Ailill schreef:Ik moet eens een hartig woordje met mijn geschiedenisleraar gaan spreken
Die weet ook niet beter...
We worden al 500 jaar voor de gek gehouden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariekeS_ schreef:Ik had eerder al gelezen dat dit gezegd was door een Flat Earth Society lid: “THE FLAT EARTH SOCIETY HAS MEMBERS ALL AROUND THE GLOBE” en dat vond ik toen ook al heel grappig![]()
NatasjavE schreef:Wie weet leeft die beste man al 1000 jaar en is ie afkomstig van MarsAilill schreef:Ik moet eens een hartig woordje met mijn geschiedenisleraar gaan spreken
Die weet ook niet beter...
We worden al 500 jaar voor de gek gehouden.
Magrathea schreef:Welke getijden? Er zijn heleaal geen getijdenMariekeS_ schreef:Ik had eerder al gelezen dat dit gezegd was door een Flat Earth Society lid: “THE FLAT EARTH SOCIETY HAS MEMBERS ALL AROUND THE GLOBE” en dat vond ik toen ook al heel grappig![]()
![]()
![]()
U bent de zwakste schakel, tot ziens.
Overigens geloven deze mensen ook niet in zwaartekracht![]()
Echt, dit is op zoveel vlakken onmogelijk. Als je met een boot perfect naar het westen vaart, dan kom je uit perfect aan de overkant en hou je het noorden altijd perfect rechts. Maar volgens deze theorie kom je dan heel ergens anders uitEn dat is fysiek niet eens logisch, als de aarde ronddraait als een frisbee zou je naar buiten geslingerd moeten worden en niet aangetrokken moeten worden door het midden (wat wel het geval zou zijn als je perfect westwaarts gaat)
Ja trouwens, hoe verklaren deze mensen de getijden? Die zijn letterlijk een gevolg van het ronddraaien van de bolvormige aarde en de maan
Bamii schreef:Jullie kunnen lachen wat jullie willen, maar er is onomstotelijk bewijs![]()
![]()
Blijkbaar kunnen vliegtuigen alleen over water vliegen![]()
[ Afbeelding ]
maava schreef:
Bamii schreef:Jullie kunnen lachen wat jullie willen, maar er is onomstotelijk bewijs![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Tivoli schreef:Vooral als de wind goed staatBamii schreef:Jullie kunnen lachen wat jullie willen, maar er is onomstotelijk bewijs![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Erger nog,als je de ándere kant op vliegt,ben je er zo!
Telpeva schreef:NIET DOEN!Ailill schreef:Heb i.i.g. wel mijn nieuwe flatscreen en iPhone uit het raam gesmeten, weg met die straling die mijn brein beïnvloeden!
Ik heb een bolvormige flatscreen en iphone, met een alu hoedje op. Aanrader
Bamiigeloven ze dat serieus? Bij japan ga je gewoon even oostwaarts en je zit er zo
secricible schreef:maava schreef:
De meeste van jullie vragen over jaargetijden e.d. Worden hier beantwoorddeze mensen denken dat de aarde plat is, op zo'n manier dat als je een globe van de bovenkant bekijkt en dan platdrukt. Dus niet zoals onze wereldkaarten er uit zien. Dus de noordpool is het absolute midden en de buitenkant bestaat uit antartica.
De zwaartekracht ontstaat doordat we een constante opwaartse acceleratie maken () zoals ook in een auto gebeurt en de zon en de maan bewegen op zo'n manier dat je daarmee ook jaargetijden hebt. Dat ik in hun theorie de zon altijd zou moeten kunnen zien, daar hebben ze het dan weer niet over