Nagellak Tijn* (6) overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: Nagellak Tijn* (6) overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:07

Is Youp van 't Hek nu ineens een alwetend heilige ofzo? Belachelijke reacties...

Sterkte voor de nabestaanden, het is een mooi maar tragisch en heftig leventje geweest.. Y;(

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:08

Kleine grote held <3 rust zacht!

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:10

Walgelijke reactie van LindyH... dacht dat speculatie altijd zo hard werd aangepakt door de mods. Echt een hele vieze laag bij de grondse opmerking zeg, gadverdamme. :r :r Ga jij je eens ergens heel diep lopen schamen. Respectloos. Mag hopen dat zo'n uitlating niet ongezien voorbij gaat, te gek voor woorden 8)7 .

Terug naar het topic... wat treurig :(:) Stond gister nog in 'zijn' nagellakwinkeltje hier op het CS. Wat heeft die jongen een hoop harten verwarmd <3 echt een ontzettend mooi doel hebben ze bereikt, hoop dat het veel kindjes kan helpen in de toekomst. Je ziet het vaker, dat na zo'n laatste 'opleving' er ineens de rust is om te gaan... Heel veel sterkte aan iedereen die hem heeft gekend :(:)

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:11

We hebben het hier over een jongetje, die niet eens zijn zevende verjaardag heeft mogen vieren. Een kind, onschuldig en nog een hele toekomst voor zich. Helaas mocht dat voor Tijn niet zo zijn. Geen toekomst en al helemaal geen onschuldig leven met al zijn ziekenhuisbezoeken.

Lieve mensen, wat maakt het uit? Vandaag, twee weken of 6 maanden geleden?

Het feit is dat dit jongetje veel te vroeg is overleden aan een vreselijke ziekte.

Maar dit jongetje heeft meer bereikt in zijn 7 jaar dan de meesten van ons: wie kan er nog meer zeggen dat hij door nagels lakken miljoenen euro's heeft opgehaald?

Tijn, nogmaals, voor jou een diepe buiging, kleine grote held! <3

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:12

Rust zacht... Held Y;(

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:16

Rust zacht kleine held..

Laten we de walgelijke opmerkingen gewoon negeren en de liefde voor Tijn hier behouden dames.

Lazypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:17

Mensen die een doel hebben zullen vaak toch echt dat doel bereiken voordat ze overlijden, mijn opa is 1 dag na mijn verjaardag overleden, hij wou niet doodgaan op mijn verjaardag maar hij wou ook niet 1 dag later overlijden op vrijdag de 13e want mijn oma is bijgelovig.

Vind het dus een rare opmerking van LindyH er zijn zoveel mensen die Tijn kennen, en Tijn nog hebben gezien van de week.

En weer ontopic.. Wat een nieuws zo voor in de ochtend, echt treurig hij heeft zo zijn best gedaan en hij heeft uiteindelijk zijn doel behaald maar dan nog blijft het erg dat hij ons op zo'n jonge leeftijd al moet verlaten, iedereen zou wel wat van hem kunnen leren. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden! Y;(

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:20

Wat een verdrietig nieuws zeg. Hij maakte zoveel indruk tijdens serious request, en met zijn actie daarna. Emotionele tut als ik ben zat ik tranen met tuiten te janken bij het filmpje dat 3FM gemaakt heeft. Zo bijzonder dat hij, een jochie zo jong en zo ziek, zoveel bereikt heeft.

Heel veel sterkte voor iedereen die hem kende. Hij zal niet snel vergeten worden.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:21

Rust zacht lieve Tijn Y;( Ben blij dat hij nog heeft kunnen meemaken wat hij heeft kunnen bereiken.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:22

Och die dappere kleine Tijn. Wat bijzonder dat hij juist vandaag overlijdt, zijn taak is volbracht.
Ongelooflijk wat dit ventje allemaal teweeg heeft gebracht. Rust zacht en sterkte aan alle betrokkenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:23

LindyH schreef:
Ben ik de enige die het net íets te toevallig vindt dat hij nou net vandaag is overleden, de dag na de grote actie waarin er nog even geld opgehaald moest worden? Ik wil niets afdoen aan Tijn zelf of het goede doel, maar dit gaat er bij mij niet in. Ik vermoed dat Tijn al eerder deze week is overleden maar dat het stil is gehouden tot na de actie. Of nog erger, dat hij kunstmatig in leven is gehouden tot na de actie. :x

Zijn vader is een slimme marketing-man, dat bleek tijdens Serious Request al. Die zie ik wel tot zoiets in staat.

Mijn excuses als het wel allemaal toeval is, maar toch ben ik benieuwd wat Youp van 't Hek hierover te zeggen heeft. Hij is altijd zo scherp op dit soort dingen.

Wat een respectloze reactie..... Gewoon walgelijk. Een marketing-man tot zoiets in staat? Zijn bloedeigen ZOON had een verschrikkelijke ziekte, heeft zich zo erg ingezet voor een goed doel en is nu overleden. Dat is verschrikkelijk genoeg voor de familie, maar dat er dan dit soort reacties komen, ongelooflijk. :n Ik mag hopen dat je een tik op je vingers krijgt van het bokt-team, want dit soort reacties als mod plaatsen, dat kan écht niet.

En dat het toeval is? Ik denk het niet. Ik heb in mijn directe omgeving hetzelfde gezien. Ook iemand met zwaar uitgezaaide kanker, had na de diagnose niet meer dan drie maanden levensverwachting. Heeft zo hard geknokt om een bepaalde dag mee te maken, toen hij dat gehaald had ging het vlammetje uit. Dit zie je veel vaker en ik denk dat het bij Tijn ook zo was. Hij heeft zich zo ingezet voor deze actie, zo veel teweeg gebracht. Het was zijn 'levenswerk' in het laatste half jaar...

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:23

Toen ik dit topic opende en de eerste mooie reacties had gelezen, ging ik naar de laatste pagina en ik vraag mij af hoe een topic met zo'n beladen onderwerp, zo een draai kan krijgen.

Wat walgelijk zeg, als je zoiets al denkt, maar het dan vervolgens ook nog hier durft te plaatsen! Je zou dit topic als nabestaanden maar tegenkomen zeg en lezen over een 'goede timing'. Ik weet niet hoor, maar hoe kan je in hemelsnaam spreken van timing over een jongetje van 6 die het leven moet laten vanwege zo'n afschuwelijke ziekte! Echt sommige mensen.. Zelfs niet eens een beetje medeleven in je kleine teen?

Wat een prachtig ventje, Tijn. Rust zacht Y;(

Dawn1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:27

Rust zacht lieve dappere Tijn!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:28

Wat ontzettend sneu van dat mannetje, bij Nederland heeft hij heel veel los gemaakt en ook bij mij persoonlijk |(

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:31

Annet_Dottie schreef:
Ik wil nog even 1 ding hierover zeggen en dan ontvolg ik dit topic meteen want het maakt me alleen maar ontzettend boos wat mensen hier durven te zeggen.

Je ziet nog best vaak dat doodzieke mensen "pas" overlijden nadat de familie bijeen gekomen is om afscheid te nemen. Mijn oma lag doodziek op bed plat onder de morfine, hallucineerde er over maar iedereen heeft nog afscheid genomen, ze sliep heel veel maar toen ik er was samen met nog meer familie en hulpverlening was ze wakker, nog een heel gesprek met haar gevoerd terwijl ze tussendoor wartaal uit sloeg maar ook een heel mooi gesprek, zelfde voor mijn broer en nicht en neef, hebben ook nog met haar gesproken, de kinderen etc hadden ook nog wel contact gekregen met haar, en toen iedereen geweest was is ze in een soort coma beland en niet meer bij gekomen, 3 week later is ze pas overleden maar het was alsof ze wachtte tot iedereen afscheid had genomen.

Zelfde geldt voor de vader van mijn moeder haar goede vriendin, die vriendin heeft geen vervoer dus mijn moeder werd op een zaterdag/zondag pas geleden gebeld of ze mee wou, de familie was opgebeld dat het niet goed ging, die zijn ook met z'n allen bij elkaar gekomen, de meneer zelf heeft vooral liggen slapen bleef gewoon telkens maar kort bij maar is de nacht erop overleden, terwijl het er al heel lang aan zat te komen.

Wat ik hier lees is dat Tijn ook nog longontsteking erbij had, Tijn zijn ouders zijn niet verplicht dezelfde ochtend na zijn overlijden gelijk alle info naar buiten te brengen, dat betekent niet dat je maar rond mag speculeren. Misschien was deze miljoen bereiken wel een heel mooi laatste doel voor Tijn en was hij zo blij en opgelucht dat hij rustig is heen gegaan..

Ik heb ook de ervaring dat stervende mensen hun dood soms uit lijken te stellen totdat ze weten dat het goed is...
Heel goed mogelijk dus, dat Tijn heeft gewacht tot zijn levenswerk in vervulling zou gaan.

Erg ongepast dus van "bepaalde bokkers" om er zo'n cynische draai aan te geven, wat hebben die bepaalde mensen meegemaakt dat ze zo zijn geworden. :(

R.I.P. voor Tijn... die andere kinderen een langer leven gunde dan hij zelf kreeg.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:36

LindyH schreef:
Ben ik de enige die het net íets te toevallig vindt dat hij nou net vandaag is overleden, de dag na de grote actie waarin er nog even geld opgehaald moest worden? Ik wil niets afdoen aan Tijn zelf of het goede doel, maar dit gaat er bij mij niet in. Ik vermoed dat Tijn al eerder deze week is overleden maar dat het stil is gehouden tot na de actie. Of nog erger, dat hij kunstmatig in leven is gehouden tot na de actie. :x

Zijn vader is een slimme marketing-man, dat bleek tijdens Serious Request al. Die zie ik wel tot zoiets in staat.

Mijn excuses als het wel allemaal toeval is, maar toch ben ik benieuwd wat Youp van 't Hek hierover te zeggen heeft. Hij is altijd zo scherp op dit soort dingen.

Wat een walgelijke reactie.... :r

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:36

LindyH schreef:

Ik vind het heel, heel kwalijk dat een mod dit zo schrijft. Wat mij betreft zitten hier sancties aan verbonden.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-17 11:39

Zullen we die reacties niet meer steeds omhoog halen, Tem erop zou ik zeggen heb ik ook gedaan, maar laat het een topic met warmte blijven en niet steeds die onmenselijke walgelijke reacties. ik hoop dat er actie word ondernomen van de modjes naar dit "modje", maar of het gebeurt is toch afwachten

Ik heb nu al paar keer het lied van miss montreal geluisterd, dat het verhaal van tijn nu echt gesloten is. onbegrijpelijk wat een verdriet voor die ouders. wat is Tijn sterk geweest

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:41

Arm jochie ;( Afschuwelijk voor de ouders..

Zijn familie (heel Nederland eigenlijk) kan zo ontzettend trots op hem zijn. Wat een onwijs dapper jongetje was hij. Ongelooflijk sterk dat hij zich zo heeft ingezet voor andere kinderen terwijl hij zelf ook doodziek was.

Urbanus

Eloya, je hebt gelijk.

Ik heb mijn blauwe Tijn nagellak op, wat was het een prachtkindje.

Winged

Eloya schreef:
Ik heb nu al paar keer het lied van miss montreal geluisterd, dat het verhaal van tijn nu echt gesloten is. onbegrijpelijk wat een verdriet voor die ouders. wat is Tijn sterk geweest

gek he, je weet dat het gaat gebeuren, maar je blijft hopen op een wonder.

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:45

Ook ik heb getemt op de reactie wat vreselijk dat je uberhaupt dit durft te melden, als ik dit als ouder zijnde zou lezen zou ik in staat zijn om je op te zoeken, walgelijk!! Ga je mond spoelen met zeep!!

Riplieve held!!

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:47

Gisteravond vroeg ik me nog af hoe het met ging, nav de miljoen die was opgehaald. Het raakte me vanochtend diep om te lezen dat hij is overleden. Hopelijk kunnen zijn ouders en familie steun halen uit alle mooie reacties vanuit Nederland. Die jongen heeft echt wat losgemaakt, prachtig om te zien hoe daar vandaag op 3FM bijvoorbeeld mee om wordt gegaan.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:58

Toevallig heb ik Tijn van de week nog op TV gezien (ik kijk nooit tv dus ik zie eigenlijk weinig nieuws), en ik dacht direct, wat is hij veranderd maar zo wijs!! Ik heb hem voor het laatst gezien vorig jaar bij zijn eerste actie.

Ik had zo gehoopt dat hij de gevolgen van zijn prachtige actie ook nog zou mee maken. Een kind met een hart van puur goud, wat bewonder ik hem..

Zijn doel is behaald, dat hij nu van zijn zeer verdiende rust mag genieten, zonder pijn en zonder ziekenhuizen..
Op naar vele behandelingen en het beter maken van andere kindjes, door hem!

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:59

NadjaNadja schreef:
Lieve Tijn,
Je was, bent en blijft een held.

Heel veel sterkte voor iedereen.

Laten we alsjeblieft de mooie woorden voor Tijn hier verder uitspreken en geen aandacht schenken aan mensen die hier een "kritische noot" bij plaatsen. Tijn verdient dat niet.

Tijn verdient dat juist wel. Het gaat om de eventuele exploitatie van zijn dood. Daar moeten we bovenop zitten. Juist voor Tijn zelf. Dat verdient hij.

Ik denk dat de nabestaanden het juist wel kunnen waarderen dat mensen kritisch over (het tijdstip van) de dood van Tijn. Zij zullen ook wel beseffen dat het érg toevallig is. Als iedereen het voor zoete koek aan zou nemen, dan zou dat niet getuigen van veel respect voor Tijn. Dan zijn we echt een kudde schapen die zich zogenaamd druk maakt over ernstig zieke kinderen, maar zich niet druk maakt over de dood van dat ene kind. Hun kind.

Is het allemaal wel toeval... Prima, des te beter natuurlijk. De nabestaanden weten dat voor zichzelf allang.