Aanslag? Stockholm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 15:30

Tessa_1 schreef:
Ragdollcat schreef:
Helaas, als een olievlek spreidt het uit over heel europa en de wereld.

Dat is wat ze ook graag willen en het is ze gelukt met die stroom vluchtelingen naar Europa met daartussen de rotte appels (paard van Troje).

Wordt alleen maar erger en erger.......

Maar de aanslagplegers zijn toch steeds 'gewone' mensen uit Europa die hier al rondliepen?
(Bijv. die van Londen kwam gewoon uit Engeland, die van Paris kwamen uit België, etc?)
Of heb ik daar een scheef beeld van?

Alles heeft met elkaar te maken........om verwarring te zaaien etc. etc. En vooral om zoveel mogelijk de hele wereld te gaan vermoslimeren en over te gaan nemen en andere mensen te gaan onderdrukken en of zelfs uit te gaan roeien.

bruintje123

Re: Aanslag? Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 14:55

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2796 ... ker__.html
Deze keer toch echt wel een asielzoeker.
En helaas zijn veel problemen toch al door de mensen die we binnen hebben gehaald sinds Merkel heel dom riep dat ze allemaal welkom waren.

Ik blijf het zeggen hulp ja, in Europa, nee.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 16:05

Ja ook op NOS staat dat inderdaad. Alleen een Oezbeek heeft niks te maken met de Vluchtelingenstroom van de afgelopen 2 jaar van uit Syrie en weet ik veel waar.

Maar ik denk dat het goed is om ook nu (ook in Nederland) eens te gaan kijken naar al die illegale mensen. Ook in Nederland loopt er een groot aantal rond die niet eens een verblijfsvergunning hebben.

Ze kunnen en mogen best de vluchtelingen hier in europa helpen, maar het lijkt alsof ze niet echt een duidelijk plannen hebben. Laat ze daar eerst naar kijken.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 17:48

Hier zeggen ze niets over een vluchteling.

Mannen är 39 år och medborgare i Uzbekistan. (De man is 39 jaar en inwoner van Oezbekistan)

2014 ansökte han om uppehållstillstånd i Sverige men hans ansökan avslogs i juni 2016. (In 2014 heeft hij een verzoek gedaan voor verblijfsvergunning in Zweden, maar zijn verzoek werd afgewezen in juni 2016).

Polisen vet att han visat sympatier för extrema organisationer, däribland terrororganisationen IS. Han ska bland annat ha lagt ut två filmer med terrorgruppen IS på sin Facebooksida. (Politie weet dat hij een sympathisant is voor extreme organisaties, waaronder IS. Hij had onder andere ook twee video's op zijn Facebook staan van IS)

Niets over vluchtelingen dus.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 17:49

Quir, ik las in de Telegraaf dat het ging om een uitgeprocedeerde Oezbeek waar ze al achteraan zaten om hem uit te zetten. Te laat, helaas.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 18:09

Hier doen ze daar eigenlijk niets mee. Waar we Zweedse les van hebben, die geeft ook les aan een moslima uit Egypte, ze is arts en bestempeld als terrorist. Ze moet dus het land verlaten, maar denk je dat daar ook maar iets voor ondernomen wordt? Het is geen geheim waar ze woont, etc. Politie weet het ook, maar ze laten haar gewoon haar gang gaan.

Zoveel doen ze dus niet, terwijl er toch best wat problemen zijn.

Maar een vluchteling is hij niet.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 18:17

Nee de helft of meer dat komt is geen vluchteling. Dat is oa ook het probleem.
Een echte vluchteling is blij met het veilig land die trappen geen herrie.
En omdat er geen maatregelen worden getroffen tegen de niet vluchtelingen zal dit zeker nog gaan toenemen. Indirect vragen we er zelf om.
Deze knar was al bekend. Die had al lang weer in het thuisland moeten zitten.