een nieuwe niet kan gebruiken, wordt dit dan niet gewoon vergoed door je zorgverzekeraar?
Op je eigen risico na dan, maar ik kan me niet voorstellen dat je voor 380 euro naar Turkije kunt afreizen + de operatie laten doen.

Ik weet verder niets van transplantaties, het was de eerste gedachte die in me op kwam. maar misschien weet een bikker hier meer over?


Dit wordt vergoed. Kennis van me moest een nieuwe nier, deze kreeg hij van zijn vrouw, en die mensen werken hard, heel hard. Maar een operatie van 1000-den euro's zou niet bij deze mensen passen en wordt dus echt wel vergoed.

Anoniem

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 07:48

Goeie van jou micha, want natuurlijk wordt dit dan gewoon vergoed.

Anoniem

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 08:11


bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 08:32


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-17 10:53

Ik las op andere fora ook al complot-theoriën over orgaanhandel.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 10:57

Ja dan kom je ook aan geld.
Maar dat vind ik dan ook wel weer ver gezocht.

loulou

Berichten: 14815
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 11:00

haha dat was ook mijn gedachte in het begin van het verhaal, maar dat is inderdaad wel erg ver gezocht.

ik verwacht iets met drugshandel. de genoemde plaatsen waar ze verbleven schijnen hier ook bekend om te staan.

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 11:13

Wat een bizar verhaal.. Het zal je zoon/broer/kleinkind maar zijn :( De verwarring die het koppel schept is wel uiterst effectief. Want niemand snapt het verhaal nog :n

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 11:15


Willemiens

Berichten: 953
Geregistreerd: 10-10-16
Woonplaats: Julemanden

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 11:23

Ik ben heel erg benieuwd wat hier uit gaat komen...

Rofah
Berichten: 621
Geregistreerd: 25-02-15
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 11:24

Ik blijf het maar raar vinden dat het stel betrokken blijft bij zoekacties ism de politie?
Ze zijn immers nog steeds verdachten wat ik er uit begrijp, dus waarom zou je verdachten mee laten zoeken?

fleurtjeuh
Berichten: 10487
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 11:25

Dit voorjaar heeft ze dus 24.000 euro van haar moeder gekregen.
Daar is nu nog maar de helft van over terwijl we net tegen het einde van de zomer lopen.
Waar is de rest van dat geld heen? >;)