Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sababber schreef:Als het goed gaat met een ander, betekent dat dan dat het met jou slechter gaat?(Algemeen, niet zozeer TS)
waarom moeten we altijd kijken naar wat we "missen" en naar wat een ander heeft..
kwita schreef:xBontfire schreef:
Zeker niks mis mee, maar dat zijn wel wensen die vrij makkelijk zelf te vervullen zijn; lijkt mij.
Er rijden een boel treinen richting Scheveningen.
Luister je kunt altijd wel een reden zoeken heeft jou vader ook gezegd jij krijgt geen paard je bent niet bijzonder genoeg, je koopt hem zelf maar?
Misschien kon die persoon in kwestie wel niet lezen en daardoor niet naar scheveningen, ze kon de dienstregeling niet lezen...dan is het toch ook een gewoon persoon die niets mankeert maar er ook niet geraakt!
En ja ik heb mensen met eenvoudige wensen al eens geholpen.... het was een wens die niets koste maar het heel bijzonder maakte het kan ook om de beleving gaan en het iemand gunnen!
Citaat:beperking: iets dat er voor zorgt dat er mogelijkheden begrensd worden
Blijheid schreef:Net als Palmera snap ik de vraag van TS eigenlijk wel![]()
Ze zegt volgens mij nergens dat ze het stom vind dat er iets voor mensen met Downsyndroom wordt georganiseerd, alleen dat ze het jammer vind dat er voor 'gewone mensen' niet ook zoiets is. En laten we eerlijk zijn, dat is toch ook jammer! Zou tof zijn als er wel een of andere grote geldschieter was en iedereen 1x in zijn leven een droomdag kon hebben![]()
Maarja, die grote geldschieter is er niet en goede doelen die iets organiseren voor mensen met down zijn er wel. Ik gun het ze van harte