Sterkte voor de nabestaanden, het is een mooi maar tragisch en heftig leventje geweest..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LindyH schreef:Ben ik de enige die het net íets te toevallig vindt dat hij nou net vandaag is overleden, de dag na de grote actie waarin er nog even geld opgehaald moest worden? Ik wil niets afdoen aan Tijn zelf of het goede doel, maar dit gaat er bij mij niet in. Ik vermoed dat Tijn al eerder deze week is overleden maar dat het stil is gehouden tot na de actie.Of nog erger, dat hij kunstmatig in leven is gehouden tot na de actie.![]()
Zijn vader is een slimme marketing-man, dat bleek tijdens Serious Request al. Die zie ik wel tot zoiets in staat.
Mijn excuses als het wel allemaal toeval is, maar toch ben ik benieuwd wat Youp van 't Hek hierover te zeggen heeft. Hij is altijd zo scherp op dit soort dingen.
Annet_Dottie schreef:Ik wil nog even 1 ding hierover zeggen en dan ontvolg ik dit topic meteen want het maakt me alleen maar ontzettend boos wat mensen hier durven te zeggen.
Je ziet nog best vaak dat doodzieke mensen "pas" overlijden nadat de familie bijeen gekomen is om afscheid te nemen. Mijn oma lag doodziek op bed plat onder de morfine, hallucineerde er over maar iedereen heeft nog afscheid genomen, ze sliep heel veel maar toen ik er was samen met nog meer familie en hulpverlening was ze wakker, nog een heel gesprek met haar gevoerd terwijl ze tussendoor wartaal uit sloeg maar ook een heel mooi gesprek, zelfde voor mijn broer en nicht en neef, hebben ook nog met haar gesproken, de kinderen etc hadden ook nog wel contact gekregen met haar, en toen iedereen geweest was is ze in een soort coma beland en niet meer bij gekomen, 3 week later is ze pas overleden maar het was alsof ze wachtte tot iedereen afscheid had genomen.
Zelfde geldt voor de vader van mijn moeder haar goede vriendin, die vriendin heeft geen vervoer dus mijn moeder werd op een zaterdag/zondag pas geleden gebeld of ze mee wou, de familie was opgebeld dat het niet goed ging, die zijn ook met z'n allen bij elkaar gekomen, de meneer zelf heeft vooral liggen slapen bleef gewoon telkens maar kort bij maar is de nacht erop overleden, terwijl het er al heel lang aan zat te komen.
Wat ik hier lees is dat Tijn ook nog longontsteking erbij had, Tijn zijn ouders zijn niet verplicht dezelfde ochtend na zijn overlijden gelijk alle info naar buiten te brengen, dat betekent niet dat je maar rond mag speculeren. Misschien was deze miljoen bereiken wel een heel mooi laatste doel voor Tijn en was hij zo blij en opgelucht dat hij rustig is heen gegaan..
LindyH schreef:Ben ik de enige die het net íets te toevallig vindt dat hij nou net vandaag is overleden, de dag na de grote actie waarin er nog even geld opgehaald moest worden? Ik wil niets afdoen aan Tijn zelf of het goede doel, maar dit gaat er bij mij niet in. Ik vermoed dat Tijn al eerder deze week is overleden maar dat het stil is gehouden tot na de actie.Of nog erger, dat hij kunstmatig in leven is gehouden tot na de actie.![]()
Zijn vader is een slimme marketing-man, dat bleek tijdens Serious Request al. Die zie ik wel tot zoiets in staat.
Mijn excuses als het wel allemaal toeval is, maar toch ben ik benieuwd wat Youp van 't Hek hierover te zeggen heeft. Hij is altijd zo scherp op dit soort dingen.
NadjaNadja schreef:Lieve Tijn,
Je was, bent en blijft een held.
Heel veel sterkte voor iedereen.
Laten we alsjeblieft de mooie woorden voor Tijn hier verder uitspreken en geen aandacht schenken aan mensen die hier een "kritische noot" bij plaatsen. Tijn verdient dat niet.